kılıçarslan66 09 Nisan 2021 22:42
Devletin koyduğu kurala uygun değilse doğrusu yapılmış milli eğitimin kadrolarına engelli diye atanıp bunu kullanarak sadece oturduğu yerden maaş alıp hiç bir şey yapmayan epey bir insan var yanlış anlaşılmasın sadece bu durum için demiyorum
2 4 Şikayet Et
aşkim 09 Nisan 2021 09:47
sen onu aile sosyal polıtikalr il müdürlüğüne sor artk hastene raporları giriyor otamatik ösym sitesine ekss için
O zaman benim aldığım %46'lık raporun hiç önemi kalmıyor. Kısacası raporların sürekli ibaresi olmasının hiç bir fonksiyonu yok. Peki bilginiz var ise bir soru daha sorayım; Ben daha önce bir iki form sitesinde şöyle birşey okumuştum; Diyordu ki; Vergi indiriminde engel oranınızın düşmesi sadece vergi indiriminden faydalanamayacağınız anlamına geliyor. Eski raporunuz sürekli ibaresi taşıyorsa diğer tüm haklardan (İş, engelli kartı vs gibi) faydalanabilirsiniz. Yanlışmı biliniyor acaba?
Ozgursar, 2 hafta önce
1 0 Şikayet Et
Ozgursar 08 Nisan 2021 18:47
O zaman benim aldığım %46'lık raporun hiç önemi kalmıyor. Kısacası raporların sürekli ibaresi olmasının hiç bir fonksiyonu yok. Peki bilginiz var ise bir soru daha sorayım; Ben daha önce bir iki form sitesinde şöyle birşey okumuştum; Diyordu ki; Vergi indiriminde engel oranınızın düşmesi sadece vergi indiriminden faydalanamayacağınız anlamına geliyor. Eski raporunuz sürekli ibaresi taşıyorsa diğer tüm haklardan (İş, engelli kartı vs gibi) faydalanabilirsiniz. Yanlışmı biliniyor acaba?
hakem hastenesindeki rabor gecerli
aşkim, 2 hafta önce
0 1 Şikayet Et
Ozgursar 08 Nisan 2021 18:40
Bu durumda ilk aldığım rapor geçersiz sayılıyor yani. O zaman sürekli ibaresinin anlamı kalmıyor. Peki bir şey daha sorayım; Daha önce sanki bir yerde okumuştum. Rapora itiraz eden kurum hakem hastane veya kendi inisiyatifi ile oranı düşürürse, bu durum sadece vergi indirimini etkiliyor. Diğer engellilik hakları (İş başvurusu, otobüs kartı vs gibi) kaybolmuyor diye.
hakem hastenesindeki rabor gecerli
aşkim, 2 hafta önce
0 0 Şikayet Et
aşkim 08 Nisan 2021 14:34
hakem hastenesindeki rabor gecerli
Özel sektör çalışanıyım. Ekpss ye hazırlanıyorum. Yanlız şöyle bir sorunum var. Ben daha önce engelli raporuna müraacat ettim. %46 sürekli engelli raporu aldım. Bu raporla vergi indirimine müraacat ettim. Vergi dairesi beni hastaneye sevk etti. Orada raporum %27 ye düşürüldü. İki rapor arasında fark görüldüğü için beni başka bir hastaneye sevk ettiler. Orada da raporum %32 oldu. Sorum şu; İlk aldığım %46'lık rapor ile ekpss'ye girebilir miyim? Girip kazanmam durumunda atanmamda bir sorun teşkil eder mi? Yani kısacası bana; Senin oranın düşmüş, eski raporun artık geçersiz denir mi? Bu haberden bu mu anlaşılıyor?
Ozgursar, 2 hafta önce
0 0 Şikayet Et
Ozgursar 08 Nisan 2021 14:14
Özel sektör çalışanıyım. Ekpss ye hazırlanıyorum. Yanlız şöyle bir sorunum var. Ben daha önce engelli raporuna müraacat ettim. %46 sürekli engelli raporu aldım. Bu raporla vergi indirimine müraacat ettim. Vergi dairesi beni hastaneye sevk etti. Orada raporum %27 ye düşürüldü. İki rapor arasında fark görüldüğü için beni başka bir hastaneye sevk ettiler. Orada da raporum %32 oldu. Sorum şu; İlk aldığım %46'lık rapor ile ekpss'ye girebilir miyim? Girip kazanmam durumunda atanmamda bir sorun teşkil eder mi? Yani kısacası bana; Senin oranın düşmüş, eski raporun artık geçersiz denir mi? Bu haberden bu mu anlaşılıyor?
0 0 Şikayet Et
murdock reis 08 Nisan 2021 09:40
bu devletin ve milletin parasını haksız yere yiyen kim varsa Allah belasını versin! ben hakkımı sonuna kadar haram ediyorum. biz yıllarca hem çalışıp hem okuyalım. defalarca sınava girelim. onlarca mülakattan elenelim. birileri gelsin havadan para alsın,lüks arabaların içinde pudra çeksin. bu dünyada da şikayetçiyim ama benim elimden bir şey gelmiyor malesef. ama öbür tarafta bunları yapanların hepsinden zerresine kadar şikayetçiyim orda hesap görülecek!
0 9 Şikayet Et
keş3333 08 Nisan 2021 09:28
Engelli memur olma şartlarından biri geçici engelli raporu alıp ekpss başvuru yapma geçici rapor ile kazanırsan sonra bir daha alamazsan memurluktan çıkarılmıyorsun. Yani devletin anayasasında bir düzeltme yapılması şart bence. Bide bu devirde elimizde raporla neden gezelim devletimiz çok güzel uygulama yapmış tüm detayları ile görüyor işi sahtekarlık olacak kişileri çok güzel engeller . bide bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde engellere göre oran veren çok eski kitaplar var neden doktorlar kafasına göre yorum katıyor anlamış değilim.
1 1 Şikayet Et
beyto6161 08 Nisan 2021 09:16
adam yüzde 90 raporla hizmetli kadrosunda memur olmuş haftalık 3 gün diyalize giriyor ve işe gelemiyor. görevini yapamayacak derecede hasta memur gözüküyor hemde hizmetli. aynı adam hem hizmetli kadrosunda hemde ÖTV DEN indirim alarak araba alıyor. yani devletin verdiği iyi niyetle imkanları işine geldiği gibi kullanıyorlar. devletin ve milletin hakkını koruyan yok sorgulayan yok maalesef.
3 12 Şikayet Et
denizg.26 08 Nisan 2021 08:47