kildaci86 01 Mart 2021 09:55
Pazar'dan pazara sokağa çıkma kısıtlamasından dolayı test sayısı ve vaka sayısı düşüyor ve hep aynı başlık.... Yeter artık arkadaş, millet ile dalga geçmeyin.....
0 9 Şikayet Et
kildaci86 01 Mart 2021 09:51
Vaka sayısı 6 gün sonra düşüyor sebeb... çünkü pazar günü sokağa çıkma yasağı varken millet doktora gitme gününü birgün daha erteliyor o yüzden olabilir mi? Ki yapılan test sayılarına bakıldığı zaman hafta sonları herzaman test sayıları düşüyor...
0 5 Şikayet Et
Dijitalsinekavcisi 01 Mart 2021 07:35
Sorun test sayısının az olması mı sence?
başvuru yoksa yoldan geçene mi test yapacaklar?
bydogan20, 3 ay önce
8 2 Şikayet Et
şehnazbuselik 01 Mart 2021 03:36
Daha önce de söyledim fakat görüyorum ki siyasi güvensizlik yüzünden insanlar mevcut durumu doğru şekilde değerlendiremiyorlar..Test başvuruya göre yapılır..Ne kadar başvuru o kadar test..Mesela benim arkadışım covit oldu ve gidip test yaptırdı..Başvuru olmamasına rağmen bütün aileye test yapıldı.Başka ne yapabilirler? Gelip bana da mı test yapacaklardı ? Zaten test politikasının toplum taramsı şeklinde değil başvuruya göre yapıldığını açıklıyorlar...
5 4 Şikayet Et
Machbeth123 28 Şubat 2021 23:58
Böyle habercilik olmaz Test sayıları bugün düne göre daha az yapıldı testin vakaya oranın yine Yükselmeye devam ediyor denir Tarafsız ve doğru algı yapın lütfen
2 38 Şikayet Et
Yelkovan74 28 Şubat 2021 23:15
Anlıyoruz mevcut iktidarın detekçisi olduğunuzdan salgın politikasını kötü göstermemek adına bahane arıyorsunuz ama akıl var izan var hafta sonu vaka sayısındaki düşüşleri maharetmiş gibi yazmanız traji komik... Hastaneye gelmedikleri sürece kimselere test yapmayan bir ülkede haftasonu hastaneye gidip test yaptıranların sayısı az olduğu için testler düşer dolayısıyla vaka ve hasta sayısı da azalır yada durağan olur... Ayrıca açıklanan rakamların doğruluğu geçmişte yaşanan deneyimlerden güvenilir değil. ABD kadar test yapılsa en az onlar kadar günlük vaka sayısı göreceğimizi söylemek abartılı olmaz. Zira hafta sonu kısıtlaması dışında belirgin bir salgın politikası neredeyse yok gibi... Onu da en kısa sürede kaldırmayı düşünmekteler. Bu siyasi kaygılı politikayla virüs kendisi etkisizleşmeden ülkemizde salgının makul seviyelere inmesi beklenemez.
2 30 Şikayet Et
ilturk 28 Şubat 2021 22:05
insanın aklıyla dalga geçiyorlar
5 58 Şikayet Et
sozlukicinuyeoldum 28 Şubat 2021 21:42
Vakaların aZalmasi Az test yapıldığı için olabilir mi ???
5 75 Şikayet Et
Antıcor 28 Şubat 2021 21:26
az test...az sonuç...az kuru az pilav...
7 76 Şikayet Et