fa78 01 Mart 2021 05:29
Doğu ve Güneydoğu illeri düşük riskli, protokol illeri yüksek riskli, ilginç.
0 1 Şikayet Et
Dolphin-3 28 Şubat 2021 22:20
Sizde sıkıntı olmaması başka yerlerde sıkıntı olmayacak anlamına gelmez.Çorum'da Dodurga ilçesinde Belediye Başkanı Mustafa Aydın, sosyal medya hesabından açıklama yaparak vatandaşları tedbirli olmaları noktasında uyardı. İlçede bir okuldaki görevli öğretmenden kaynaklı, 6 öğrencide mutasyona uğrayan koronavirüs tespit edildiğini açıkladı.
İki haftadır kurslara gidiyoruz. Sıkıntı yok.
cnksc, 2 ay önce
5 12 Şikayet Et
cangele10 28 Şubat 2021 21:33
Asıl niyet turistik yerleri açmak bana kalırsa.Hafta içi çalışan vatandaş hafta sonu eve tıkılıyor.Parası olan kayak merkezine tatile gidiyor.Bu tür saçma sapan puanlama yöntemi ile ANAYASA ya aykırı biçimde eşitlik ilkesine uymayan yöntemler kabul edilemez.Kongre de lebalep ama sokakta gezme...
3 38 Şikayet Et
cnksc 28 Şubat 2021 13:57
İki haftadır kurslara gidiyoruz. Sıkıntı yok.
46 27 Şikayet Et
üyeolmakiçintıklayın 28 Şubat 2021 13:51
Yahu 1 senedir insanları evlere tıktınız. Bu virüsün biteceği yok bütün yasakları kaldırın. Grip virüsü senelerdir varlığını sürdürüyor. Virüslerin tamamen yok olmayacağını biliniz halde 1 senedir esir hayatı yaşatıyorsunuz. Şunu o beyninize kazıyın artık. Bin sene de geçse covid-19 virüsü yaşamını sürdürüyor olacak. 1000 sene boyunca insanlara esir hayatı mı yaşayacaksınız. Yarından itibaren bütün o yasakları, kısıtlamaları kaldırın. Artık eski hayatımıza dönmek istiyoruz
105 70 Şikayet Et
UcaS 28 Şubat 2021 13:45
Çocuğu ile evde başgelemeyen henüz yavru bir öğretmen düşmanı.
Yeter artık okullar açılmalı.muallimler yatmaya alıştı.mayış yatıyor ek ders yatıyor.kısaca öğretmenler rahata alıştı.
ist2007, 2 ay önce
32 138 Şikayet Et
massive501 28 Şubat 2021 12:19
bunu yazan kişi de bir öğretmen.
Yeter artık okullar açılmalı.muallimler yatmaya alıştı.mayış yatıyor ek ders yatıyor.kısaca öğretmenler rahata alıştı.
ist2007, 2 ay önce
69 24 Şikayet Et
okuryazar3 28 Şubat 2021 12:12
Aaaa!normalleşme duygu ve düşüncen doğru.Bak cümleye Aaaa!diye şaşkınlık ve yazdıklarına hayranlıkla başladım.Gerçekten dahice fikirlerin uygulanmalı ve şu canlı ders eziyetinden tüm öğretmenler ve öğrenciler kurtulmalı.Samimiyetimle itiraf edeyim canlı ders eziyetinden kurtulmaya bir öğretmen olarak can atıyorum anlayana!
Yeter artık okullar açılmalı.muallimler yatmaya alıştı.mayış yatıyor ek ders yatıyor.kısaca öğretmenler rahata alıştı.
ist2007, 2 ay önce
8 75 Şikayet Et
_mavigozluDEV 28 Şubat 2021 11:31
Ogretmen değilim. Her gün de ise gidiyorum.Rahat etsin öğretmen. Sana ne? Biraz da senin gibi verilerle yuz yüze gelip huzuru bozulmasın. Nasil bir toplummuşuz kara günlerde ortaya çıkıyor. Büyük olasılıkla öğretmeninden de çok dayak yedin belli.
Yeter artık okullar açılmalı.muallimler yatmaya alıştı.mayış yatıyor ek ders yatıyor.kısaca öğretmenler rahata alıştı.
ist2007, 2 ay önce
19 132 Şikayet Et
_mavigozluDEV 28 Şubat 2021 11:27
Yüzdeleri nereye kadar! Erzincan in nüfusa oranla yüzünden 30 u ile Antep'e yuzbinde 30 u ayji mi? Biri diğerine göre 10 kat fazla vaka sayısına sahip! Il il ilçe ilçe sadece vaka sayılarını açıklayın. Hifsizsihha kurulları da ona göre karar alsin. Biz de bilelim.
12 38 Şikayet Et
123