mehmetmalatya 17 Nisan 2021 13:49
Geç kalınmış bir durum ama iyi olmuş. Çünkü zamanında böyle araştırma yapılmadan hainler devletin önemli kısımlarına girdiler. Devleti ele geçirmek ve yıkmak için Fetö, pkk ve diğer terör örgütleri yıllarca sızdılar sinsi bir şekilde. Hadi bundan sonra girsinler bakalım. Bunu okuyan terör örgütleri uyuyamazlar artık.
9 4 Şikayet Et
sinan_82 08 Nisan 2021 22:58
İyileştirmede listelere giremeyen Ceza infaz kurumları personeli, güvenlik soruşturması listesinde, 3. sırada yer elmış...
12 62 Şikayet Et
sinan_82 08 Nisan 2021 22:33
İyileştirme konusunda sıraya giremeyen Ceza infaz kurumları personelleri, güvenlik soruşturmasında 3. sıraya girmiş.
17 51 Şikayet Et
seref84 08 Nisan 2021 20:38
Gizlilik dereceler birimler nelerdir? Herkes gizliyiz dese?
6 44 Şikayet Et
0101Mustafa 08 Nisan 2021 20:07
Milletvekillerine yapilsin güvenlik soruşturması,daha sonra bld ye baskanlari ve muhtarlarada yapin.
7 201 Şikayet Et
Nizamettin1453 08 Nisan 2021 19:33
Hani içişleri bakanlığı icislerinde calisacaklar unutuldumu
6 54 Şikayet Et
cyK87 08 Nisan 2021 19:27
Hep böyle incelemeli, kısıtlamalı ya da hariç (izinler, tatiller vs) şeylerde Cezaevi personelleri hatırlanıyor da niyeyse hak verme, ücret verme, izin verme kısmında hiç hatırlanmıyor!
13 57 Şikayet Et
AdaymemurAdayi 08 Nisan 2021 18:40
Bana sorarsanız denetim personeli de bu kapsama alınmalıdır.Hazırladıkları raporlarin sonucu ağır olabiliyor ve herhangi bir yapilanmanin adamıysa, o yapılanma namına hukuk dışı kazanimlar elde edebilir.Kurumlarin İdari sorusturmalarinda savcıların tum yetkilerine haizler, gözden kaçmasin bu durum.
9 52 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 08 Nisan 2021 17:50
Bu teklifin yasalaşmasında emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım. Bence kapsama tüm kamu personelinin dahil olması gerekirdi, ama buna da şükür. Hayırlı olsun milletimiz ve devletimiz için.
115 40 Şikayet Et
4303 08 Nisan 2021 17:28
burda en hassas grup öğretmenler çünki, fetö nün sorumlu imamları tamamı neredeyse öğretmen. bilmem ne vilayetin polislerinden sorumlu emniyet imamı öğretmen vb...
"Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışacak öğretmenler" Öğretmenlerin niye diye sorulsa, henüz olgunluğa oluşmamış körpe beyinleri yetiştiriyorlar denebilir ama o zaman da özel okullar niye dahil değil dense, özel okullardaki öğrenciler insan değil mi?
muhcamci, 1 ay önce
23 30 Şikayet Et
12