PLANLAMA-2011 04 Mart 2021 09:44
Zam zam diyen ben değilim arkadaşım. Ben yazılarımda başka şeylerden bahsettim. Geriye dönüp okursan zamdan öte şeylerden bahsettiğimi görürsün.Özel sektörden çok memnun değilsen girseydin sınava memur olsaydın. Ayrıca madem memur değilsin özel sektörde çalışıyorsun ne işin var bu sitede. Senin işin gücün yok mu? Dikkat et patronların kızar sonra.
0 0 Şikayet Et
kurt505 03 Mart 2021 12:36
Onun icinmi zam zam diye bağırıyorsun..kimin derdinin para olduğu belli...şükret haline kamu çalışanısin.ozel sektörde değilsin diyorum..
İşin gücün para olmuş arkadaş senin. Parası verildikten sonra sürgün hukuklu hukuksuz bakmam diyorsun. Benim bahsettiğim başka bir şey birader. Senin dünyanda da bu değerlerin karşılığı yok anlaşılan.
PLANLAMA-2011, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
PLANLAMA-2011 03 Mart 2021 11:43
İşin gücün para olmuş arkadaş senin. Parası verildikten sonra sürgün hukuklu hukuksuz bakmam diyorsun. Benim bahsettiğim başka bir şey birader. Senin dünyanda da bu değerlerin karşılığı yok anlaşılan.
Sürgün yiyosun işten atilmiyosun..iş her halükarda garanti yani..sürgün yiyosanda devlet harcirahini vs sini veriyor..magdurumda mağdurum...
kurt505, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
LİYYAKATTT 03 Mart 2021 07:31
insan hakları eylem planı her maddesini destekliyorum faliyete geçmesi çok ii olur kraldan fazla kralcı olup halkımıza eziyet eden şahsiy...lere fırsat vermemek lazım umarım sadece sözde kalmaz UYGULAMASIDA OLUR .
3 2 Şikayet Et
magnus industria 02 Mart 2021 23:14
paket boş, anlamlı tek madde kamuda mülakatın kaldırılması idi o da çıkmadı... gerisi süslü boş teneke...
1 22 Şikayet Et
7ocak2017 02 Mart 2021 22:50
insan hakları eylem planı diye bahsi geçen maddeler hedefler amaçlar zaten demokratik şeffaf ve hukuku üstün tutan ülkelerde var olan şeyler. demek ki bunlar bizde yokmuş bu bir. bir ikincisi yıllardır bu ülkeyi yönetiyorsunuz, parlementer sistem varkende bu millet sizi tek parti olarak iktidar yaptı ve yeni sistem ile artık cumhurbaşkanlığı kararnameleri ile herşey jet hızında yapılabiliyor. peki neden bunca sene beklendi? bana bu ülkede kimse adaletten bahsetmesin.. zira olmayan birşeyin muhakemesi yapılmaz.
2 15 Şikayet Et
sınavdansonra 02 Mart 2021 22:43
İlçe adliyesindeyim Savcılık tek katip çalışıyorum tek katip olduğum için hep nöbetçi benim ve hemen hemen her hafta sonu yakalama çıkıyordu adliyeye gidiyor ifade alıyorduk şimdi 7/24 çalışacağız atıyorum gece 4 de adam yakalandı uykudan uyanıp mağdur etmemek için hemen adliyeyi açıp ifademi alacağız. Nerde kaldı bu insan hakları biz insan değilmiyiz. Çoluk çocuğumuz yok mu yazık değil mi bize
1 14 Şikayet Et
yunusemrek 02 Mart 2021 22:39
Kdk kararlirinin tavsiye niteliginden cikartilmali cunku kurum boşa calisiyor.
1 5 Şikayet Et
Hunlardan-Osmanlıya 02 Mart 2021 22:11
Aynası iştir kişinin, lafına bakılmaz.... artık sen de kurtaramazsın bu ülkeyi be reis. Adalet istiyoruz islam ahlakı istiyoruz.
1 19 Şikayet Et
Nizamettin1453 02 Mart 2021 21:11
Hiç inandırıcı gelmiyor
1 20 Şikayet Et
1234567891011