uzman denetçi 06 Nisan 2021 12:34
demekki bu yetkililer doğru iş yapıyor
2 7 Şikayet Et
fehmetmekgerek 06 Nisan 2021 11:37
şu karara zil takıp oynayacak vatandaşlar var maalesef
3 9 Şikayet Et
agoren 06 Nisan 2021 11:05
Daha çok yaptırım kararı alsınlar.. Alsınlar ki biz kenetlenelim.. daha başarılı olalım inşallah..
3 10 Şikayet Et
hoyrathan 06 Nisan 2021 09:36
baktılar montrö iptal olmuyor.
5 12 Şikayet Et
muhaysini 06 Nisan 2021 09:34
incirliği ve küreciği derhal kapatın. hemde hemen.
2 22 Şikayet Et
salim nizan 06 Nisan 2021 09:21
adamlardaki anlayış, benim iznim olmadan hiç kimse ile görüşemezsin, alışveriş yapamazsın, bir şey lazım olursa ben sana veririm ancak, ama tabi bi şartla benim ne zaman canım isterse o zaman, oda hiçbir zaman.. çünkü sen demokratik değilsin, insancıl değilsin, adaletli değilsin, niye?.. ben öyle söylüyorum da ondan., 'Toplu vurdukça yürekler onu top sindiremez'..
1 25 Şikayet Et
İllede Vatanım 06 Nisan 2021 08:52
Şu saçma yatırımdan sonra hala muhalif açıklama yapan varsa aklından şüphe ederim. Ulen bu ecnebilerin neden savunma sanayiine yaptırım uyguladığını hiç düşünmezmisiniz. Ecnebiler diyorki ben senin topraklarında gözüm var operasyon yapacaktım sırası mı şimdi S400 almanızın diyor.
6 29 Şikayet Et
vilhy1164 06 Nisan 2021 08:43
Hicbir sey yapamadı demesinler diye göstermelik bi yaptirim yaptilar..turkiyeyi pek etkilemeyecek bu karar
2 13 Şikayet Et
seuzan 06 Nisan 2021 08:40
Bu ülkede kendine muhalif diyenler mi yoksa ağlama duvarındaki yahudiler mi daha ağlak bilemedim. İşsizlik tarihi rekorlar falan kırmıyor, bu kadar covid önlemine rağmen hiç de fena sayılmayacak bir durumda. Ev araba almak hayal falan değil, üç aydır satış rekorları kırıyor. Covid nedeniyle işi bozulan sektörler hariç herkesin işleri tıkırında
araba satışları patlama yapmış.. sende para olmayabilir millette çok
vilhy1164, 1 ay önce
8 14 Şikayet Et
aksoyy05 06 Nisan 2021 08:28
yav he hee cebelitarık boğazınıda hükümet tıkadı onu atlama virüste ilk saraydan çıktı demi
Abd yaptırım uyguluyor,İşsizlik tarihi rekorlar kırıyor, Faiz %19, Dolar 8.20 tl Euro 10 lira, koronavirüste vaka sayısında dünya 2. Siyiz, enflasyon almış başını gitmiş, ülkede satılmadık bişey kalmamış, ev araba almak hayal olmuş, merkez bankası yedek akçeleri bile yedi ama bizim tek derdimiz emekli amiraller (yersen) afiyet olsun.
ErdiAs, 1 ay önce
11 30 Şikayet Et
12