özgün düşünce 04 Mayıs 2021 19:12
gariban mı?? hangi gerekçeyle? askeri assubaylık sınavında beni kaybettirerek benim yerime Assubay olan mı gariban? sizler önce bizlerin haklarını nasıl iade edebileceksiniz ona hazırlanın.komisyonlar oluşturun.
2 5 Şikayet Et
nicewolf36 04 Mayıs 2021 14:16
Suç işleyen, darbe yapan, kim devlete millete ihanet etmişse cezalandırılmalıdır. Kim soru çalmışsa memurluktan atılmaldır. Fakat sadece 15 sene önce evinde, yurdunda kaldı diye işinden olan garibanlarda var. Bunların suçu ne?? yurt çıkmamış gariban anadolu çocuğu; ya ülkücüleri yanında kalacaktı ya süleymancıların yada o zaman hizmet denilen herkesin övdüğü, adına olimpiyatlar düzenlenen, merkez bankasında adlarına paralar bastırılan yapı da kalacaklardı. Bunların suçu yok....yok yok...Bunlar ermenistandan gelmedi bu vatanın evlatları bunlar.
5 23 Şikayet Et
akademisyen1071 04 Mayıs 2021 14:07
Kahrolsun ABD,PKK,FETÖ!
1 19 Şikayet Et
kamil emmi 04 Mayıs 2021 13:39
hadi AKŞENER hata yaptı, yanlış söyledi diyelim ancak böyle aleni bir şekilde hedef tahtasına koymak ne kadar doğru onu da bilemedim. Bu arada Allah tüm fetöcülerin belasını versin, iyisi kötüsü, garibanı ağababası hiç fark etmez....
20 5 Şikayet Et
hasanpoy2007 04 Mayıs 2021 13:03
Meşrebini sorsan ülkücüyüm,milliyetçiyim derler.Yersen.
23 30 Şikayet Et
İllede Vatanım 04 Mayıs 2021 12:50
Akşener'e bu itirafları Allah (cc) söylettiriyor. Biz desek seçmeni inanmazdı. Alın size 15 temmuzda başbakan olacağım sözünün ispatı. Fetö proje partisi olduğunun kanıtı için daha ne olması veya ne söylemesi gerekiyor. Milliyetçilik onurunu taşıyan bir anlık kızgınlık ile iyi partiye oy veren ülküdaşlarımız MHP saflarına geri dönsün. MHP nin kapısı sonuna kadar açıktır. Size geçmiş ile değil hoş geldiniz diyerek karşılarız. Yeterki yanlıştan dönün. Ülkemize pranga vurulmak için Sonradan bitme Proje partilerden bu cennet vatana hiçbir hayır gelmez.
18 26 Şikayet Et
tbilgi 04 Mayıs 2021 12:36
bunlar oy için daha ne kadar alçalacaklar...
23 35 Şikayet Et
usulca fısılda 04 Mayıs 2021 11:55
Maksadını aşan bir cümle kurmuş.Savaş uçağını milletin üstünde uçurup bombalayanın ve diğer darbeci askerlerin de içeride olduğunu unuttu galiba.Bu tarz söylemler ile merkez sağdan ve merkez soldan oy alamaz İyi Parti
28 41 Şikayet Et
Abuzer-Kadayıf 04 Mayıs 2021 11:29
Oy gelsinde nerden gelirse gelsin mantığı... Kim bu düşüncede ise onu milli duyguları da örfi duygulari da menfaatvari düşüncesinin gerisinde kalmıştır....
32 43 Şikayet Et
ktueee 04 Mayıs 2021 11:25
Şu cümleyi kurarken bile insan biraz utanır. Ama pek utanacak gibi değiller. Erdoğanın dediği gibi yüzlerinin derisi kalın bunların.
45 51 Şikayet Et
123