kuyumuzukazıyorlar 16 Nisan 2021 01:23
Şu anda istisnasız Türkiye'nin her yerinde 10 yaş altı çocuğu olan öğretmen anneler 8. ve 12. sınıflar için okullarda eğitime devam ediyor, MEB bunu çok da iyi biliyor, ama millet tedbir alındı desin diye görmek istemiyor.. genelge falan hikaye.. şikayet etsen de bişey olmuyor, bi yanlış oldumu "sehven" de yeter bu ülkede.. körler sağırlar birbirini ağırlar.. pehhh..
5 31 Şikayet Et
hasanpoy2007 15 Nisan 2021 21:53
MEB,tarihinin en kötü dönemini yaşıyor.
4 54 Şikayet Et
erguraltan 15 Nisan 2021 19:31
İzmir-Konak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde görevli karma engelli Şefim. Genelgede idari izinli olacağım belirtilmekle beraber, ihtiyaç duyulan hallerde hemen görev başı yapmam da belirtilmiş. İhtiyaç duyulacak bir durum söz konusu değilken, şube müdürü tarafından haftada üç gün mesaiye gelmem belirtilmiş. Şube müdürlerinin insiyatifine bırakılmış durumda. Çok üzgün ve kızgınım.
2 46 Şikayet Et
alper_ix 15 Nisan 2021 18:06
Yok est. korkma demeyelim kimse uğraşmıyor diyorum yanlış anlamayın.yani şimdi size kolay geliyor dilekçe ver hakkını ara ama işin içinde olsaydınız dilekçe ver hakkını ara olmuyor maalesef diyorum.oyle yaptığınızda mobing uygulanabiliyor kimsede bu yüzden sizin dediğiniz gibi ceza alır olayı olmuyor kimse kimseyi şikayet için dilekçe vermiyor veremiyor diyorum.haklisiniz gerçek uygulama olsa hak aranabilse dediğiniz cezaların idarecilere ve yönetenlere uygulanacağını ama sizin dediğiniz gibi olmadığını belirtiyorum.
Ne demek istediğinizi tam anlayamadım Alper bey! CB genelgesi ve MEB kararına rağmen, okul müdürümden Allahtan korktuğum kadar korkuyor, hakkımı talep edemiyorum mu diyorsunuz?
"FoRCe_M", 2 ay önce
2 11 Şikayet Et
gapgarip 15 Nisan 2021 17:56
Önceleri hiç böyle şeyler duymazdık başın verdiği karara ayaklar hayır diyor.
2 31 Şikayet Et
karakulli4 15 Nisan 2021 17:53
Helal olsun Memurlar.Net meb yöneticileri hiçbir kararı tanımıyor yada işine geleni uyguluyor. 10 yaş altı çocuğu olan kadın personel ibaresini kendince öğretmen hariç diyebiliyorlar. Hariç olsaydı belirtirlerdi zaten. Okuduğunu anlamayanların eğitim kurumlarında görmek içler acısı. Meb usul ve esas yazısı yayımlayıp içerisinde personel ibaresi geçiyorsa öğretmeni de kapsıyordur. Bahsi geçen Personel=öğretmen
4 42 Şikayet Et
negunay 15 Nisan 2021 17:50
Okul öncesinde 10 yaş altı bulunan öğretmen neden izinli sayılmıyor?
2 39 Şikayet Et
"FoRCe_M" 15 Nisan 2021 17:28
Ne demek istediğinizi tam anlayamadım Alper bey! CB genelgesi ve MEB kararına rağmen, okul müdürümden Allahtan korktuğum kadar korkuyor, hakkımı talep edemiyorum mu diyorsunuz?
Nerde kardeş nerde kim şikayet edebiliyor ki haklarında soruşturma acilsinda ceza yesin nasıl olacak o iş?yanlış anlama ama belliki işin içinde değilsin yoksa ceza alabileceklerine ihtimal vermezsin:)
alper_ix, 2 ay önce
5 5 Şikayet Et
dogrubilen 15 Nisan 2021 17:24
20 yildir meb'in yayinladiği herhangi bir genelge ile çözülmüş herhangi bir sorun var mi?
4 31 Şikayet Et
nuri-01 15 Nisan 2021 17:14
Gebeliğin niçin 24 haftası Bu hala düzeltilmesi.. Normal bir süreçte 24 hafta olabilir şimdi ise pandemi dönemi var hala 24 hafta diye tutuşuyorlar..Pandemi hafta belirleyici olmaz ..Hamile bayan covid olduğunda bebeği için ne yapacaksın..İlaç ve tedavi bebeği etkilemez mi..24 hafta değiştirilmeli..Yazık ..Bunu gören yönetici yok mu..
5 17 Şikayet Et
123