ayalabilir 19 Nisan 2021 18:52
Katılıyorum.Keyfiliğin önünü açan bir uygulama.Türkiye Cumhuriyeti bir Hukuk Devletidir.Anayasa mahkemesi gerekeni yapacak hiç şüphem yok.
Zamanında herkesin birbirini fetoculukla suçladığı dönemde bana da iftira atılıp hakkımda soruşturma yapılmıştı. Çok geçmeden takipsizlik aldım ve sözleşmeli memuriyetim devam ediyor. İlerde kadro gelirse kadro vermeyecekler demek ki ya da görevde yükselmeye giremeyeceğiz anlaşılan. Çamur at izi kalsıncıların kanunu olmuş resmen.
farik mümeyyiz, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
suzan büyük 18 Nisan 2021 01:05
mala anlatır gibi anlatıyorum Hakkında hagb olan memur olamaz demiyor Hakkında hagb olanı kurumdaki komisyon kanaatine bırakacağız diyor Tam bir dayı yeğencilik var Neden bir kez olsun mağdurun yanında yer almıyorsunuz neden onu yersen böyle olur soğan yemezsen ağzın kokmaz gibi ilkel ifadeler yerine bunca atanmış insan şikayetçiyse bir hak ihlali ver demiyorsunuz
1 25 Şikayet Et
kalemli-adam07 17 Nisan 2021 20:57
Fetö konusunda esas tehlikeli olanlar; aynen koronavirüs salgınında olduğu gibi, yalancı negatif veya belirti göstermeyenler... Bunlar sessiz sedasız işler çeviriyor. Salgın bitmediği gibi, fetö de bitmedi bir türlü. Çünkü yalancı negatifler ve belirti göstermeyenler, gizlice ve sinsice iş çeviriyor. Mesela şu güvenlik soruşturması işi... Bunun gibi birçok konuda sessiz sedasız kamuoyu oluşturup hala kendi emellerini gerçekleştirmeye çalışıyorlar.
8 20 Şikayet Et
ab2324 17 Nisan 2021 19:47
yorumumu yanlış anlamayın lütfen. Bazı gündemsel olayları eleştiren gönderileri beğenebiliyoruz bu sıkıntı olur mu diye merak ettiğim için sordum.
sosyal medya içinde araştırma yapılacak mı bilen var mı
ab2324, 2 ay önce
9 0 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 17 Nisan 2021 19:11
Ya kendinden şüphesi olmayan neden karşı çıkar ki buna.
38 7 Şikayet Et
Polis abi 17 Nisan 2021 18:51
Çok doğru bir karar.. burda olumsuz yorum yapanların güvenlik anlamında sıkıntısı var demekki ekşi yiyen kim ise onun karnı ağrır..ben sonuna kadar destekliyorum.. ailesinde fetöcu olan bir öğretmene çocuğum öğrenci mi olacaktı..vaya PKK li polis mi alınacaktı.. olması gereken bu emeği geçenlerin emeğine sağlık..
43 8 Şikayet Et
ab2324 17 Nisan 2021 17:24
sosyal medya içinde araştırma yapılacak mı bilen var mı
14 5 Şikayet Et
Metincan78 17 Nisan 2021 17:09
biri sizi haksız yere şikayet etti. her şikayette soruşturma açıldığı için siz takipsizlik almasına alırsınız ama ilerde bu takipsizlikle sonuçlanan dosyalar size engel yaratabilir. bakıcaklarki hımmm bu adam hakkında böyle bir şikayet olmuş ateş olmayan yerden duman çıkmaz diye düşünür size engel çıkarabilirler. kimse haksız yere şikayet edilebileceğini düşünmez
0 56 Şikayet Et
otomobil-savaslari 17 Nisan 2021 14:48
Çok dikkatimi çekiyor. Demek ki geçmişi sorunlu kişiler çok fazla. Devletin memur alırken gerekli araştırma yapmasına şiddetle karşı çıkıyorlar. Ve çok fazlalar... Ve sesleri de çok çıkıyor.... Ne kdar çok gürültü çıktı bu konuda? TBMM'de bile oyun çevirdiler.
61 20 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 17 Nisan 2021 14:20
Başta Reisimiz olmak üzere, bu yasanın hazırlanması ve yürürlüğe girmesinde emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım. Bu düzenlemelerin yürürlüğe girmesi çok önemliydi. Hayırlı olsun.
85 9 Şikayet Et
123