hakanker 04 Mayıs 2021 09:56
her gun 1000 er 1000 er ındırın vakaları . mayıs sonu turkiye covid i yendi diye haberlerde cıkar gelsin turistler. acılsın kapılar.yaza kalmaz lebalep herkes eylülde virüs pik
7 14 Şikayet Et
keymen19 04 Mayıs 2021 02:06
Hani her seferinde test azalımca vaka düşen diyen kendini bilim adamı sananlar nerde? Bugün 3bin test fazla ama vaka düşmüş!!! Haa hükemetin oyunu ya ...
21 10 Şikayet Et
nurr6 04 Mayıs 2021 01:06
Çok hızlı düşüyor sonucu korkutucu olmaz umarım :)
9 19 Şikayet Et
morcii 04 Mayıs 2021 00:36
İnsanların hareket ve kısıtlılığı etkiliyor.. İnsanlar bir anda yakınları hastaneye yatınca uzaklaşıyor.. Mesafesine maskesine dikkat ediyor.. Bu virüsün aritmetik hareketi değil aslında insanların aritmetik hareketleri (aşırı yüklenen korku psikolojisi)..
Bu benim de beklidiğim bir düşüştü. Yarın ki tahminim 22-25 bin arası bir değer ama asıl büyük düşüşler önümüzdeki günlerde ortaya çıkacak çünkü tam kapanmanın etkileri görülmeye başlayacak özellikle çarşamba ve sonrasında büyük düşüşler bekliyorum hafta sonuna doğru 5-10 bin arasındaki seviyelere kadar düşebilir diye tahmin ediyorum. Fakat o dediğiniz 5 bin ertesi gün 30 bin gibi değerlerin olması imkansız. Çünkü kısıtlamalar orantısal olarak homojen bir değerde. O fark Fransa gibi sadece hastaneye başvuranlara test yapıldığı zaman ortaya çıkıyor. Biz de filyasyon farkı da var bazen yeri geliyor evlere gidip test yapılıyor.
crazyysf, 4 gün önce
1 5 Şikayet Et
crazyysf 04 Mayıs 2021 00:06
Bu benim de beklidiğim bir düşüştü. Yarın ki tahminim 22-25 bin arası bir değer ama asıl büyük düşüşler önümüzdeki günlerde ortaya çıkacak çünkü tam kapanmanın etkileri görülmeye başlayacak özellikle çarşamba ve sonrasında büyük düşüşler bekliyorum hafta sonuna doğru 5-10 bin arasındaki seviyelere kadar düşebilir diye tahmin ediyorum. Fakat o dediğiniz 5 bin ertesi gün 30 bin gibi değerlerin olması imkansız. Çünkü kısıtlamalar orantısal olarak homojen bir değerde. O fark Fransa gibi sadece hastaneye başvuranlara test yapıldığı zaman ortaya çıkıyor. Biz de filyasyon farkı da var bazen yeri geliyor evlere gidip test yapılıyor.
Dün açıklanan verilerde bugunle ilgili vaka sayisini 88 farkla tutturdum. Yarini da yazayim 23.300 veya dusuk bir ihtimalle 22.400 . Dikkat edin vakalar birgun oncesine gore ya %10 yada %5 düşüyor. Bu kadar matemetik seven bir virus görmedim duymadım. Bir gun de vaka sayisi 5000 olsun sonra tekrar 30.000 olsun MasaAllah hic zikzak çizmiyor cok Aritmetik virüs.
yenican1789, 5 gün önce
3 8 Şikayet Et
hedef2024 03 Mayıs 2021 23:58
senin aklın erseydi bu işlere sinek avlamazdın zaten.
Desene kısaca; ölü sayısını standarda bağladık peyderpey düşüreceğiz diye;hiç aklına gelmiyor değil mi, neden hep aynı sayı civarında seyrediyor ölü sayısı diye?
Dijitalsinekavcisi, 5 gün önce
3 6 Şikayet Et
yenican1789 03 Mayıs 2021 23:50
Dün açıklanan verilerde bugunle ilgili vaka sayisini 88 farkla tutturdum. Yarini da yazayim 23.300 veya dusuk bir ihtimalle 22.400 . Dikkat edin vakalar birgun oncesine gore ya %10 yada %5 düşüyor. Bu kadar matemetik seven bir virus görmedim duymadım. Bir gun de vaka sayisi 5000 olsun sonra tekrar 30.000 olsun MasaAllah hic zikzak çizmiyor cok Aritmetik virüs.
11 12 Şikayet Et
fa78 03 Mayıs 2021 23:08
Reuters in analizi yayınlandı, yabancı turizm şirketleri inanmıyor bu haberlere.
3 29 Şikayet Et
okuryazar3 03 Mayıs 2021 23:00
Aboovv gerçekleri söyleme suçunu işlemektesin.Gerçekler gizlemek söylemekten evladır.Diyanet üslubu ile konuştum,aferin bana.
Vakaları düşüren Sağlık bakanlığı ile enflasyonu düşüren TÜİK yarış mı yapıyor ne?
ruzigar, 5 gün önce
4 11 Şikayet Et
Dijitalsinekavcisi 03 Mayıs 2021 22:59
Desene kısaca; ölü sayısını standarda bağladık peyderpey düşüreceğiz diye;hiç aklına gelmiyor değil mi, neden hep aynı sayı civarında seyrediyor ölü sayısı diye?
Bunun cevabını çok iyi biliyorsun ama işiniz gücünüz ülkeyi karalamak ama senin gibi düşünen sivri zekalara açıklıyım vaka sayısı günlük yapılan test sayısıyla açıklanıyor ama ölü sayısı belkide 1 aydır yatıpta yeni ölen var o yüzden vaka sayısı azalmaya başladıktan 10-15 gün sonra ölü sayısıda azalmaya başlıyor
hedef2024, 5 gün önce
8 15 Şikayet Et
1234