zübeyirtaskin 04 Mart 2021 16:19
Evet , öyle görünüyor.
Üniversite 30.06.2020 de kapanmış. Son gün işe alınan varsa oda başka kuruma atanacak.
(soykan), 2 ay önce
0 4 Şikayet Et
(soykan) 04 Mart 2021 16:16
Üniversite 30.06.2020 de kapanmış. Son gün işe alınan varsa oda başka kuruma atanacak.
Yazıyor ya haber de 30.06.2020 den itibarıyla görev yapanlar diye.
zübeyirtaskin, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
zübeyirtaskin 04 Mart 2021 13:01
Yazıyor ya haber de 30.06.2020 den itibarıyla görev yapanlar diye.
Personele de kıyak kadro verilmiş oh. Dün işe başlayan personeli de kapsıyor mu acaba?
gençlerbirlikli keyn, 2 ay önce
2 5 Şikayet Et
atakananıl 04 Mart 2021 12:52
Bazıları anasından o kadar şanslı doğuyorki ummadıkları yerde kendilerini buluyor bazılarıda o kadar şanssız 5 üniversite bitirse boşta geziyor.Gençler neden gitmek istiyor işte kanıtı bu kpss den 100 fuan sıfır yerleşim, kpps yok o puan yerleşim 100 de 100
2 28 Şikayet Et
66bozoklu 04 Mart 2021 12:18
canını yediğimin güzel ülkesi yol geçen hanı oldu. işe girişte hanı sınav hani 657 nin amir hükümleri. doldur yandaşı gitsin mantığı pik yapmış durumda. bu arada çiftlik bankın sahibi tosuncuk holdingte:) çalışanları da kamuya sözleşmeli veya işçi statüsünde alında tam olsun. yuh yuh yuh ki ne yuh.
3 27 Şikayet Et
hascan 04 Mart 2021 11:22
özelleşen diğer kamu kurumundaki teknik personeli hizmetli vasfında 4c li olarak atayıp hiç bir hak vermediniz. Allah bildiği gibi etsin bizi bu duruma düşürenleri...
2 30 Şikayet Et
hascan 04 Mart 2021 11:19
kendi adamlarınıza kadro verin kamudaki özelleştirmede kpss ile işe giren kadrolu olanların da kadrolarını ellerinden alıp maaşını yarıya düşürdünüz bu mu adalet. 4c 4b sözleşmeliye kadro...
5 86 Şikayet Et
hulahopp 04 Mart 2021 11:14
atanmayacaklar! sınav yapılacak, geçerlerse alınacaklar! yani işçilerin vasıf seviyesi bilinmiyor! demek ki bir kıyaklık var!
Ne kıyağı, bir başka üniversiteye aynı statü ile atanacaklar. Haberi iyi oku...
mehmetcaner27, 2 ay önce
13 7 Şikayet Et
ennebilim 04 Mart 2021 11:09
Kıyak tabi. Vakıflar özel hukuk tüzel kişiliğidir, devletle bir alakası yoktur. Yani bir devlet üniversitesinden başka bir devlet üniversitesine geçmiyorlar, özel üniversiteden devlete alınıyorlar. Bir şirket kapanınca çalışanlarını devlete alabilir misin? Alamazsın ama bizde "ben yaptım oldu", diyince alınıyor.
Ne kıyağı, bir başka üniversiteye aynı statü ile atanacaklar. Haberi iyi oku...
mehmetcaner27, 2 ay önce
3 63 Şikayet Et
Aslan Akbey 04 Mart 2021 10:53
Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın! Bizler kurumları özelleşince sokak çocuğu gibi 4C ile kapı önüne atıldık, bunlar vakıf olmasına rağmen kamuya alınıyor. Ondan sonra da insan hakları eylem planı açıklanıyor. DPB'nin 11/11/2008-17998 sayılı görüşüne göre bunlar kamu personeli sayılmıyor ama tanıdık olunca kanunlar başka işliyor. Kimsenin ekmeğinde gözümüz yok, derdimiz bizim ekmeğimizle ne zorunuz vardı? Bunu ölene kadar hüküm sahiplerine söyleyeceğim --> NİSA 58
3 147 Şikayet Et
12