Kızıl Sakal 08 Nisan 2021 13:26
Covid bitene kadar amirlerin inisiyatifine bırakılmadan tüm ülke esnek çalışmaya geçilmelidir.
4 23 Şikayet Et
dogrubilen 08 Nisan 2021 11:43
sabah kalktik eee okullar hala açık.ne olması gerekiyor 100 bin vaka mı? merak etmeyin 1-2 haftaya o da olur. okullar derhal,amasiz,fakatsiz kapatilmalıdır
8 21 Şikayet Et
devlet_maduru 08 Nisan 2021 10:58
Burada eğitim naraları atanlar memleket tahsil sahibi vatandaşla dolu asgari ücretle iş bulamıyor varsın kapansın okullar ne olur 1 yıl kayıp olsa ne olacak ben göndermiyorym çocuğumu varsın sınıfta kalsın sağlığın olmadığı yerde eğitim olsa ne olur
8 31 Şikayet Et
alibrtc 08 Nisan 2021 10:36
Önlem konuşurken bile insan canını değil turizmden gelecek parayı hesaplayan bir dünya liderimiz var.
6 29 Şikayet Et
taykas 08 Nisan 2021 09:48
İki seçenek var demekki ya açlıkla sınanacağız ya hastalıkla 3. Seçenek ne yazıkli kalmadı
2 27 Şikayet Et
tarihci01 08 Nisan 2021 09:20
Bu yıl bütün öğrenciler tekrara bırakılmalı. Bu şekilde sınıf atlamak daha kötü. Bir yıl kaybetmiş sayılmayız sınıf tekrarı ile..bu şekilde sınıf atlatmak ileriki yılları daekaybettirir. Bir kere de kulak verin laf dinleyin yetkililer
22 19 Şikayet Et
drtabipdr 08 Nisan 2021 09:06
okullar açık olsa ne kapalı olsa ne nedir bu sacma tartısma.her yer açık tedbir filan yok.başarılı sağlık bakanımız (!)var.kongrelerı karıştırmayın diyen bakanımız var.vaka sayısı 55000 bin hala yok bu olmuş yok darbe imiş yok ramazanda 10000 sayıları gorecez gibi cümleler.günde 276 ölü ne demekdir oda direk kovıdle olan.
4 43 Şikayet Et
Sakar Hoca 08 Nisan 2021 08:07
Nerede kaybettiniz nesli? Bulmanıza yardımcı olalım. Ne kolay kaybediliyormuş bir nesil yahu?
okullar kesinlikle kapanmamalı. seyreltilmiş sınıflarda virüsün yayılıp sayının bu hallere gelmesi imkansız. akla ilk gelenin de okulları kapatmak olması doğru bi önlem değil. bir nesil kaybedildi.
depth ., 2 hafta önce
11 43 Şikayet Et
Sakar Hoca 08 Nisan 2021 08:04
Ne kazandın şimdiye kadar eğitimden, 1 yıl olmazsa ne kaybedersin?
tam kapanma olsun. okullar açık kalsın. eğitimden vazgeçilemez. çoçukların eğitimi aksamasın..
arda11111, 2 hafta önce
12 40 Şikayet Et
Daysgone 08 Nisan 2021 02:51
Adamlarin dini imani darbe
4 41 Şikayet Et
1234567891011