karetecidöven 06 Nisan 2021 16:35
devlet korkmaz. korkutur. adaletle hükmeder. suçlunun cezasını suçsuza yüklemez. suçluyla suçluyu ayırmayan zulüm etmiş olur.
1 1 Şikayet Et
karetecidöven 06 Nisan 2021 16:30
baba oğlun suçu üzerine, oğul babanın suçu üzerine suçlanamaz. Peygamber Efendimiz ne demişse doğru odur. veda hutbesine aykırı birşey istemiyoruz.
ya şu yandaş kafalarin savunduğu olaya bak sadece 1.derece yakinina bakilacakmış,harbi mi ya!!! yuppi o zaman bosuna dert etmisiz :))) tüm zamanlarda tum hukuk sistemlwrinde var olan evrensel kıstas ("suç şahsidir") bütün gün sacma sapan mafya vergaz aragaz tarihi dizileri seyredeceğinize açın bi anayasayı okuyun
dogrubilen, 1 ay önce
0 1 Şikayet Et
hatırs 06 Nisan 2021 13:18
o bile yanlıs benim sucumu oğlum kızım niye ceksin babamın sucunu ben niye cekeyim dedemin sucun babam niye ceksin hırsızdan evliya evliyadan hırsız doğabilir hz ibrahimin babasının en büyük put yapıcısı hz nuhun hanımıı ve oğlunun müşrik olduğunu unutmayalım
Kanun maddesini okumadan yorum yapıyorsunuz sadece birinci derece yakınlarına bakıyorlar dayı amcaya bakmıyorlar
hedef2024, 1 ay önce
0 7 Şikayet Et
dogrubilen 06 Nisan 2021 12:45
ya şu yandaş kafalarin savunduğu olaya bak sadece 1.derece yakinina bakilacakmış,harbi mi ya!!! yuppi o zaman bosuna dert etmisiz :))) tüm zamanlarda tum hukuk sistemlwrinde var olan evrensel kıstas ("suç şahsidir") bütün gün sacma sapan mafya vergaz aragaz tarihi dizileri seyredeceğinize açın bi anayasayı okuyun
0 9 Şikayet Et
dogrubilen 06 Nisan 2021 11:29
burdaki bir kac parali trolden biri kesin sensin.digeri 9.köy birde memoli27 var başkada parali trol görmedik. biz demokrasiye yakışmayan uygulamalari elbette ki eleştiririz.sizin gibi kayitsiz şartsiz biat psikolojimiz yok bizim ;)
Gece gündüz burada hükümeti eleştiriyorsunuz eğer kendi adamlarını aldılarsa burada eleştiri değil övgü olması lazımdı peki bu eleştirenler kim memur değilse paralı trol o zaman.
hedef2024, 1 ay önce
3 11 Şikayet Et
aydin2006 06 Nisan 2021 10:57
Hükümet günü kurtarma derdinde. Şimdi sana uymayana olumsuz güvenlik soruşturması denilip alınmayacak. Ama Türkiye de geçici de çıksa bir kanun sınırsız hale gelir. Başka hükümetler gelecek bu sefer onlarda kendine uymayan şahıslara olumsuz devlet memuru olamaz denilecek. Bu millet sadece karnını düşünür yarın torunumun geleceği demez biraz aklı başında düşünmek lazım.
4 24 Şikayet Et
kturhan 06 Nisan 2021 10:55
Peygamberimiz(SAV) , Veda Hutbesinde:"Kimse kendi suçundan başkası ile suçlanamaz. Baba, oğlunun suçu üzerine, oğlu da babasının suçu üzerine suçlanamaz." diyor Eyyyyy AKPli dindar??? kardeşim.
2 27 Şikayet Et
özgün düşünce 06 Nisan 2021 10:48
güv.sorusturması bakkala çakkala simitçiye, karşı apartman komşusuna, muhtara sorulacak ve onların görüş ve tahminlerine göre değer alacaksa yanında değil tam karşısındayım.
3 26 Şikayet Et
hedef2024 06 Nisan 2021 10:46