yayaz 09 Nisan 2021 13:13
İstanbul Esenler'e de yapsanız müthiş olacak. 15 Temmuz Parkı var tıklım tıklım olan. Ayrıca ilçe belediyesi bir km ileride Yıldız Teknik Üniversitesinin bulunduğu alanda yurt yapmaya müsait yer bol miktarda varken Mimar Sinan Mahallesindeki parkı yıkıp yurt yapıyor ve muhtemelen de bir vakıfa devredilir yakın zamanda...
0 2 Şikayet Et
Onurunuz 09 Nisan 2021 09:26
Bedava kekim ilen bedava çayımı da isterem.. Selam ve dua ile..
0 2 Şikayet Et
mehtap.pp 09 Nisan 2021 06:29
Parkta artık çekirdek ,balon ,simit, tatlı dondurma satılır. büyük istihdam sağlanır böylece
1 8 Şikayet Et
cangele10 08 Nisan 2021 23:35
Hayırdır sen belediye başkanı mısın???
0 6 Şikayet Et
alivelim44 08 Nisan 2021 22:56
Bunlar hırsız deyince kızıyorlar be Allahtan korkmazlar i Melih gökcek 2012 yılından 2019 yılına kadar Ankara'ya bir evet yanlış duymadınız bir otobüs almamış açın Sayıştay raporunu okuyun ama dinazor parka 750 milyon gömmüş bunların hesabını bu dünyada vermeden ahirete gitmeyeceksiniz
4 20 Şikayet Et
cihatcelebi17 08 Nisan 2021 22:05
Metro yapmak hiçbir ülkede belediyenin görevi değil. Ülkemizde de değil. Ama belediyeler bu işleri üzerine alıyor. Sonra tamamlayamayıp merkez teşkilattan yardım istiyor. Hatırlayınız Keçiören Metrosu sayın Gökçek tarafından tamamlanmamış en son Hükumet tarafından tamamlanmıştı. Sevgiler.
Mansur başgan yapsın onları da bi' zahmet. Onların görev ve yetkisi Belediye başkanına aittir. Ne de olsa Mansur, yavaş ama çok başarılı değil mi?! O yapamazsa, çok çok başarılı Ekrem yardım etsin :)
DoksanıncıKöyden, 1 ay önce
3 5 Şikayet Et
Oguzbeyi01 08 Nisan 2021 21:41
Milletin cebini artan pahalılık yakıyor iken yalakalığında bir sınırı olması gerekir ama nerde ? Vicdan akıl kirada.
Emeği geçenlerden Allah razı olsun, yollarını açık etsin inşallah. Reisimiz ve hükümetleri sayesinde milletimiz huzuru ve refahı tattı. Dünyaya Ahlaki ve Adil sistemi tanıtacak Küresel güç olmanın tadını da alacağız inşallah, çok az kaldı. Allah yokluklarını göstermesin.
DoksanıncıKöyden, 1 ay önce
1 13 Şikayet Et
crazy_dolphin 08 Nisan 2021 21:33
tamdaaa ihtiyacımız olan buydu.... allah razı olsun... herşeyi hallettik...
1 30 Şikayet Et
büyük usta ipman 08 Nisan 2021 21:20
Milletin oturmadığı bahçelere, geçmediği otoyollara değil, evine aş götüreceği işyerlerine ihtiyacı var sayın atanmış ! Fabrika açın, atölye açın, istihdam yaratın, üretime yönelin de insanlar evlerine ekmek götürebilsin... Sizin rant aşkınız yüzünden millet perişan.
2 26 Şikayet Et
Kaiser06 08 Nisan 2021 21:17
Hocam kucuk parklara bahce deniyor artık. Malesef
1 9 Şikayet Et
123