kildaci86 05 Mayıs 2021 10:00
Aman yasaklayın!!! Virüs kesin onlardan yayılıyordur!!!!!!! Bazen bizle dalgamı geçiyorlar diye düşünüyorum....
0 0 Şikayet Et
dumman6 05 Mayıs 2021 04:45
keşke toplumu kısıtlayan bu tür genelgelerin önüne neden bu genelgenin çıkartıldığına dair örneklemeli önsöz vari bir açıklama koysanız da vatandaş size hak verse... haklı bir sebebe dayalı olsa da bu saçma uygulama bizler neden çıkartıldığını bilemediğimiz için sürekli eleştiriyoruz doğal olarak...
1 1 Şikayet Et
fa78 04 Mayıs 2021 22:36
zincir marketlerin aktüel ürünler kataloğuna bakanlık bakmamış:)
1 10 Şikayet Et
0101Mustafa 04 Mayıs 2021 21:08
Bunların kapanmada aldığı kararlar fıkra gibi.
2 19 Şikayet Et
mehmetcaner27 04 Mayıs 2021 20:31
Sen hırsızlar var diye paradan soğuyor musun? Ya lokantalar kötü yemek yapıyor diye yemekten soğuyor musun? Dini kendi zavallı siyasi düşüncene alet etme. ORtalık özgür, isteyen hakka yürür, isteyen batıla... Adam; karın, kızın başını örtüp okul okuyamıyordu, serbest bıraktı mı? Bıraktı... Bırak okulları, Kur'an kursunda çocuklara Kur'an eğitimi yasaktı, serbest bıraktı mı? bıraktı... Sen iyi adam olacaktın da önünü kesen mi oldu? Şimdi buraya gelmiş kendi kabahatini başkasına yüklüyorsun. Sen mahallende ahlakınla tanınan örnek birisisi misin? Acaba seni tanısak Allah bilir senin hakkında ne haltlar anlatırlar. Mühim olan bir iktidarın İSLAM'ın üzerindeki baskıyı kaldırmasıdır. Neredeyse Adama, evim kirlendi niye temizlenmiyor diye çıkışacaksınız. Toplumun kalitesi buysa, bu kumaştan senin gibiler oluyor adam ne yapsın.
Malesef 20 yıldır sözde dindar hükümet var, ama insanlar dinden uzaklaşıyor... Nedenini Ünlü Şarkıcı Cat Stevens-Yusuf İSLAM'ın şu sözü özetler sanırım; 'İslam'ı neyse ki Kur'an dan öğrendim, müslüman oldum.. Eğer İslam'ı Müslümanlardan öğrenseydim, müslüman olmazdım... İşte Türkiyede pekçok insan, İslamı AKP'den gördüğü gibi bir şey sanıyor... Sonuç bu..
Ergenekon.34, 4 gün önce
24 8 Şikayet Et
krizteğetgeçti 04 Mayıs 2021 18:11
ben de bakkal hüseyinden alırım
3 15 Şikayet Et
Ergenekon.34 04 Mayıs 2021 17:34
Malesef 20 yıldır sözde dindar hükümet var, ama insanlar dinden uzaklaşıyor... Nedenini Ünlü Şarkıcı Cat Stevens-Yusuf İSLAM'ın şu sözü özetler sanırım; 'İslam'ı neyse ki Kur'an dan öğrendim, müslüman oldum.. Eğer İslam'ı Müslümanlardan öğrenseydim, müslüman olmazdım... İşte Türkiyede pekçok insan, İslamı AKP'den gördüğü gibi bir şey sanıyor... Sonuç bu..
Allah'ın ayetini(kelamını) eksilemişsiniz. Gerçekten şoktayım Allah'ım biz ülke olarak nasıl bir hale geldik. Bu müslüman(!) Türkiye'nin başına ne gelse müstahak
Ozelegitimcinur, 4 gün önce
6 35 Şikayet Et
yyp55 04 Mayıs 2021 15:55
trendyollar hepsiburadalar ellerini ovuşturmaya başladı bile !!!
1 53 Şikayet Et
RumeysaBostan 04 Mayıs 2021 14:44
dünya üzerinde bu kadar halkını düşünen hükümet yoktur ama muhalifet yine bas bas bağırıyor. hükümet bizim gereksiz para harcamamızı istemiyor hala anlamadınızmı? bu yasaklar o yüzden. muhalefet yine hükümeti karalama peşinde ama bu halk artık kanmıyor. yok kumandasının pili bitmiş nasıl alacakmış, yok bilgisayarın kılavyesi bozulmuş nasıl alacakmış. oturun ya bi yerinizde.
70 3 Şikayet Et
Ozelegitimcinur 04 Mayıs 2021 14:32