gokeanki 09 Mart 2021 12:50
Vaka sayısı artıyor ancak diğer memurlara göre daha az maaş alan sağlık çalışanları hastanelerin düzenli olarak çalışmaması yüzünden bir çok hastanede döner sermaye ücretlerini alamıyor zaten pandemi yüzünden bir çok sıkıntı yaşıyorduk her geçen gün sıkıntılarımız dahada artıyor
3 4 Şikayet Et
codeguru38 09 Mart 2021 11:12
Öğretmenlerin aşıları nerede?
2 4 Şikayet Et
tokatmanisa 09 Mart 2021 09:06
ahhh be bari biraz dayanılsaydı nevardı normalleşecek.Akşamları haber izlemiyordum artık neden mi? bu haber bültenleri normalleşme nezaman ?normalleşme geliyormu naraları atıyordu herakşam artık nefret etmiştim.sonunda dayanamadılar ve normalleişldi,düşünün nekadar acı bir ölüm ,ve ne üzücü ki bir kişinin bile coronadan ölmesinin vebalini kim ödeyecek,Hiç bir şey insan hayatından önemli değildir,bu kim olursa olsun.canı cehenneme eğitimin,eğitim önce ailede başlar yoksa öğretim uzaktan da olur
2 19 Şikayet Et
gapgarip 09 Mart 2021 07:56
Bakın şimdi valilikler, il sağlık müdürlükleri gibi kurumlardan gelen il bazlı covid 19 verileri ile ülke geneli genel vaka sayıları bir biri ile uyuşmayacak, atarsan topu yerel yönetimlere veriler tutmaz, e tabi kim azar işitmek ister.
2 10 Şikayet Et
Nazz48 09 Mart 2021 07:48
Gidişata bakılırsa saldım çayıra mevlam kayıra dönemine girdik
3 25 Şikayet Et
gapgarip 09 Mart 2021 07:43
Gevşemenin üzerinden 10 gün geçmedi, daha bu bişey değil.
2 23 Şikayet Et
nısanyagmuru 09 Mart 2021 00:42
Bu yorumu yayımlayan memurlar net'i kınıyorum. Bazen başka yorumlarda da o kadar edebe mugayir şeyler oluyor ki... Memurlar net böyle her yorumu yayımlarsanız karizmayı çizdireceksiniz. Haberiniz olsun.
6 2 Şikayet Et
ÖZKAN49 09 Mart 2021 00:34
Mart ayının son haftasının sonuna dogru herşey boyle devam ederse gunluk vak a sayıları 20.000. lerde gezmezse şaşmayın ustelik birde aşı uygulamaları hayli yavaşladı 1.200.000 ogretmenden bakanın acıkladıgına gore ancak 80.000 ogretmen aşılanmış diger gruplardada 1.ve 2. aşısı yapılan kişi sayısı 10.000.000 olmuş MASKE MESAFE HİJYEN kurallarına uyalım ihmale gelmez Kendinizi ailenizi insanları seviyorsanız mumkun oldugunca evde kalınız dışarı cıkmayınız
3 15 Şikayet Et
alper_ix 08 Mart 2021 23:21
Allaha şükür bugünde azrail hata yapmadı 65-64-63 :)
6 28 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 08 Mart 2021 23:20
Kırkyılın başı bir şiir yazdım, onu da metne çevirmişsiniz. Teşekkürler!
Yok kırmız'ının sarı'dan farkı Toplaştık ofislere, cümbür cemaat Servisler dolu, otobüsler tıklım Mangal yerleri sucuk, köfte, kanat Hergün alıyoruz 3-5 Covid haberi Yan ofis, üst komşu, bazende akraba Ha çaldı, ha çalacak kapıyı Gelse de kurtulsak diyoruz, Acaba doğru mu söylüyoruz! Kimi diyor, yalan Covid-movid yok Hocası, prof'u tv de gırtlak patlatıyor Konu komşu covid hikayeleri anlatıyor Rakamlar uyuşuyor havada, Birini yakalasak diğeri kaçıyor.
VATANUĞRUNA, 2 ay önce
3 5 Şikayet Et
1234