asy58 24 Şubat 2021 12:03
sivastakilerin umrunda degil.adam köyden tarlayi tapani satip gelmis 5 tane ev almis.3 u kirada 2 si bos kalmis adamin umrundami olur.cehennem olasicalar.milleti şeylerinde oynatiyorlar.Ataturk bosami demis koylu milletin efendisidir diye
0 1 Şikayet Et
ert1234 24 Şubat 2021 01:49
çok iyi olmuş daha beter olsunlar
0 2 Şikayet Et
cangele10 23 Şubat 2021 15:26
iyi olmuş.inşallah bir daha öğrencileri size muhtaç olmaz.iktidar size her dağ başına üniversite açarak yaptı ama kazığı yemek yine mezunlara kaldı.iş yok sonuçta...
1 21 Şikayet Et
varolhasan 23 Şubat 2021 14:29
2 liralık evi 5 liraya kiraya veremezsin piyasa ona müsade etmez. 5 liralık evde 2 liraya da oturamazsın piyasa ona da izin vermez.
2 liralık evi 5 liraya kiraya veriyorsan sen de beter ol hasan... öğrenci değil de yolunacak kaz olarak görenlerin hepsinin Allah belasını versin... düzen ve adaleti sağlamayan her yetkiliyi de gerektiğinde üzerini karalar bu millet...
gokhan3353, 1 hafta önce
6 1 Şikayet Et
Essential16 23 Şubat 2021 13:47
He beklesin beklesin. Pandemi öncesi çocuklara yapmadıklarını bırakmıyorlardi. Ne oldu?
2 28 Şikayet Et
varolhasan 23 Şubat 2021 13:37
sizde az fırsatçı değilsiniz. o işler öyle olmaz mal alınmayınca ucuzlar taktiği geçerli olursa her sektörü rahatlıkla batıra bilirsin. misal biz domates ucuzlayınca hayrımıza da vermeyiz fiyatı da düşürmeyiz götürür ineklere yediririz olmadı araziye dökeriz ama o malı ucuz ve beleş vermeyiz ki beleşe alışmayın. sonuçta her şeyin bi ederi emeği var.
22 1 Şikayet Et
gokhan3353 23 Şubat 2021 13:32
2 liralık evi 5 liraya kiraya veriyorsan sen de beter ol hasan... öğrenci değil de yolunacak kaz olarak görenlerin hepsinin Allah belasını versin... düzen ve adaleti sağlamayan her yetkiliyi de gerektiğinde üzerini karalar bu millet...
beter olsun diyenler sanki o ev sahipleri ve esnaf bu memlekette değil onların çocukları yokmuş olan üniv. gitmiyormuş gibi algılıyorlar. ben evimi kiraya veriyorum çocuğum başka yerde kira da duruyor sorun nerede? yine ezvere boş anlamsız karalama kampanyası. beter olsun diyenler az sonra çıkar esnaf bitti kafeler battı haberi üzerinden hükümete saldırır.
varolhasan, 1 hafta önce
4 16 Şikayet Et
varolhasan 23 Şubat 2021 13:32
tamam sen veya baban evini beleş kiraya ver öğrencilere ücretsiz kahve çay döner baklava ısmarla garip guraba sevinsin. çıkarken iphone telefondan seninle selfi çekerler paylaşırlar meşhur olursun.
bu nedir? öğrenciler esnaf para kazansın diye değil okuyup vatana, millete faydalı bireyler olsun diye var.
sorgulayan vatandaş, 1 hafta önce
15 2 Şikayet Et
gokhan3353 23 Şubat 2021 13:22
yıllardır sömürdüklerine saysınlar, inşallah bu sene üniversiteler hiç açılmaz da yıllardır kazıkladıkları kendilerinden fazlasıyla çıkar...
3 40 Şikayet Et