kılıçarslan66 09 Nisan 2021 22:56
Bir öğretmen olarak yerinde bir karar diyorum
2 0 Şikayet Et
xwes 08 Nisan 2021 00:23
Ne boş insanlarsınız ya!
Güvenlik soruşturması özellikle öğretmenler için gerekli. Çocuklarımızı emanet ediyoruz. Ayrıca şivesi olanlar da alınmamalı. Çocuklara etkisi oluyor. Günde 7-8 saat şiveli dayıları dinleye dinleye onlar da yanlış kelimeler kapıyorlar.
muhandis, 2 hafta önce
4 10 Şikayet Et
xwes 08 Nisan 2021 00:18
Terör örgütüne üye ise nasıl çalışıyor olabilir acaba
herhangi bir terör örgütüne üye olan birinin tabiki de öğretmen olması kabullenilemez. Kim çocuğunu fetöcü ya da pkk lı bir öğretmene emanet etmek isterki. Yanlış ya da eksik olan taraf şu kanun sadece öğretmenler değil bütün memurları kapsamalı...
susqun çocuk, 2 hafta önce
2 6 Şikayet Et
gülnihal24 07 Nisan 2021 22:11
gv hükümet tarafından kişiler mağdur edilerek kullanılıyor. binlerce insan feto gerekçesi ile işinden edildi. bütün siyasiler feto okullarına çocuğunu kaydetmek için yarıştı.. şimdi fetocü öğretmen olmasın diye çabalıyor .
0 11 Şikayet Et
LastBreath 07 Nisan 2021 21:42
O sizin görüşünüz o beni bağlamaz. Geçmişte her kesim elindeki gücü diğerleri için en kötü şekilde kullanmıştır. Kamuya memur alımında güvenlik soruşturması yüzünden elenen ve doğru dürüst sebebi bile açıklanmayan kişiler oluyor. Sizce burada mantıklı bir şey var mı? Ben kimsenin bu evrede adil olacağına ve tarafsız karar vereceğine inanmıyorum. Adı güzel koyulmuş ama özeti fişlemedir.
Terör sevicileri kamuda görev alsın diyorsunuz yani
sigmund freud, 2 hafta önce
2 16 Şikayet Et
fates7 07 Nisan 2021 20:09
Çooookkkk geç kalınmış bir karar. Çünkü meb PKK lı kaynııyor, görevdekiler acilennn incelenmeliii!!!!!
41 20 Şikayet Et
Sevil Saruhan 07 Nisan 2021 17:17
Sadece öğretmenleri kapsamıyor ki, bütün kamu kurumlarına girişte uygulanıyordu zaten. İİBF fakülteleri hatta soruşturmaya en çok tabii olan kurumlardı. Tam tersine okullarda, hastanelerde vs.yapılmıyordu. Öğretmenlerin de dahil olması iyi oldu. Sıra diğer kurumlara inşallah. Sadece tek bir fakülteye yapılıp diğerlerine yapılmaması çok büyük haksızlık olur çünkü.
herhangi bir terör örgütüne üye olan birinin tabiki de öğretmen olması kabullenilemez. Kim çocuğunu fetöcü ya da pkk lı bir öğretmene emanet etmek isterki. Yanlış ya da eksik olan taraf şu kanun sadece öğretmenler değil bütün memurları kapsamalı...
susqun çocuk, 2 hafta önce
14 7 Şikayet Et
Serengeti Aslanı 07 Nisan 2021 16:46
Güvenlik soruşturmasından önce şu pkklı öğretmenlerin bi ihraç edilmesi gerek.
15 38 Şikayet Et
umutsuzz5 07 Nisan 2021 16:40
Fetocu yada pkklı varsa zaten atısın tabi ama bu zamana kadar bunlar içerde nası duruylardı bu 1. Soru ikinciside burda asıp kesen milliyetçilik vatan sevdalıları bu kadar tepkiyi daha önce feto türküsü çağırıpta şimdi sağı solu bi dersane bi postane yüzünden hakettikiği memuriyete elinden almaya çalışanlara niye ses çıkartmazlar hee pardon ya şimdi bunu dedim diye ben fetocu oldum siz aldandınız dimi özür yazık la size
4 16 Şikayet Et
susqun çocuk 07 Nisan 2021 16:18
herhangi bir terör örgütüne üye olan birinin tabiki de öğretmen olması kabullenilemez. Kim çocuğunu fetöcü ya da pkk lı bir öğretmene emanet etmek isterki. Yanlış ya da eksik olan taraf şu kanun sadece öğretmenler değil bütün memurları kapsamalı...
Normal bir vatandaş buna neden karşı çıkar? Ama verilen + ve - lere bakılırsa birilerinin devlete hala sızma niyeti var.
codeguru38, 2 hafta önce
5 8 Şikayet Et
1234567