10bin-bal10cuk 07 Nisan 2021 20:00
Senin derdin ne anlamadım da benim derdim Türkçe! Dilime sahip çıktım Allah da benim Allah'ım Tanrı da benim Tanrım! Tercih de benim tercihim Tanrı demeyi tercih etmişim kimse de bunu yargılayamaz! Yok müslümanmışız da Allah diyecekmişiz de! Allah yalnızca arapça mı biliyor? Öyle olmuş olsaydı 4 semavi din olmazdı! lütfen bu konuyu uzatmayın! Ben Türkçe Tanrı derim bu kimseyi ilgilendirmez! Tanrı akıl fikir versin herkeslere!!!
Senin derdin başka!! "Allah rahmet eylesin" lafzı bir kalıptır ve yalnızca Müslümanlar kullanır.Sen onun orasını burasını eşit anlamlı kelimeler kullanarak değiştiremezsin.Ya orjinal kalıbı kullanırsın yada dinin her neyse kendi dininde ölenler için ne söyleniyorsa onu söylersin.Nasıl ki otobüse "oturgaçlı götürgeç" demiyorsan bizim kalıplarımızla da oynama..Oturduğun toprakta eleştirdiğin zihniyetin ekmeğini yiyorsun otur oturduğun yerde çapını aşan işlere girme!!
educated, 1 ay önce
7 1 Şikayet Et
gs0909 07 Nisan 2021 19:06
Yüzbaşımıza Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun tüm ülkemizin başı sağolsun çok üzgünüz
1 4 Şikayet Et
educated 07 Nisan 2021 18:13
Senin derdin başka!! "Allah rahmet eylesin" lafzı bir kalıptır ve yalnızca Müslümanlar kullanır.Sen onun orasını burasını eşit anlamlı kelimeler kullanarak değiştiremezsin.Ya orjinal kalıbı kullanırsın yada dinin her neyse kendi dininde ölenler için ne söyleniyorsa onu söylersin.Nasıl ki otobüse "oturgaçlı götürgeç" demiyorsan bizim kalıplarımızla da oynama..Oturduğun toprakta eleştirdiğin zihniyetin ekmeğini yiyorsun otur oturduğun yerde çapını aşan işlere girme!!
Ülkemiz neden ilerleyemiyorun cevabı! Ortadoğu zihniyetiyle yaşamaya devam!
10bin-bal10cuk, 1 ay önce
4 4 Şikayet Et
10bin-bal10cuk 07 Nisan 2021 17:32
Ülkemiz neden ilerleyemiyorun cevabı! Ortadoğu zihniyetiyle yaşamaya devam!
tanrıyı bütün putperestler zerdüştler yahudiler ... kullanıyor. Allahı sadece müslümanlar kullanıyor.
karetecidöven, 1 ay önce
8 5 Şikayet Et
Derman Sendedir 07 Nisan 2021 17:01
Cehaletin böylesi:) tanrıyı herkes kullanıyormuş:) tanrı türkçe, allah arapça, rab ibranice, mevla arapça.. heosi oluyor da tanrı olmuyor.. bu kafayla iyi yaşıyorsunuz:)
tanrıyı bütün putperestler zerdüştler yahudiler ... kullanıyor. Allahı sadece müslümanlar kullanıyor.
karetecidöven, 1 ay önce
6 8 Şikayet Et
yılmazergin 07 Nisan 2021 16:50
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
4 8 Şikayet Et
İllede Vatanım 07 Nisan 2021 16:42
Allah (cellacelaluhu)' ın 99 ismi vardır. Esma-ül hüsna içinde bir tane tanrı geçen yok. Biz Türkler İslamiyete geçince o tarihten bugüne Allah'ın 99 isminden başka hiçbir ismisıfatı kullanmadık. Eğer müslümanlar olarak gerçekten şehadet ettiysek Allah'ın hoşnut olduğu isimleri kullanmalıyız. Biz müslümanlar Allah'ın dualarımızı kabul etmesi için derdimize derman olacağına inandığımız ismi ile elimizi açarak dua ederiz. Örneğin hastalar Eş-Şafi ismini çokça zikreder.
9 4 Şikayet Et
durdu06 07 Nisan 2021 16:41
Allah rahmet eylesin.
3 9 Şikayet Et
karetecidöven 07 Nisan 2021 16:33
tanrıyı bütün putperestler zerdüştler yahudiler ... kullanıyor. Allahı sadece müslümanlar kullanıyor.
Ben de ne zaman Tanrı diyenlereden tepki gelecek diye bekliyordum. Tanrı da Allah da aynı! Tercih meselesidir ister arapça Allah de, ister Türkçe Tanrı de hepimizin tanrısı da allah'ı da Rabbi de bir sıkıntı yok. Allah dediğimizde rahmet ulaşıyor da Tanrı dediğimizde mi rahmet ulaşmıyor! haydi linççççççç vurun Allah'a Tanrı dedi öldürün haydi!
10bin-bal10cuk, 1 ay önce
12 10 Şikayet Et
10bin-bal10cuk 07 Nisan 2021 16:10
Ben de ne zaman Tanrı diyenlereden tepki gelecek diye bekliyordum. Tanrı da Allah da aynı! Tercih meselesidir ister arapça Allah de, ister Türkçe Tanrı de hepimizin tanrısı da allah'ı da Rabbi de bir sıkıntı yok. Allah dediğimizde rahmet ulaşıyor da Tanrı dediğimizde mi rahmet ulaşmıyor! haydi linççççççç vurun Allah'a Tanrı dedi öldürün haydi!
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah
akarakas78, 1 ay önce
17 12 Şikayet Et
12