muhtesem32 04 Mayıs 2021 19:00
Avrupa da insan birinci sıradadır insan hayatı önemlidir.
ADAMlar aşı şartıyla yabancı kabul ediyor oda her aşı değil biz ise pcr testi dahi yapmadan turistleri kabul edeceğiz. işte budur.
murat_29, 4 gün önce
1 3 Şikayet Et
j. livingston 04 Mayıs 2021 13:51
Varolan gerçeği tersyüz ederek algılamayı sağlayan madde ne ise adını ver lütfen... Ben de kullanmak istiyorum!!!
Milliyetçilik bu işte. bağırmakla hakaret etmekle asarız keseriz demekle milliyetçilik olmuyor. mülteci gelmesin ekonomi sosyal yapı bozulmasın diye bize para vererek mülteci kampına dönüştürdüler, aşıları hergün araştırıyorlar tepkileri neler yan etkisi vs var mı diye, gelecek yolcuları nasıl getireceğini tartışıyorlar vs.. her yaptıkları aldıkları karar doğru değil tabi ama önemli olan araştırmak tartışmak. bir yatırım kararı almaları yapmaları bizden uzun sürüyor çünkü bürokrasi yavaş nedeni de alınan kararın her aşamadan titizlikle geçmesi. biz de zaten bunlar yok da birde en komiği ve üzücü olanı pyd örgütünün sınırımıza yerleşmesini izleyen iktidar, sadece hatay bağlantısı kesip askerimizin alın terini bir anda kendi kahramanlık destanına dönüştürmüştü..yani toplumuna refah huzur sunamayan her tipik iktidarın ucuz milliyetçiliğe sığındığı tarihi gerçektir, çünkü faizi yüzde 5 yaptık enflasyonu yüzde5 yaptık diyemeyen iktidar tabiki hergün din bayrak kasacak, her neyse bunları yapan iktidar nedense iyi de pyd orada duruyor ırak bağlantısı mevcut, yerleşti kuruldu bildiğin meşrulaştı. Hangi egemen devlet sınırında böyle bir şeye müsaade eder? Hayal edin ya, amerika rusya almanyanın sınırında böyle bir şey olacak onlar da izleyecek he mi? Süleyman şahtan kaçan iktidardan fazlasını bekleyemezsin.
patos64, 4 gün önce
8 2 Şikayet Et
matrakmatrakcimbomlu 04 Mayıs 2021 11:49
Ya avrupacım ne gerek var.bak bize sokakta ölülerini yakan hindistanla bile hala uçak seferleri devam ediyor. bizi hani kıskanıyordun olmadı böyle. görmedin mi ukraynalılar nasıl otelde lebalep eğleniyordu. kıskanç avrupa...
4 12 Şikayet Et
hesabınıbilen 04 Mayıs 2021 09:55
Şu an beni uyandırdınız hiç o noktadan bakmamıştım. AByi mültecilerle tehdit eder olmuştuk bunlar virüsü bu nedenle bile çıkarmış olabilirler. Bunlardan korkulur :)
Milliyetçilik bu işte. bağırmakla hakaret etmekle asarız keseriz demekle milliyetçilik olmuyor. mülteci gelmesin ekonomi sosyal yapı bozulmasın diye bize para vererek mülteci kampına dönüştürdüler, aşıları hergün araştırıyorlar tepkileri neler yan etkisi vs var mı diye, gelecek yolcuları nasıl getireceğini tartışıyorlar vs.. her yaptıkları aldıkları karar doğru değil tabi ama önemli olan araştırmak tartışmak. bir yatırım kararı almaları yapmaları bizden uzun sürüyor çünkü bürokrasi yavaş nedeni de alınan kararın her aşamadan titizlikle geçmesi. biz de zaten bunlar yok da birde en komiği ve üzücü olanı pyd örgütünün sınırımıza yerleşmesini izleyen iktidar, sadece hatay bağlantısı kesip askerimizin alın terini bir anda kendi kahramanlık destanına dönüştürmüştü..yani toplumuna refah huzur sunamayan her tipik iktidarın ucuz milliyetçiliğe sığındığı tarihi gerçektir, çünkü faizi yüzde 5 yaptık enflasyonu yüzde5 yaptık diyemeyen iktidar tabiki hergün din bayrak kasacak, her neyse bunları yapan iktidar nedense iyi de pyd orada duruyor ırak bağlantısı mevcut, yerleşti kuruldu bildiğin meşrulaştı. Hangi egemen devlet sınırında böyle bir şeye müsaade eder? Hayal edin ya, amerika rusya almanyanın sınırında böyle bir şey olacak onlar da izleyecek he mi? Süleyman şahtan kaçan iktidardan fazlasını bekleyemezsin.
patos64, 4 gün önce
5 10 Şikayet Et
murat_29 04 Mayıs 2021 09:15
ADAMlar aşı şartıyla yabancı kabul ediyor oda her aşı değil biz ise pcr testi dahi yapmadan turistleri kabul edeceğiz. işte budur.
2 73 Şikayet Et
*runkli* 04 Mayıs 2021 09:02
Yurtdışında eğitim için gidecek gençlerinizi yine yaktınız Adamlar haklı bizim gibi zenginler para kazansın oteller dolsun diye herkese kapı açacak değiller Milliyetçilikle alakalı değil aldıkları karar resmen halkının sağlığını düşünüyor Biz yine kabul görmeyen aşılara mahkum oluyoruz tabi aşı sırası gelirse Olan gençlerimize oldu. Zenginlerin ve torpilli olanların tuzu kuru onlara bir şekilde aşı yapılır. Eğer yapılırsa haklarımı helal etmiyorum
5 29 Şikayet Et
Teknisyen1234 04 Mayıs 2021 08:47
snovac????
4 20 Şikayet Et
patos64 04 Mayıs 2021 08:26
Milliyetçilik bu işte. bağırmakla hakaret etmekle asarız keseriz demekle milliyetçilik olmuyor. mülteci gelmesin ekonomi sosyal yapı bozulmasın diye bize para vererek mülteci kampına dönüştürdüler, aşıları hergün araştırıyorlar tepkileri neler yan etkisi vs var mı diye, gelecek yolcuları nasıl getireceğini tartışıyorlar vs.. her yaptıkları aldıkları karar doğru değil tabi ama önemli olan araştırmak tartışmak. bir yatırım kararı almaları yapmaları bizden uzun sürüyor çünkü bürokrasi yavaş nedeni de alınan kararın her aşamadan titizlikle geçmesi. biz de zaten bunlar yok da birde en komiği ve üzücü olanı pyd örgütünün sınırımıza yerleşmesini izleyen iktidar, sadece hatay bağlantısı kesip askerimizin alın terini bir anda kendi kahramanlık destanına dönüştürmüştü..yani toplumuna refah huzur sunamayan her tipik iktidarın ucuz milliyetçiliğe sığındığı tarihi gerçektir, çünkü faizi yüzde 5 yaptık enflasyonu yüzde5 yaptık diyemeyen iktidar tabiki hergün din bayrak kasacak, her neyse bunları yapan iktidar nedense iyi de pyd orada duruyor ırak bağlantısı mevcut, yerleşti kuruldu bildiğin meşrulaştı. Hangi egemen devlet sınırında böyle bir şeye müsaade eder? Hayal edin ya, amerika rusya almanyanın sınırında böyle bir şey olacak onlar da izleyecek he mi? Süleyman şahtan kaçan iktidardan fazlasını bekleyemezsin.
8 49 Şikayet Et