Name Of The Samurai 24 Şubat 2021 21:06
Ben hemşire değilim tıp öğrencisiyim. Aldığı ücrete bakmayın diyen yok çalışma saatine göre bakın aldığı ücrete diyorum. Memurların standart mesaisi haftalık 40 saatir hemşireler de 40 saatten fazla çalışırsa haklı olarak nöbet ücreti alır ve maaşı diğer memurlara kıyasla artar bu yüzden maaş kıyası yapacaksanız haftalık 40 saat için aldığı paraya bakmanız gerekiyor adil olan bu. Hemşireler fazla mesai yaptığında ücret almaz gibi bir iddiada bulunmadım sadece fazladan çalışsaydınız bunu bedava yapmayacağınız için sizin maaşınız da artar diyorum. Yapılan işe gelirsek, siz nasıl ki bir sürü öğrenciyle uğraşıyorsanız onlar da bir sürü hasta ve hasta yakını ile uğraşıyor gayet yorucu ve hatanın telafisi olmayan bir meslek. Sanki günde 1 hasta geliyor gibi yorum yapmışsınız bir hemşire bir sürü hastadan sorumlu, hastanede ordan oraya dolanıp duruyorlar. İşini yapmayan hemşire de var tabii ki ama her meslekte işini yapmayan insanlar var, nasıl ki bazı öğretmenler meb kitabını açıp oturduğu yerden okuyor diyemezsek hemşireler için de hiçbir şey yapmıyor diyemeyiz.
Aldığın ücrete bakarım. 24 saat usulüyle çalışıp gayet de alınıyor para. Ben hiçbir hemşirenin ücretsiz mesai yaptığını görmedim. 130 saate kadar devlet veriyor zaten nöbeti daha fazla da çalışmıyorsunuz zaten. Bazı doktor asistanlar 15 nöbet tutuyor bedavaya çalışan varsa onlardır. Kaldı ki öğretmen bütün gün ayakta çene patlatıyor. Eve gidiyor sınavlarla uğraşıyor. Hemşire ne yapıyor ? Damaryolu aç, Doktorun orderi ile istenen ilaçları ver bitti. Karşılığında en az 7 8 bin para
Androiddeveloper, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Androiddeveloper 24 Şubat 2021 20:15
Aldığın ücrete bakarım. 24 saat usulüyle çalışıp gayet de alınıyor para. Ben hiçbir hemşirenin ücretsiz mesai yaptığını görmedim. 130 saate kadar devlet veriyor zaten nöbeti daha fazla da çalışmıyorsunuz zaten. Bazı doktor asistanlar 15 nöbet tutuyor bedavaya çalışan varsa onlardır. Kaldı ki öğretmen bütün gün ayakta çene patlatıyor. Eve gidiyor sınavlarla uğraşıyor. Hemşire ne yapıyor ? Damaryolu aç, Doktorun orderi ile istenen ilaçları ver bitti. Karşılığında en az 7 8 bin para
Siz okulda mesainiz bittikten sonra ücretsiz bir şekilde ertesi günün sabahına kadar ders anlatır mısınız da nöbet ücretini ekleyip maaşları bu kadar diyorsunuz? Herhalde ayda 40 saat çalışanla 70 saat çalışan aynı parayı almayacak. Devlet ihtiyaca göre alım yapıyor hastanede personel eksiği var, kişi başına düşen hemşire sayısında Avrupa'nın çok gerisindeyiz bir de üstelik pandemi dönemindeyiz. Ne bekliyorsunuz acaba 60 puanlı olanı almasınlar da hastaneler hemşiresiz mi kalsın?
Name Of The Samurai, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Name Of The Samurai 24 Şubat 2021 19:58
Siz okulda mesainiz bittikten sonra ücretsiz bir şekilde ertesi günün sabahına kadar ders anlatır mısınız da nöbet ücretini ekleyip maaşları bu kadar diyorsunuz? Herhalde ayda 40 saat çalışanla 70 saat çalışan aynı parayı almayacak. Devlet ihtiyaca göre alım yapıyor hastanede personel eksiği var, kişi başına düşen hemşire sayısında Avrupa'nın çok gerisindeyiz bir de üstelik pandemi dönemindeyiz. Ne bekliyorsunuz acaba 60 puanlı olanı almasınlar da hastaneler hemşiresiz mi kalsın?
Sağlıkçılar niye eksiliyorsunuz yalan mı? Kpss taban puanlar 60lara düştü. Nöbetlerle 7-8 bin alıyorsunuz el insaf
Androiddeveloper, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
uye452 24 Şubat 2021 11:08
Bu vatandaş devletten en az 2 asgari ücret kadar maaş alıp devlete zalim diyebiliyor... bu memlekette özgürlük yok yeah...
Zulüm 2012 de başladı. Zulme uğrayanlar olarak bu yapılanları asla unutmayacağız.
No justice, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
varolhasan 24 Şubat 2021 11:01
4 senedir kimseyi almıyorsunuz bilgisizliğiniz nereden geliyor. almıyorlar da geçen yıl bizim yeğen nasıl atandı
Tapu kan ağlıyor sayın Cumhurbaskani. Tapuya da bi 5 bin alım yapın. 4 senedir kimseyi almıyorsunuz. Tapu kadastro bu devletin kurumu değil mi. Çekilecek iş değil bu sebeple her gün istifalar başka kuruma kaçmalar ile sayı düşüyo, ama siz hala bize personel almıyorsunuz. Neden. Niye. Biz bu ülkeye en çok gelir getirten kurumların başındayız. Ama bize hakkımız olan döner sermayeyi bile çok görüyorsunuz. Pandemide vatandaş üstümüze çıkıyor durumunuz sağlıkçılardan daha kötü. Ama onlara döner veriyorsunuz. Bizi neden ayırıyorsunuz??
fatihiistanbul, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
yalya 24 Şubat 2021 11:00
İnsanlar umut tacirliği yapmaz adalet ister beyefen di heryıl 40.000 alıpta simdi 20.000 normalmi birde pkss öğretmenlik 2017 yılından bu yana 2 yıldı 2020 de 1 yıla indirildi buna ne diyecen
algının kralını yaptı 2019 da hatayı düzeltilecek dedi boş çıktı 2020 de en yüksek sayı alacaz dedi akp hükümetlerin en düşük alım yapılacak okular için a plan b planı hatta cdefgh planım var dedi o da boş çıktı o anca çiçek böcek pergele poz versin
Avakado123, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
yalya 24 Şubat 2021 10:56
En azından dik durmalı hani daha yüksek için ugrasıyordu
ziya bey istifa etse yerine gelen 100bin öğretmen mi alacak sanıyorsun.
varolhasan, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
yalya 24 Şubat 2021 10:43
Beyefendi onu alanlara yaza can tabii hak etmeyene verme devlet vermesin senden daha iyi bilirim kul hakkıyla gelme diyor rabbim
Atanamayan diger meslek gruplarinin Hakki kul hakki degil mi? Bazi memurlar pandemide canla basla calisip Ek odeme alamazken cogu ogretmenin surekli evde yatarken Ek ders ucreti almasi kul hakki degil mi?Artik Birakin bu magdur-aglama edebiyatini da birazda diger meslek gruplari konussun.
Memurrr., 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
sydky 24 Şubat 2021 10:18