xtuncayx 04 Mart 2021 15:35
Dr. Hoca çok da haksız sayılmaz. Kendini hakimden fazla hakim zanneden katipler de var.
0 0 Şikayet Et
tuncel14 04 Mart 2021 11:37
kendilerini hakimden savcıdan üstün görüyorlar .
11 3 Şikayet Et
astsubay volkan 04 Mart 2021 10:54
İşleri kim yapıyo adliyelerde die sormak lağzım bu arkadaşa
3 13 Şikayet Et
cybernetic 04 Mart 2021 09:53
Sanırım konuştuğunu sanan akademisyen kişi; ''adım duyulsun, şanım yürüsün'' zihniyetiyle reklam yapabilmek amacıyla sataşacak bir yer aramakta iken katipleri gözüne kestirdi.
4 13 Şikayet Et
KENAN ACET 04 Mart 2021 09:42
Bence sorunu kendinde ara Ramazan. Senin gibi yetersizlerin yetiştirdiği adamlar yönetiyor bu süreci. Yetiştirdiğin veya ders verdiğin hukukçulardan kaç tanesi, Adalet Sisteminin gerçek anlamda bir devrime ihtiyacı olduğunun farkında. Cumhuriyetin ilanından bu yana getirilmiş bu saçma sistem, Adalet üretmekten ve hak sahibine hakkını vermekten uzak. Senin gibi sığ bakışlı adamların eseri. Sen önce kendine bak. Kaç paralık hukukçu olduğunu ve bu ülkeye ne faydan olduğunu sorgula. Sonra Zabıt Katipleri hakkında konuş. Yanlış birşey de söylersen sana haddini bildirecek arkadaşlarımız cevap verecektir.
2 13 Şikayet Et
ennebilim 04 Mart 2021 09:29
Türk akademisinin içler acısı halini göz önüne seren bir açıklama olmuş. Evet işte akademisyenler araştırdıkları, eleştirdikleri birimlerden bu kadar uzaklar. En baba adliye ziyareti Başsavcının odasında çay içmek olan adamlardan başka bir açıklama beklenemez. Resmen rezilliktir. O çok övdükleri hakim/savcı utanmasa ıslak imzaları bir katiplere attıracaklar. Bu zekasızlar adliyeyi sırtında taşıyanların memurlar olduğundan habersiz. İfade alan, gelen dilekçelerden istemi, savunmayı çıkarıp karar yazan ve daha adli, idari bir çok işi yapanların zabıt katipleri olduğundan habersiz atıp tutuyorlar. nasıl olsa toplumda rezil olabilme imkanı yok. Adam farkında değil ki özellikle idari yargı gibi bir çok mahkemede çoğunlukla hakime düşen ıslak imza atmaktır kararlara. Bu devirde lise mezunu mu kaldı? Mühendisinden, öğretmenine, felsefecisinden tarihcisine çoğunluğu lisans ve hatta yüksek lisans mezunu katip var adliyelerde. Genelde Adliye personeli özelde zabıt katipleri kendi görev çerçeve ve sorumluluğunun kat be kat üstünde görevleri yapmakta ve hatta çoğu mesai ücreti alamasa da mesai mevhumu gözetmeden çalışmaktadır. Çağ dışı, beylik laflarla akademisyenlik yapanlara ne anlatacaksın?
5 19 Şikayet Et
yücel44 04 Mart 2021 09:21
Bence insan olmaya davet edin önce... Sen bir öğretim görevlisi doktor olarak bir kanalda ( Gerçek olsa dahi ) bu şekilde konuşulmayacağını anlayamıyor veya bilmiyorsan kusura bakma Yargıtay kararlarından hiç anlamazsın...
5 13 Şikayet Et
Meraali 04 Mart 2021 09:04
Senin o küçümsediğin katipler kadar bilgin var mı acaba adliyedeki her işi onlar yapıyor bırak karara bakmayı kararı onlar yazıyor ...
5 31 Şikayet Et
CBS 04 Mart 2021 00:48
İşte maalesef hoca denilen kişilerin sahadan ne kadar uzak olduğunun en büyük kanıtı bu. Ben bi kaç şey ÖĞRETEYİM kendisine! Sandığınız aksine çoğu zabıt katibi lisans mezunudur. Gerekçeli karar olsun, ek karar olsun hatta iddianame olsun hemen her yerde katip yazar hakim/savcı kontrol edip onaylar. Yargılamanın uzamasına müdürleri hedef gösterdiler, katipleri gösterdiler, emniyeti gösterdiler ama ne hikmetse kutsal sayılan hakim/savcılarımıza bişey diyemedikleri için yıllardır sorunun nedenini saptayamadılar. Sayenizde neden zerre kadar depremiz olmadığını anladım. Maalesef sizin yanlış yetiştirdiğiniz insanlar nedeniyle sürekli kan kaybediyoruz. Şunu da ekliyim bu açıklamanızdan dolayı günahımı aldıysanız benim hakkım haram olsun!
2 31 Şikayet Et
Metincan78 04 Mart 2021 00:29
keşke getir götürcü olsa. en azından yapacağı işi bilir. getir götürür buda benim işim der. ama kazın ayağı hiç de öyle değil
1 23 Şikayet Et
12