maraton27 24 Şubat 2021 16:29
Hayırlı olsun
1 0 Şikayet Et
uye452 24 Şubat 2021 10:13
Sağlıkta, sokakta, evde Şiddetin hiçbir bahanesi, geçerli sebebi olamaz. Sağlık çalışanları da insan, az da olsa bazen anormal davranışlar sergileyenler vatandaşa kötü davrananlar, dolaylı olarak işini savsaklayanlar var. Bunlar hakkındaki şikayet süreci daha etkili işlese, yani mevcut olaydaki gibi suçlu olduğu tespit edilirse şikayet eden kişinin gönlünü alsa hem personel daha dikkatli davranır, hem de şikayetinin gereğini yapılacağını bilen vatandaş en azından direk hasta haklarına gider.
3 2 Şikayet Et
mesuthoca33 24 Şubat 2021 00:09
bir had bildirici daha... işte siz ve sizin gibi saglıkcı bozuntularından nefret ediyoruz. ukala ve hastaları küçümsemeye devam edin gidin yarın kahvenizin süresini uzatın beklesin kapıda hastalar hatta torpillileri öne alın beklesin arkadaki enayiler siz üstünsünüz ya sevmiyoruz sizi atıyoruz özelde önününze üc kurus para haddinizi bildiriyoruz
kusura bakma ama dr hemsıre senın karın cocugun değil herkes sırası haddını bılecek .
LUSARXXX, 2 ay önce
16 7 Şikayet Et
Kamyoncuuu 23 Şubat 2021 20:48
Sağlık mensuplarına şiddet uygulamayınız. Ambulanslara yol veriniz.
4 30 Şikayet Et
Esef hakları 23 Şubat 2021 20:48
Hala bu haberin altına bile dayağı hak ediyor diyenler var. EGM Siber suçlar isterse MAC adresinden kişiyi bularak suçu ve suçluyu övmekten işlem yapabilir. Şunu unutmayalım sağlık çalışanları düşmanımız değil. Canımızı emanet ettiğimiz insanlar. Saygı duyalım Bu arada Suçu ve Suçluyu Övme Suçunun Cezası (TCK 215) "İşlenmiş olan bir suçu veya işlemiş olduğu suçtan dolayı bir kişiyi alenen öven kimse, bu nedenle kamu düzeni açısından açık ve yakın bir tehlikenin ortaya çıkması halinde, iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. (TCK m.215/1)"
9 21 Şikayet Et
LUSARXXX 23 Şubat 2021 19:11
kusura bakma ama dr hemsıre senın karın cocugun değil herkes sırası haddını bılecek .
doktorların cogu covid bahanesiyle cıldırmış nefret eder oldum kusura bakmayın dayağı hak eden cok var yüksek egolu saygısız terbiyesizler bıktım saygısız gevşek konuşmalarından tasvip etmiyorum ama bu şımarıklığa biri dur demeli
mesuthoca33, 2 ay önce
24 23 Şikayet Et
bahtibelirsiz1 23 Şubat 2021 18:53
İsterse dış borcu kapatsın yine de affetmezdim kısasa kısas en güzel adalet türüdür.
15 14 Şikayet Et
mesuthoca33 23 Şubat 2021 17:58
doktorların cogu covid bahanesiyle cıldırmış nefret eder oldum kusura bakmayın dayağı hak eden cok var yüksek egolu saygısız terbiyesizler bıktım saygısız gevşek konuşmalarından tasvip etmiyorum ama bu şımarıklığa biri dur demeli
30 34 Şikayet Et
zübeyirtaskin 23 Şubat 2021 17:41
Sozel siddet... fiziksel olsa dediginde haklisin.
Yanlış yapmış meslektaşım.
snr0660, 2 ay önce
7 10 Şikayet Et
snr0660 23 Şubat 2021 16:28
Yanlış yapmış meslektaşım.
46 17 Şikayet Et
12