mamy2 05 Mayıs 2021 04:22
Aynen katılıyorum hepsi tiyatro;para pikleriyle alakalı.Gripten ölen sayısı daha fazlaydı hiç maske felan taktırmadılar. Milleti ihbarcı ettiler; maske takmayanı ihbar et; millet birbirine zorla maske taktırıyor; bilmiyor ki maske daha zararlı. Millete endişe panik ve korku saldılar ki arkada ne anlaşmalar yapılıyor bilmiyoruz. Sıkıyönetimin salgınlı hali diyebliriz kısaca. Ekonomide Çin modeli.
Salgın yalanı tiyatrosuna devam edelim bakalım ne zaman bitecek?
kanka07, 4 gün önce
3 2 Şikayet Et
mamy2 05 Mayıs 2021 04:15
İnternetten yapılan derslerde de genelde eğer sistem açılırsa ve çocuklar sistemden düşmezse "gençler bugün ders yapmayacağız" deniyor. Zaten yapmıyorlardı işlerine geldi. Niye açıyorsunuz gerek yok. Okul olmayınca öğretmene de gerek yok.
3 0 Şikayet Et
mamy2 05 Mayıs 2021 04:11
Okul mu bıraktınız, bir nesli yok ettiniz, çocuklar 11 ve 12. sınıfı görmeden üniversite sınavı girecek.
1 1 Şikayet Et
cangele10 04 Mayıs 2021 23:42
Yanlış önce Oteller...Gerçi orası açıktı değil mi?Bu ülkede bir tek Türk olmak zor herhalde...Turisti,mültecisi daha rahat bu ülkede...
1 3 Şikayet Et
cangele10 04 Mayıs 2021 23:18
Yanlış önce Oteller...Gerçi orası açıktı değil mi?Bu ülkede bir tek Türk olmak zor herhalde...Turisti,mültecisi daha rahat bu ülkede...
2 1 Şikayet Et
haykırış_06 04 Mayıs 2021 22:55
Eğitim bitmiş .Büyük sıkıtılar var .Öğrenciler gevşedi iyice. Ders çalışmak istemiyor. İnternet ten kendi çabalarıyla boş şeyler öğreniyorlar sadece..Yiğenimin biri bu sene lgs ye girecek .Şurada kalmış bir ay , akşama kadar youtube de.Diğer yigenim 3 e gidiyor. Kafası her şeye çalışıyor zeki ama 3 * 8 i sorduğumda cevap veremiyor. Öğretmen arkadaş var 25 kişilik sınıfında 1 kişi katılıyor derse oda zoraki . Gerisi yok. Gençlik kalitesiz yetişiyor. Yeni düzende iyi bir reform şart. Radikal kararlar almalı
2 6 Şikayet Et
hakanaydas 04 Mayıs 2021 22:05
Hem sağlıkçı hem öğretmen olarak okulların açılması taraftarıyım bugün vereceğimiz egitimle 20 yıl sonrasının doktorunu hemşiresini avukatını yetiştiriyoruz eğitimde yaşanan aksaklıklar sadece bugünümüzü değil 20 yıllık bir süreci kötü etkiliyor.Bu bir savaşsa Atatürk'ü örnek alacağız kurtuluş savaşında yunanlıların saldırısı sonucu ordumuz geriye çekilmiş sakaryaya kadar cephe gerisine çekilmişiz 16 temmuz 1921de Ankarada Maarif kongresi yani milli eğitim kongresi yapılmıştır. Sağlıkçılar nasıl koronada tek tek arkadaşlarını kaybederken tek tek düşerken cepheyi bırakmadıysa aynı şekilde öğretmenlerden de bir öğretmen olarak bunu bekliyorum toplumun gözündeki değerimizi filan bırakın isteyen öğretmenler yatıyor desin isteyen kalkıyor desin toplumun sözüne göre değil aldığımız eğitime görevimizin kutsallığına göre hareket etmeliyiz evet öleceğiz yaşarsakta son dakikaya kadar eğitim vereceğiz kurtuluş savaşında mezun veremeyen liseler gibi okuyanların büyük kısmını kaybettiğimiz subay savaşıda denilen sakarya meydan muharebesi gibi tek tek düşsekte bu meydanda bu savaş sadece sağlık savaşı değil eğitim savaşıda kalkınma savaşıda
4 6 Şikayet Et
muhandis 04 Mayıs 2021 19:34
Bu turizm ne bela imiş. Yarardan çok zararı oldu.
2 25 Şikayet Et
muhtesem32 04 Mayıs 2021 18:51
Doğru okullar açılmasın çocuklar akşama kadar eline bir top alıp sokakta oynasın virüs bulaşmaz.
en risksiz yerler okullar mı. tam tersi olmasın. çocuklar gençler hiç uymuyor tamam kurallarına
blue_010, 4 gün önce
28 9 Şikayet Et
okuryazar3 04 Mayıs 2021 18:42
Orda burda sürtmektense hem yasak da var en iyisi evde yatmak,kıskanma ortada kaldınsa gel beraber yatalım,hem sana göstereyim bir,dudakların uçuklmazsa canlı ders eziyetini!
evde yatmak tatlı geldi, öğretmen camiasının tamamı dediğin gibi salgın 20 yıl sürsün istiyor.
priwit, 4 gün önce
6 24 Şikayet Et
123456