devrimbesni 02 Mart 2021 01:07
bu kararlar artık ekonomi daha fazla bu yükü cekemez saldım cayıra mevlam kayıra ölen ölür kalan saglar bizimdir kararlarıdır ama doğru kararlardır
0 2 Şikayet Et
alper_ix 02 Mart 2021 00:20
niye yani niye? gerçekten soruyorum ya niye böyle kararlar alıyor baştakiler? ortamız hiç yok.ya tam açıyoruz ya tam kapatıyoruz. biranda bu kadar esnetmedense kademeli normalleşme deniyor ama bu bildiğin tam normalleşme gibi bir şey. yavaş yavaş esnetilse yasaklar inanın hiç bir sorun olmayacak.öğretmen olarak okulun yüzyüze eğitimin olmasını canı gönülden istiyorum ama bu kararlar yine bence okulların en fazla 30 gün sonra tekrardan kapanması demek.Haziranı göremeyeceğiz tekrardan uzaktan eğitime geçeceğiz Mart sonu.Oysa kademEli normalleşme olsa(dedikleri bu ama bana göre tam normalleşmeye yakın bu) hiç bir sorun olmadan yavastan yavastan aşı oldukça 1-2 aya kalmaz normalleşecektik ama artık bu kararlar normalleşmeyi en az 3-4 ay öteledi nokta.
1 2 Şikayet Et
akarakas78 02 Mart 2021 00:04
İnş vakalar patlamaz.... Bekleyip göreceğiz...
1 37 Şikayet Et
mathadore 02 Mart 2021 00:02
İnsanlar, veliler ve öğrenciler ne güzel 1 mart'a kendini hazırlamıştı. Hafta sonu saçma sapan bir açıklamayla herkesin aklı bulandı ve şimdi de bu karar. Ertesi günü okula gidilecek ve haftanın ortasından başlayacak okul. Şu toplantıyı pazar günü yapmaktan aciz miydi devlet?
2 52 Şikayet Et
Kumpiter 01 Mart 2021 23:59
Proje ortağımız olan İspanyol öğretmenle yazışıyorduk bu akşam. Okulların tekrar açılıp kapanmayacağına karar verilecek diye söyledim. Onun cevabı "Bizde hiç kapanmadı ki" oldu. Baktığınız zaman salgından en ciddi etkilenen ülkelerin başında geliyordu bir aralar. Buradan çıkan sonuç ya biz doğru yaptık onlar yanlış ya da onlar doğru yaptı biz yanlış. Okulların bu kadar uzun kapanması iyi olmadı, bunu kabul edelim. Örneğin benim çocuğum, resmen geriye gitti. Uzaktan eğitimi en sıkı haliyle öğretmeni verdiği halde. İstesek de ev ortamı, okul ortamı gibi olmuyor. Ben misal, uzaktan ders anlatamıyorum, olmuyor, etkileşim kuramıyorum. Yüksek risk grubundayım ama yarın gideceğim okula. Aşı filan da olamadık, Allah sonumuzu hayır ede... Neyse ki mavi şehirlerden birisindeyim, tek tesellimiz o :)
27 11 Şikayet Et
hapsuyu 01 Mart 2021 23:21
Tamamda yatılı okuyanlar ne olacak. Öğrenci pansiyonları nasıl olacak. Köylerden servisler nasıl olacak. Hemen nasıl yarın okullar açılacak. Nasıl planlama yapılıyor.
3 37 Şikayet Et
varolhasan 01 Mart 2021 22:35
sıkıysa eşini de yollama istifa etsin de görelim. galiba onu yolda buldun:))
Valla ben çocuklarımı göndermiyorum... nereyi açarsanız açın... yolda bulmadım ben evladımı. Eşim öğretmen o gidecek...
crazy_dolphin, 3 ay önce
48 17 Şikayet Et
crazy_dolphin 01 Mart 2021 22:26
Valla ben çocuklarımı göndermiyorum... nereyi açarsanız açın... yolda bulmadım ben evladımı. Eşim öğretmen o gidecek...
26 49 Şikayet Et
crazy_dolphin 01 Mart 2021 22:25
Eşim öğretmen iyiki açıldı diyor... evde kafayı yiyecek... böyle çalışma mı olır diye. Gider dersimi anlatır gelirim diyor. Yok ders hazırla yok ders ata yok baplanamadım yok şu oldu yok bu oldu.... hergün 2 kat daha fazla yoruluyor.
15 46 Şikayet Et
Aysemai 01 Mart 2021 22:15
Tabi bütün öğretmenler aşılandı, aşıların etkinliği kanıtlandı, bütün planlar tuttu, vakalar düştü, ocak ayında 5 bin vaka vardı, şimdi 10 bin, harika kararlar alıyorlar, tebrikler..
19 70 Şikayet Et
12345