Mesut7478 26 Şubat 2021 19:14
Ah benim gönlü güzel aklı saf kardeşim ! Bu halk bu millet yandaş trolleri yıllardır besleyen bu hükümetin aklına ne zaman geldi ki şimdi gelsin ! Bir işi beceremiyorsan başkasına devredeceksin... Bunlarda o da olmadığına göre bu millet bir şekilde başının çaresine bakacak ! Yaşam hakkı elbette var yok mu dedim ? Peki aşsız, işsiz, ekmeksiz nasıl yaşayacaksın ? Yandaşların ekmeklerinden kesip mi bakacak bu hükümet bu millete ? 19 yıldır bakmayan hükümet mi ? Komik ! Saygılar...
0 0 Şikayet Et
efsimp 24 Şubat 2021 14:47
bakıyorum da kamu kurumlarında çalışan BAZILARI sözlerim ona hiçbir şeyi dert etmiyor. sürekli kısıtlama, tedbir,esnek çalışma gibi şeyler söylüyor. Tabi ''ay tamam para tamam'' sizin için bir sıkıntı yok ki. hele bide esnek çalışma olursa değmeyin keyfinize 2 gün git 5 gün yat. hiç özel sektörü düşünen var mı ? 1200 lira ücret nakit desteğiyle geçinin de sizi görelim. Şimdi sağlık her şeyin başı diyenler çıkacak. evet doğru ama bu gidişle açlık da insanları virüsten daha fazla etkileyecek.
1 4 Şikayet Et
orhanarda35 24 Şubat 2021 11:03
Okullar sıkıntılı. Karar yeniden gözden geçirilmeli. Öğrencinin evden gelirken kimlerle temas ettiği belli değil. Okulda zaten sürekli hareketlilik var. Okuldan eve giderken de kimlerle temas ettiğini bilemeyiz. Ev halkından birinin eve o akşam virüsü getirme durumu var ve öğrencinin o virüsü evden alıp ertesi okula getirme durumu var. Neticede virüs hemen hasta etmiyor.
3 16 Şikayet Et
orhanarda35 24 Şubat 2021 10:57
60 milyon aşılama lazım. Biz daha devede kulak kısmındayız ki bakalım insanlar aşı olmak isteyecekler mi ki? Şimdiye kadar sağlıkçılar 65 yaş üstü derken iyiydi. Bunlar dışında olanlardan aşı olmak istemeyecek çok fazla insan çıkacak.
0 4 Şikayet Et
orhanarda35 24 Şubat 2021 10:55
Normalleşmeler başladıkça vaka sayısının tırmanacağı kesin. Hele şu il il normalleşme çok saçma. İki haftada bir ilin durumu netleşecek karar alınacak. Bu hafta cafeler açık önümüzdeki hafta kapalı.
0 7 Şikayet Et
kubii 24 Şubat 2021 01:39
Yorumunda dilim döndüğünce vaka-hasta-aşı-pcr testi gibi konu ile ilgili bir kaç kelam ettim. 55 beğenmeme oyu almışım. Hemen bir üstteki arkadaş, size batıyor mu, öğretmen olsaydınız, öğretmen düşmanı ilan edilmişiz. Öncelikle sizin okula gidip gitmemeniz bana batmıyor. Çocuğum özel okulda (burslu) okuyor. Burslu olmasaydı da özel okula gönderirdim zaten.Devlet okulları açılmasın istiyorsan açılmasın benim için problem yok. Diğer yandan inanın öğretmen olmak isteseydim olurdum. Tercih etmedim. Öğretmen düşmanı değilim elbette. Ancak şu yorumları okuyunca istemsiz bir şekilde antipati oluşuyor. Bu arada okullar tamamen açılmalı artık.
28 5 Şikayet Et
büyük usta ipman 24 Şubat 2021 00:45
test sayıları azalmasına, aşılar yapılmasına, hafta sonu kısıtlamalar devam etmesine rağmen vaka sayılarının artması başta bizi yönetenler olmak üzere hepimizin ortak başarısızlığıdır. ne yöneticiler ne yönetilenler işin ciddiyetini anlamak istemiyor. yöneticiler, sanki salgınla başedebiliyorlarmış gibi normalleşmeden, okulları açmadan söz ediyorlar. onların tek derdi millete maddi yardım yapmamak. devletin parası yandaşlara akacak, sermaye babaları daha da zenginleşecek diye halk sağlığını tehdit etmeye, gerçekleri gizlemeye, ne idüğü belirsiz en dandik çin aşısını bile yeterince temin edemeyip, her şeyin yolunda gittiği masalına bizi inandırmaya çalışıyorlar. çözüm basit : tam kapanma tavizsiz uygulanacak, kural ihlali yapanlar affedilmeyecek gerekirse hapis cezası verilecek, hükümet gelir kaybına uğrayanlara karşılıksız destek verecek. tam kapanma vatandaşların % 80 i aşılanana kadar uygulanacak. bunlar yapılmadığı sürece biz bu belayla en az 5 sene daha boğuşuruz. yaparsa ak parti yapar.,
1 4 Şikayet Et
ALİYAS 23 Şubat 2021 23:51
Bizim okulumuz yada okula gitmemiz birilerine neden batıyor arkadaş. Çok çalışıp sizde öğretmen olsaydınız. Elinizden alan mı oldu ki öğretmenlere bu kadar düşman oldunuz...
13 59 Şikayet Et
kubii 23 Şubat 2021 23:39
Herşeyi bilen öğretmen arkadaşlar yine güzide (!) yorumlarıyla başlığı doldurmuşlar. Önemli olan vaka sayısı değil hasta sayısıdır. Mesela bugün İsrail'de vaka sayısı 2 binin üzerinde ancak ölü sayısı 8. İsrail'i örnek vermemin sebebi nüfusunun büyük bir kısmının aşılanmış olması (ikinci dozlarda hızla yapılıyor). Kaldı ki ülkemizde de riskli grupların aşılanması başladı. Ayrıca sokağa çıkıp herkesin burnuna çubuk sokacak değiliz. Test yaptırmak isteyene test yapılıyor zaten. Birisi 250 bin test yapılsa 20 bin vaka çıkar yazmış. Düpedüz doğru orantı kurmuş. 400 kişilik kamu kurumunda PCR testi yapılıyor. Pozitif çıkan 1 kişi. Şu anda test/pozitif oranı kaç?? Kısacası tatil bitti herkes okula...
103 13 Şikayet Et
Mesut7478 23 Şubat 2021 23:02
"Korona bitti." diyin bu işi bitirin son noktayı koyun kardeşim... Kısıtlı olarak normalleşme şart başka çaresi yok ! Esnaf bitti, eğitim bitti, hayat bitti, huzur gitti, psikoloji bitti... Canını seviyor musun ? Ölümden korkuyor musun ? Tak maskeni ! Çıkma dışarı ! Otur evinde... Bu çark bir şekilde dönmek zorunda... Aşı felen bu milletin tamamına vurulana kadar aylar değil yıllar geçer ! Ki kesin tedavisi bile yok ?
69 22 Şikayet Et
1234