Katip0841 24 Şubat 2021 00:19
Hakim kadrosu bir sürü açıldı ama o Hakimlerin göreve başlaması 2 yılı aşkın sürüyor bir de göreve başlamaları için yeni mahkemeler açılması lazım o mahkemelere de en az 2 şer katip 1 er mübaşir yazı işleri müdürü mevzuat gereği şart. Bu alımlar o yüzden işte.
0 2 Şikayet Et
Biyouzman 23 Şubat 2021 18:24
35 yaş sınırı alımlarda nedir bana biri bunu açıklasın .memurlar.net bu işe el bir el atın lütfen 35 yaş üstü açmı kalsın işsizmi gezsin ne olacak böyle söyleyin lütfen sistem yanlış sesimiz olun. Hiçbiryere başvuru yapamıyoruz öldükte haberimiz yok
3 35 Şikayet Et
GugukGuguk 23 Şubat 2021 18:15
Hakim kadrosu açsınlar bari. Sene 2021 olmuş halen bir dosyanın gelecek celsesi 5 ay sonraya veriliyor.
2 5 Şikayet Et
savunmadım 23 Şubat 2021 15:27
kimse kimsenin kadrosunu gasbetmiyor beyefendi, adalet bakanlığı sosyolog kadrosu açmıyor. eğer ki bu durumdan şikayetçiyseniz şikayetlerini sayın bakanımıza ilet seni işsiz güçsüz, beş parasız, hayatsız sosyoloç parçası seni. 20 yıldır bitmedi ağlamanız.
3 15 Şikayet Et
ücretli maraba 23 Şubat 2021 14:51
Hı hı aynen bilmiyorum ama endişe etmeyin vakti geldiğinde gaspettiğiniz o kadroları bir daha bulamayacaksınız.
sosyolog kimdir? sosyal çalışmacı kimdir? bu soruların cevaplarını bilmediğine o kadar eminim ki. cehaletinizden dolayı her alana girmek istiyorsunuz sosyal bilimler içerisinde diye hepsini yapabileceğinizi sanıyorsunuz...
guvenayz, 2 ay önce
15 2 Şikayet Et
guvenayz 23 Şubat 2021 14:46
sosyolog kimdir? sosyal çalışmacı kimdir? bu soruların cevaplarını bilmediğine o kadar eminim ki. cehaletinizden dolayı her alana girmek istiyorsunuz sosyal bilimler içerisinde diye hepsini yapabileceğinizi sanıyorsunuz...
Sosyologların kadrolarına psikologların ve çakma sosyolog olan sosyal çalışmacıların atanması ülkedeki kaliteyi gözler önüne seriyor.
ücretli maraba, 2 ay önce
3 13 Şikayet Et
Biyouzman 23 Şubat 2021 14:45
35 yaş sınırı alımlarda nedir bana biri bunu açıklasın .memurlar.net bu işe el bir el atın lütfen 35 yaş üstü açmı kalsın işsizmi gezsin ne olacak böyle söyleyin lütfen sistem yanlış sesimiz olun. Hiçbiryere başvuru yapamıyoruz öldükte haberimiz yok
5 32 Şikayet Et
savunmadım 23 Şubat 2021 14:17
Sakin ol maraba, kimsenin sosyolog kadrosuna atandığı yok. Ama sizin sosyoloji diplomasıyla "biz niye sosyal çalışmacı olamıyoz, biz niye psikolog olamıyoz yavvv" diye her gün ağladığınız bilinen bir gerçek.
Sosyologların kadrolarına psikologların ve çakma sosyolog olan sosyal çalışmacıların atanması ülkedeki kaliteyi gözler önüne seriyor.
ücretli maraba, 2 ay önce
11 21 Şikayet Et
hakanilkmat 23 Şubat 2021 14:10
Hayır memur alımı nerede halk görmüyor. Herkes üniversite mezunu ve işsiz bilin istedim .
Nasil yani sosyal calismaci alinmiyor diye mi isyan edecegiz ???
hancer_06, 2 ay önce
3 3 Şikayet Et
volkan nazlı 23 Şubat 2021 14:05
Adalet bakanlığı personelleri kadro istiyor hatta bütün devlet personelleri istiyor, devlet personelini ayırt etmez hepsi ya sözleşmeli ya kadrolu olmalı, MEB, diyanet, sağlık bunlar neden 3+1 kapsamında bunlar devlete çalışıyor da diğer kurumlar kime çalışıyor, destek istemeye gelince bu bütün personellerden ama kadroya gelince bazıları yanlış bir tutum, baba evlat ayırt etmez
15 30 Şikayet Et
12