uzayterapisti 06 Nisan 2021 19:15
İsterlerse maaşı erite erite asgari ücret seviyesine indirsinler ben seçimleri bekliyorum. Oyumu kime vereceğimide söyleyeyim memur maaşlarını 5 kata çıkaracağını ilk vaat edene oyumu vereceğim. Populistse, populist belediyedeki işçi kadar ödeme isterim.
4 8 Şikayet Et
ömür1974 06 Nisan 2021 17:20
Milletvekili maaşı 25.000 tl.5 sene mecliste çalışıp 15.000 tl ile emekli maaşı bağlanıyor.Onların 60 yaşını beklemelerine gerek yok. Yan gelirleri-ek gelirleri-avantalarini saymıyorum bile.Meclis lokantasında senin, benim hiç bir zaman o fiyata yiyemeyeceğim et yemeği 5-6 tl.Ve ben şükredecem.Kaldi ki milletvekili için bir okul, eğitim, sınav sınav şartı da yok.Sen şükretmeye, yutkunmaya devam et birader......ben etmeyeceğim....
biraz şükretmeyi bilin
ebumustafa, 1 ay önce
2 8 Şikayet Et
ebumustafa 06 Nisan 2021 14:09
biraz şükretmeyi bilin
50 7 Şikayet Et
birebiri 06 Nisan 2021 12:57
hikaye okuyorlar hikaye.yıllık enflasyo yüzde 50.dün kabak çekirdeği almak için semtteki kuru yemişciye girdim tuzsuz kabak çekirdeği sordum kilosu 85tl dedi geçen sene bu sıralar aynı çekirdek 50tl idi.nerede hani yüzde 16 enflasyon.çarşıda pazarda mutfakda yangın var yangın.
3 26 Şikayet Et
34poseidon 06 Nisan 2021 09:50
aynen kesin verirler. son dk soba borusu fiyatlarına %500 zam gelir enflasyon düştü derler..
4 27 Şikayet Et
5858sivass 06 Nisan 2021 09:03
Kamuda 4/D Sürekli İşcilere dünyanın zam, ikramiye ve tediye veriliyor.Aynı yerde aynı şartta daha çok sorumlulukla biz memurlar çalışıyor!!! ama sadece işcilere yılda 60 günlük sendika ikramiyesi yılda 4 kere tediye veriliyor. daha az çalış dah cok para al. kamudaki işci ve memur haksızlığı ortadan kaldırılmalı. aynı ortamda çalışılıyorsa memurlarada ikramiye ve tediye verilmeli!!!! ve herkes üyesi olduğu sendikaya bunları söyleyerek bizim haklarımızı artırılmalı.olan hep sahipsiz memurlara!!!!
6 63 Şikayet Et
empati42 06 Nisan 2021 00:16
Evet herkes kendi penceresinden baktığında yüzde yüz haklı...Peki bu sorunlar neden var??? Yönetmekte sorun yönetilmekte... Ama bence bir sorunu üretmekte kolay... Çözümü yok etmekte kolay... Yeter ki isteyelim ve uygulayalım...İktisatta bir hakikat var. O da şudur. "Üretimde girdilerin katkısı bir girdinin üretimden çekilmesiyle üretimde meydana gelen düşüş kadardır." bu bir hakikattir, bilimseldir, inkar edilemez. Örneğin Terörle mücadelede İHA ve SİHA ların katkısını düşünelim. Kısacası en büyük sıkıntımız "Çalışmadan, yorulmadan .... bağımsızlıklarını kaybederler"(M.Kemal Atatürk) düşüncesinden uzak başka bir ifade ile tüketime hevesli üretime isteksiz bir yapıya sahip olmamız en büyük belki de tek sıkıntımızdır. Bir taraftan Girişimcilik ruhumuz sıfıra yakın diğer taraftan da en az emekle maksimum gelir. nerde var böyle dünya...
8 11 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 05 Nisan 2021 23:45
memurlar.net, bir yiğitlik yap! "Memura da Bayram İkramiyesi Verilmeli" Haberini manşetten ver lütfen.
0 123 Şikayet Et
okuryazar3 05 Nisan 2021 23:44
Bir bilen yazsın!Şu meşhur 250 bin dolarcık maaş alan mübareklere emflasyon zammı TL üzerinden mi yoksa dolar üzerinden mi hesaplanacak?Yazık adamcağızlar bu enflasyonda nasıl geçineceklerse,Aşağıda sabaha bıraksam mı diyen bir yorumcu vardı,meydan senin gurban olam dilediğince sevebilirsin.Ben sabaha bırakacağım!Adaletlilerin adaletinden adaletsizliğe sığınır hale gelmek üzeryiz valla..
1 29 Şikayet Et
dogrubilen 05 Nisan 2021 23:44
tavsiyeme uyup uzmana gittin ilaclara başladın galiba...ilk kez mantikli laflar ederken buldum seni ;)
Bence 1000 TL yetmez, en az seyyanen 10.000 TL zam yapılmalı :)
DoksanıncıKöyden, 1 ay önce
1 22 Şikayet Et
1234567891011»