Caro46 06 Nisan 2021 15:10
Feministler bu görüşü savunuyor. Erkeksiz bir dünya. Ya da evlen ama istediğin erkekle sevili ol. Habere çıkınca derler sevgili tarafından dövülen vb. Kadını evden uzaklaştır ki aile yıkılsın, aileler yıkılsın ki fuhuş artsın, cibilliyetsizler çoğalsın... Daha sonra elini kolunu sallaya sallaya işgal edesin. Maalesef şu an kadınlarımız da erkeklerimiz de bozuluyor. E bir de Allah ve Din korkusu olmayınca ye iç yat... Yorum yapanların hepsi haklı haksız olan ise hep haklı olanlardır.
Lütfen evlenmeyiniz. İleri sosyal arkadaşlık suan en iyi secenek gibi.
ALPER-KÜTAHYA, 1 ay önce
2 2 Şikayet Et
makinacıconcon45 06 Nisan 2021 11:02
nisa suresi 34: Allah'ın, (iki cinse) birbirinden farklı özellik ve lütuflar bahşetmesi ve mallarından harcama yapmaları sebebiyle erkekler kadınların yöneticisi ve koruyucusudurlar. Saliha kadınlar Allah'a itaatkardır; Allah'ın korumasına uygun olarak, kimsenin görmediği durumlarda da kendilerini korurlar. (Evlilik hukukuna) baş kaldırmasından endişe ettiğiniz kadınlara öğüt verin, onları yataklarda yalnız bırakın ve onları dövün. Eğer size itaat ederlerse artık onların aleyhine başka bir yol aramayın; çünkü Allah yücedir, büyüktür. ayeti reddeden insan müslüman değildir. cenaze namazı da kılınmaz
Merhaba. Tabi ki böyle şeylere destek vermek söz konusu dahi olamaz ama bir erkek karısını öldürdüğünde ya da dövdüğünde de böyle yorum yapmanızı diliyorum. Olayın oluş seyrini neler olduğunu bilmeden yargısız infaz yapanlar var.belki de bıçağı adam aldı ilk. mahkeme en doğru kararı verecektır.
Muberra86, 1 ay önce
7 3 Şikayet Et
Selam et 06 Nisan 2021 10:58
Kadın şiddetine hayır!(feministlere...)
0 19 Şikayet Et
makinacıconcon45 06 Nisan 2021 10:58
idam gelsin
3 7 Şikayet Et
erzurum sehri 06 Nisan 2021 10:30
Öldürülen her 100 kadının 90 tanesini neden öldürüldüğünü soruyorlar erkeklere cevap çok manidar namus cinayeti.6284 sayılı kanun çıkmış çıkalı evli olduğu halde,sevgilisini eve çağırmak için kocasını emniyet güçlerine ihbar ederek kocasını 3 ay uzaklaştıran yasanın sonucu bu,boşandığı halde sevgilisiyle eski kocasından nafakasını istemeye cüret ettirip sonrada katil olmasına sebep olan kanun bu kadınlara gözün üzerinde kaşın var dedirtmeyen kanun bu bunları yazayımki bilenler,bilmeyenlere anlatsın.Unutmadan kadın beyanı esastır saçmalığını hukuk literatürüne sokan bu hükümet kanun düzenleyiciler kadın Allah muhafaza bir iftira attığı zaman temizlenene kadar 6 ay koteste gözlerin parlıyor,ben şahsen yaşadım kameralar olasaydı iftirayakurban giden arkadaşım şimdi hapiste yoktan yere çürüyecekti.!!!
Merhaba. Tabi ki böyle şeylere destek vermek söz konusu dahi olamaz ama bir erkek karısını öldürdüğünde ya da dövdüğünde de böyle yorum yapmanızı diliyorum. Olayın oluş seyrini neler olduğunu bilmeden yargısız infaz yapanlar var.belki de bıçağı adam aldı ilk. mahkeme en doğru kararı verecektır.
Muberra86, 1 ay önce
1 9 Şikayet Et
aşkim 06 Nisan 2021 10:28
buda kıskanclıktan kocasını öldürmüş bunada indirimsiz ceza cversinler
0 16 Şikayet Et
Muberra86 06 Nisan 2021 10:21
Merhaba. Tabi ki böyle şeylere destek vermek söz konusu dahi olamaz ama bir erkek karısını öldürdüğünde ya da dövdüğünde de böyle yorum yapmanızı diliyorum. Olayın oluş seyrini neler olduğunu bilmeden yargısız infaz yapanlar var.belki de bıçağı adam aldı ilk. mahkeme en doğru kararı verecektır.
Sonuna kadar katılıyorum.6284 sayılı kadınları koruma kanunu çıkaran devlet 6285 sayılı kanunu çıkarsın erkekleri koruma kanunu olsun kadınların şiddetinden korusun devlet bizleri.
erzurum sehri, 1 ay önce
10 3 Şikayet Et
erzurum sehri 06 Nisan 2021 09:49
Sonuna kadar katılıyorum.6284 sayılı kadınları koruma kanunu çıkaran devlet 6285 sayılı kanunu çıkarsın erkekleri koruma kanunu olsun kadınların şiddetinden korusun devlet bizleri.
Acilen erkekleri kadınlardan koruma yasası çıkartılsın.
Dead-men, 1 ay önce
1 16 Şikayet Et
ALPER-KÜTAHYA 06 Nisan 2021 09:42
Lütfen evlenmeyiniz. İleri sosyal arkadaşlık suan en iyi secenek gibi.
27 14 Şikayet Et
SıradanBirisii 06 Nisan 2021 09:40
Bunun son bulması için daha kaç erkek ölmesi lazım!!!
1 40 Şikayet Et
12