elkremi 18 Nisan 2021 19:00
sen Hz. İbrahim'i de babası putlara taptığı için suçlayacak mısın?
ne yani babası 1 numaralı fetocu pkkli kamuya atanabilmek mi
Koyunyemez, 2 ay önce
4 10 Şikayet Et
EkonomistZiraatci 18 Nisan 2021 02:07
Gönül rahatlığıyla sınava hazirlanabilirsin bu yüzden olumsuz sonuçlanmaz fetö 2009 da terör örgütü ilan edilmemisti 2013 sonrasına bakılıyor.
Ben 2009 yılında dershaneye gitmiştim. Malum kapıtal dershanelerden. o yıllarda bulunduğum şehirde zaten 2 tane dershane vardı. şimdi benim güvenlik soruşturmam olumsuz olacak. Allah rızası için bilen biri cevaplasın.
Samet Bozkuş, 2 ay önce
1 5 Şikayet Et
debug 17 Nisan 2021 21:28
Gene AYM'den döner... hoş gerçi AYM kararını takan SİYASAL iktidar mı vaR?
8 32 Şikayet Et
nar_lı 17 Nisan 2021 17:40
mülakatlar son bulur umarım.
1 46 Şikayet Et
olayabaksen 17 Nisan 2021 15:37
Her ne kadar kağıt üzerinde babaya bakılmayacak olsada mülakatlarda bakılıp vatan hainlerinin kamuya sızması engellenecektir.
82 18 Şikayet Et
Samet Bozkuş 17 Nisan 2021 15:32
Ben 2009 yılında dershaneye gitmiştim. Malum kapıtal dershanelerden. o yıllarda bulunduğum şehirde zaten 2 tane dershane vardı. şimdi benim güvenlik soruşturmam olumsuz olacak. Allah rızası için bilen biri cevaplasın.
5 27 Şikayet Et
Samet Bozkuş 17 Nisan 2021 15:28
Bu kapatilan dershanelerden birine 2009 yılında gitmiştim. O dönemler bulunduğum ilde zaten 2 farklı dershane vardı. Şehrin yarısı oraya giderdi. Şimdi ben KPSS sınavına hazırlanıyorum güvenlik soruşturmasına takılır miyim? yokksa hiç emek vermeyim KPSS için biri söyleyebilir mi? Lütfen
6 24 Şikayet Et
Koyunyemez 17 Nisan 2021 14:28
ne yani babası 1 numaralı fetocu pkkli kamuya atanabilmek mi
94 19 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 17 Nisan 2021 14:16
Bu yasa çok çok önemliydi ve şükür yürürlüğe girdi. Emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım. Hayırlı olsun.
96 13 Şikayet Et
drej47 17 Nisan 2021 13:59
Güvenlik soruşturmasının diğer bir yönünün de gizli yapılıyor olması ve her türlü yanlış ve iftiraya karşı kişinin kendini savunma hakkının elinden alınmasıdır.
11 92 Şikayet Et
12