DürzüBükücü 27 Şubat 2021 10:58
yoruma bakarmısınız. bunların zihniyeti ülke işgal edilirse düşmanı ellerinde çiçeklerle karşılar
Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Müfettiş Muavini, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
adıyaman020202 23 Şubat 2021 21:05
kimin sularına kim girmiş? yunan ağzı makaryos ağzı. inşallah kamu çalışanı değilsin yediğin ekmeğe devletine sadakat önce sadakat.
Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Müfettiş Muavini, 2 ay önce
1 8 Şikayet Et
taurus-732 23 Şubat 2021 19:11
O fişek dediğin şeyin adı flyer dır.Kendisine kilitlenen bir füze vs olduğunda füzeynin hedefinden şaırtılması için atılır.Yani bir saldırı değil, savunma sistemidir.Şimdi kim korkak anladın mı ,Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Müfettiş Muavini, 2 ay önce
3 5 Şikayet Et
educated 23 Şubat 2021 18:51
10 tane devletten yardım isteyip hergün tatbikat yapmak halkın ekmeğinden kesip uçağa para yatırmak herhalde korkaklık olmuyor senin kantarına göre!! Yunana gerek yok sizler yetiyorsunuz düşmanlığa!
Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Müfettiş Muavini, 2 ay önce
2 7 Şikayet Et
Müfettiş Muavini 23 Şubat 2021 17:12
Adam, gemine fişek atmış uçakla, bir daha benim sularıma bu kadar yaklaşırsan vururum demek istiyor. Bu şimdi korkaklık mı oluyor?
Yunan'ın korkalığı kendi başına bela olacak.
owais, 2 ay önce
13 1 Şikayet Et
Stratejist1923 23 Şubat 2021 16:50
Türkiye'de muhalefet yunanistan,israil,fransa,almanya,abd,iran vs gibi ülkelere hiç sesini çıkarmaz neden acaba(!)
3 15 Şikayet Et
akademisyen1071 23 Şubat 2021 16:29
Muhalefet elbette Yunanistan'ı eleştirmez. Muhalifler sabah akşam euronews,t24,dw,foxtv,sputnik gibi Yurtdışı ülkelerin medyalarının Türkiye karşıtı yalanlarını takip ediyor, ne eleştirmesi
6 18 Şikayet Et
taurus-732 23 Şubat 2021 15:48
En son vidosunda FETÖ, Yunanistan sizin kardeşinizdir diyordu finolarına. Onlar da sözünü dinleyecek tabi.
Şimdi muhalefetten birilerinin çıkıp yunanistan aleyhine tek kelime ettiğini göremezsiniz. Etmezler,etmiyorlar,edemezler. Türkiyede muhalefet milli meselelerde bile maalesef birlik-beraberliği sağlamayıp, sadece Devleti eleştirir.
DürzüBükücü, 2 ay önce
4 23 Şikayet Et
DürzüBükücü 23 Şubat 2021 15:25
Şimdi muhalefetten birilerinin çıkıp yunanistan aleyhine tek kelime ettiğini göremezsiniz. Etmezler,etmiyorlar,edemezler. Türkiyede muhalefet milli meselelerde bile maalesef birlik-beraberliği sağlamayıp, sadece Devleti eleştirir.
16 38 Şikayet Et
UcaS 23 Şubat 2021 15:23
Yunanistan, nüfus ve toprak büyüklüğüne göre aşırı miktarda savaş uçağına sahip ve daha da F35 alıyor. On yıl sonra uçak çöplüğüne dönecek bu ülke.
5 31 Şikayet Et
12