valonqar 06 Nisan 2021 19:06
burada biz hafif atlattık diye herkes hafif atlatacak diye bir şey yok. neye göre öldürüp öldürmediği belli değil, şimdiye kadar 35 bin insan öldü. aşın geldiyse aşı olacaksın, maske takıp hijyene dikkat edeceksin temasdan kaçınacaksın gerisi Allahtan artık.
3 12 Şikayet Et
ErdeM_AnkarA 06 Nisan 2021 14:38
haberde hastalık sanki basitmiş, öldürücülüğü azalmış gibi gösterilmiş, çok yanlış bir yaklaşım
6 37 Şikayet Et
lionheartt 06 Nisan 2021 13:28
Teyzemiz 90 küsür yaşında kalp yetmezliği var, şeker var, kilo var, 3 günde atlattı biiznillah. Böyle örnekler de var bu mudur yani? Ecel diye bir şey yok mu?
Hala kalın kafalıların olduğunu görmek utanç verici. Benimde kalın kafalı bir arkadaşım vardı. Oda sizin gibi covid 19 a inanmazdı. Ne zaman ki 64 yaşındaki babası yakalandı ve 8.gün yoğun bakıma alındı o zaman sustu ve anladı. Tüm dünyadaki bilim insanları, devlet başkanları bilmiyor hepsi kandırılıyor. Böyle numune vatandaşlar kendilerini akıllı sanıyor ya bitiyorum. İnşallah anan baban evladın yakalanır. İnşallah yakalanırda anlarsın. Sizin başınıza gelmeden anlamıyorsunuz siz.
(soykan), 1 ay önce
6 18 Şikayet Et
lionheartt 06 Nisan 2021 13:24
Her burnu akan kovid olmuşmuş....
7 27 Şikayet Et
edebiyat-7881 06 Nisan 2021 12:33
nezle olamaz mı yani. ille de adına covid demek zorunda mıyız? neden grip ya da nezle artık hastalık olmaktan çıktı mı
4 33 Şikayet Et
Euphratestigris 06 Nisan 2021 12:20
Nezleyi de koronadan sayın da hiç bitmesin bu hastalık değil mi küresel tezgahçılar.
10 31 Şikayet Et
kadiresref 06 Nisan 2021 12:20
Biliyorsun kelbin duası kabul olsa gökten kemik yağarmış. Ne hikmetse hep senin gibi dikkat edenlerin başına geliyor, umursamayanlara bir şey olmuyor
Beddua değil dua. Uzun uzun anlatırım ama yine anlamazsın. Tek dileğim inşallah senin gibi umursamayan ve inanmayanların başına gelir.
(soykan), 1 ay önce
4 7 Şikayet Et
Hakalan 06 Nisan 2021 11:44
Ben de geçen ay çocuklarımla birlikte benzer belirtilerle atlattım. Bulaşıcı bir şey olduğuna emindim, yüksek ihtimalle okuldan getirdiler. Ateş az olduğundan corona testi yaptırmadım. Fakat normal bir nezle de değildi.O hafta çocukları okula göndermedim. Kendim de pek dışarı çıkmadım, zaten sürekli burun silen birinin dolaşması iyi değil. Evimizde yaşlı yok. Kullandığınız ilaç da soğuk algınlığı hapları idi. İnce kafalılar çok korkmasın, bir haftada geçiyor. Virüsten Allah'tan korkar gibi korkmaya gerek yok. Bir ara Aids vardı, sonra domuz gribi çıktı. Ne oldu? Bittik mi? Bundan sonra başka virüsler de çıkmaya devam edecek.
7 34 Şikayet Et
hgfyyı 06 Nisan 2021 10:57
Sokağa çıkma yasağı olan günlerde de ne çok test yapılmış Allah Allah
5 29 Şikayet Et
(soykan) 06 Nisan 2021 10:51
Beddua değil dua. Uzun uzun anlatırım ama yine anlamazsın. Tek dileğim inşallah senin gibi umursamayan ve inanmayanların başına gelir.
Boşuna beddua etmene gerek yok. Bütün yakınlarım teker teker yakalandılar dediğiniz gibi bir numarası yok. İlaçları kullanmadıktan sonra korkulacak bir şey değil. Ölünürse de takdir-i ilahi ne yapalım allaha dava mı açalım
kadiresref, 1 ay önce
12 8 Şikayet Et
123