MLS000 01 Mart 2021 21:45
Ne kadar normal bir alım .. Zaten fetöcüsü ocusu bucusu kadroyu aldı belediyelerde.. halaa daha dayısı siyasetin içinde olanlar görevden bile alınmadı.. bkz.fetöş başlarının yeğenleri büyükşehir belediyelerinde hangi makamlardalar ??? Birinden kurtulduk, sürüne sürüne geberdi de dışkıları hala ortalıkta.. darısı onlarda gebermeli sürünmeli covid olsun , amento inşallah süphanallah bismillah! Herbiri yattığı yerde dört dönsün !
0 2 Şikayet Et
rambay21 01 Mart 2021 20:04
Adamlara sarki turku resim yapacak adam lazim herhalde konservatuvardan mezun istiyorlar. Milletin hakki fitil fitil burnunuzdan gelecek
0 6 Şikayet Et
Ergenekon.34 01 Mart 2021 19:47
Ben üklkenin çivisinin bu kadar çıktığını bir 90 ları biliyorum... ondada az daha ülke elden gidiyordu.. aynı duruma düşmemize az kaldı bence..
1 8 Şikayet Et
mrtmz 01 Mart 2021 17:25
Bu arada konya da da sıralamam garanti alınan 3 bölümden Türkiye de ilk 150-200 aralığındayım ama yine mülakattan dönerim alıştık artık
Boşuna parti ayrımı yapmaya gerek yok belki atanırım diye 3. Üniyi okuyorum 2. Si yerel yönetimlerdi ki zabıta olurum diye okudum ama konya belediyesi hariç alımının tamamını bu bölümlere ayıran olmadı daha diğerleri 15 kişinin 3 tanesini anca alıyor bu bölümlerden 3-30 üni okusakta atanamayız biz malesef... şurasıda yanlış anlaşılmasın sıralamaya girmeyipte atanmayı bekleyenlerden de değilim 4-5 kere mülakattan dönmüş biriyim..
mrtmz, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
FUDAY 01 Mart 2021 16:47
Bence ilan direk şöyle olmalıydı (xxx parti üyesi olanlar başvuru yapabilir?) yine insaflı davranmışlar. Ne bekliyordunuz arkadaşlar Liyakatlı olmayı mı? bu kafayla daha çooook bekleriz.
1 8 Şikayet Et
mrtmz 01 Mart 2021 15:49
Boşuna parti ayrımı yapmaya gerek yok belki atanırım diye 3. Üniyi okuyorum 2. Si yerel yönetimlerdi ki zabıta olurum diye okudum ama konya belediyesi hariç alımının tamamını bu bölümlere ayıran olmadı daha diğerleri 15 kişinin 3 tanesini anca alıyor bu bölümlerden 3-30 üni okusakta atanamayız biz malesef... şurasıda yanlış anlaşılmasın sıralamaya girmeyipte atanmayı bekleyenlerden de değilim 4-5 kere mülakattan dönmüş biriyim..
0 6 Şikayet Et
samet.by 01 Mart 2021 15:13
ortada bir olumsuzluk (torpil) var ve siz buna tepki göstereceğiniz yerde kimin belediyesi olduğuna mı bakıyorsunuz. akp veya chp olsaydı tepki göstermeyecek miydiniz?
haber de asıl önemli yer hangi parti olduğudur burada da bu işi yapan kayyum belediyesidir.haberde o kadarr eleştiri yapılıyor amma muhattap kim gizleniyor
iras, 3 ay önce
1 7 Şikayet Et
iras 01 Mart 2021 14:32
haber de asıl önemli yer hangi parti olduğudur burada da bu işi yapan kayyum belediyesidir.haberde o kadarr eleştiri yapılıyor amma muhattap kim gizleniyor
kayyumla mı yönetiliyor bilmem ama size neden tuhaf geldiğini anlamadım.
samet.by, 3 ay önce
2 8 Şikayet Et
samet.by 01 Mart 2021 14:13
kayyumla mı yönetiliyor bilmem ama size neden tuhaf geldiğini anlamadım.
Bu belediyeyi kayın yönetmiyor mu
elzdyb, 3 ay önce
9 3 Şikayet Et
elzdyb 01 Mart 2021 13:57
Bu belediyeyi kayın yönetmiyor mu
0 16 Şikayet Et
12