ömür1974 06 Nisan 2021 17:12
Yıllardan beri aşı olurum.Aşinin görevi hastalıktan korumaktır ikinci görevi ise hastalansaniz bile hastalığı hafif atlatmaktir .....
0 3 Şikayet Et
drtabipdr 06 Nisan 2021 10:42
aşı bu salgında çok onemli.aşı seçmeden hangısı varsa onu olalım.lakın bir aşının güvenirliği yüzde 90 filan bunlar boş laflar .bu şekilde aşıya güven azalır.
5 6 Şikayet Et
gursu.06 06 Nisan 2021 09:30
Öyle görünüyor ki korona aşıya karşı direnç sağlayacak
3 5 Şikayet Et
noganna 06 Nisan 2021 05:04
7 senedir her sene grip aşısı oluyorum (tip-1 diyabet var) bugun gittim sinovac aşısını oldum.
Hastalığı nasıl atlattılar peki? Ağır geçirdiklerini düşünüyor musunuz? Anne ve babam ilk dozu olacaklar, endişeliyim aşı konusunda
Sarcasticc, 1 ay önce
2 9 Şikayet Et
codeguru38 06 Nisan 2021 01:46
Yaşları ilerlemiş olmasına rağmen evdeler ve çok şükür hastanelik olmadan atlatacak gibiler. Nefes darlığı olmadı. Gripten biraz daha ağır olsa da çeşitli hastalıkları olmasına rağmen çok şükür iyi atlatacak gibiler. Aşı sayesinde bu kadar rahat olduklarını düşünüyoruz Sarcasticc Hastalığı nasıl atlattılar peki? Ağır geçirdiklerini düşünüyor musunuz? Anne ve babam ilk dozu olacaklar, endişeliyim aşı konusunda
1 7 Şikayet Et
Sarcasticc 05 Nisan 2021 23:27
Hastalığı nasıl atlattılar peki? Ağır geçirdiklerini düşünüyor musunuz? Anne ve babam ilk dozu olacaklar, endişeliyim aşı konusunda
1 6 Şikayet Et
duyarka 05 Nisan 2021 23:17
Kayseri ise doğrudur. Sinovac firması etkinliği yüzde 60 olarak açıklamış ama kayseri Erciyese daha çok güvenirim. Yerli ve milli etkinlik oranını tüm dünya kıskanıyor
21 7 Şikayet Et
codeguru38 05 Nisan 2021 22:51
Annem ve babam ikinci doz aşı oldu 15 gün geçti ve ikiside şu an korona.
8 46 Şikayet Et
zamane çocuklar 05 Nisan 2021 22:38
Bu hastahaneye birkaç kez yolum düştü.kanser olmayan anneme kanser teşhisi koyup kemoterapi uygulamaya çalıştılar.allahtan ege üniversitesi hastahanesine başvurup gerçeği öğrenme şansını yakaladık.pek güvenilir bir hastahane değil.
6 41 Şikayet Et
gkhn4343 05 Nisan 2021 22:18
Aşının etkili olduğu kısmen söylenebilir ama bu kadarda abartmayın hastanede 10 kişiden 2 kişi de antikor oluştu. Antikor testlerini doktor arkadaşa gönderebilirim.
6 44 Şikayet Et