karetecidöven 06 Nisan 2021 16:17
beni sayma. ben lgbtcilere, darbecilere, sırtını başka yere yaslayanlara ve dostlarına ultimatom vereceğim. daha ölmedik.
Esas ültimatomu pandemide işsiz kalan işçiler,iflas eden esnaf,enflasyon altında ezilmeye mahkum ettiniz memur,emekli ,üç kuruşa ürününü satamayan çiftçi verecek.
eren20, 1 ay önce
2 2 Şikayet Et
eren20 06 Nisan 2021 13:23
Esas ültimatomu pandemide işsiz kalan işçiler,iflas eden esnaf,enflasyon altında ezilmeye mahkum ettiniz memur,emekli ,üç kuruşa ürününü satamayan çiftçi verecek.
1 3 Şikayet Et
Damat Ferit Ferit 06 Nisan 2021 08:30
Bunu herkes yapmalı.
9 2 Şikayet Et
Metafor1m 06 Nisan 2021 00:35
Bana ne birilerinin size ültimatom verip veremeyeceğinden? Siz hizmet edip yaşamlarını yaşanılabilir kılabilmek adına üstlendiğiniz görevle bu ülke halklarına ne verebileceğinizi konuşun önce... Kimin kime, neye inanacağından, kimin etnik kimliğinden, ideolojisinden bana ne? Bana sadece insanlıktan, nasıl onurlu insanlar olacağımızdan ve öyle kalabileceğimizden bahsetmeli bunu mümkün kılabilecek yolları sunmalısınız. Bana bu topraklarda yaşayan insanların, huzur ve barış içerisinde yaşayabileceği bir gelecekten bahsetmelisiniz... Ben hasım aramıyorum, sizin hasımlarınızı hiç aramıyorum... Bana nefret ettiklerinizi haykırmayın, sevdiklerinizi, sevebileceklerinizi haykırın... Yani nefreti, kavgayı, gürültüyü, şamatayı değil; sevgiyi, anlayışı, huzuru tesis etmektir sizin asıl göreviniz, güç ve iktidar uğruna insanları birbirleriyle didiştirmek değil... Asıl göreviniz bu.
5 19 Şikayet Et
Eleştiririm 06 Nisan 2021 00:23
Generalleri bilmemde seçim zamanı işsiz kalan iflas eden haksızlığa uğrayan Türk vatandaşları size ültimatom verecek o gece sabaha kadar uyumayip ne yapacağız diye iki eliniz başınızın arasında Düşünüp duracaksınız.
6 20 Şikayet Et
cangele10 06 Nisan 2021 00:13
akp arayıpta bulamadığı mağduriyeti emekli amiraller sağlamış oldu.Dolar,faiz,enflasyon,işsizlik,ekonomi,anketlere bakarsan akp sıkışmışlık içinde ve halkta artık karşılıkları yok.kokain çeken danışmanları ile de dibe vurmuş iktidar ama bir bildiri ile cansuyu veriyor bunlar.darbe'den ziyade darbe çağrışımı ile iktidar seçmenini konsolüde etmesi için danışıklı bir bildiri mi diye de düşünmüyor değilim.
45 58 Şikayet Et
Metafor1m 06 Nisan 2021 00:03
Ne oldu şimdi? Ülkede var olan bütün sorunlar unutuldu mu? Saatte bir gündem oluştursanız da adilane ve aklı selim bir şekilde yönetemediğiniz bir ülkenin sorunlarının üzerini kapatamazsınız. Bir yerlerden patlar... Birilerinin sesini kesersiniz bir başka yerden patlar... Çoğu insandan daha içtenlikli dindar, çoğu insandan daha insansever, çoğu insandan daha adilane bir ruha sahip Gergerlioğlu'na koro halinde kumpas kurup demediğinizi bırakmadan, evinden tekme tokat alıp sonra rahatsızlanınca hastaneye getirip oradan da anjiyo yatağından kaçırırcasına alıp içeri tıktınız... Bütün bunları çoğu insan duymadı 103 mü 104 mü amiral tantanasından dolayı ama ne kazandınız? Gündem bombardımanları ile Dolu dizgin tırmanan Pandemiyi mi unutturacaksınız, tepe taklak ekonomiyi mi? İktidar aleyhine ağzını açanı terörist ilan ederek insandan, ahlaktan, etikten yana kadim bir uygarlık mı kuracaksınız? Kimi kandırıyorsunuz? Kendinizi mi, kendiniz dışındakileri mi?
46 63 Şikayet Et
cangele10 05 Nisan 2021 23:51
akp arayıpta bulamadığı mağduriyeti emekli amiraller sağlamış oldu.Dolar,faiz,enflasyon,işsizlik,ekonomi,anketlere bakarsan akp sıkışmışlık içinde ve halkta artık karşılıkları yok.kokain çeken danışmanları ile de dibe vurmuş iktidar ama bir bildiri ile cansuyu veriyor bunlar.darbe'den ziyade darbe çağrışımı ile iktidar seçmenini konsolüde etmesi için danışıklı bir bildiri mi diye de düşünmüyor değilim.
40 55 Şikayet Et
iyimser_27 05 Nisan 2021 23:27
27 mayısın arkasında İnönü, 28 Şubat'ın arkasında Ecevit vardı. 27 Mayıs ve 28 şubat CHP tayfasına göre darbe değildi. Menderes ve Erbakan'a darbe yapan Ergeç gladyo kırmızı mücadele başlamalı. 27 Mayıs ve 28 şubat yargılamaları yapılmalı, cezalar en üstten verilmeli. Gladyo kırmızı ile mücadele, fetö ile mücadele gibi olmalı. Askeriyede hiçbir gladyocu kırmızı-yeşil farketmeksizin barınmamalı.
46 56 Şikayet Et
furkanemytu 05 Nisan 2021 23:23
Askerler görevdeyken konuşunca üniformalarını çıkarıp siyaset yapsın deniyor. Emekli olup herkesin aklındaki tedirginlik yaratan bir şeyi dile getirdiklerinde de suçlu oluyorlar. Fetö üniversitesi geçmişi olan iletişim başkanınızın dış güçlerin kuklası ilan ettiği Şerefli subaylar 15 Temmuz öncesinde de aynı uyarıları yaptı ve geçmişte fetö tarafından içeri atılıp haksız yere yılları çalındı. Sayın Süleyman Soylu siz daha önce hesap sormaya yemin etmiştiniz ya akp'ye katılmadan önce, o ne oldu?
54 75 Şikayet Et
12