educated 05 Mayıs 2021 17:34
Senin önerdiğin şekilde dünyada tek bir tane güçlü devlet yok.Maval okuyorsun.Bu devlet 80 yıldır yerinde saymış 10 yılda bir darbelerle senin tapındığın kuruluş değerlerinden de sapmıştır.Vur emri veribiliyorduysan 40 bin şehidimizin sorumlusu kimdi 90 lı yıllarda? Jetlere geri dön,operasyonu bitir emirleri o dönemlerde var olan Amerikancı hükümetler tarafından veriliyordu.Sen tapındığın değerlerle uyurken!! Kendiliğinden yıkıldı dediğin dev imparatorluk 1915 de Çanakkale de dünyanın en büyük ordusunu ve donanmasını yendi efendii,1 TL nin 4 dolar olduğu zamanlar!!! Sen Ankarada,İstanbula karşı aynı anda hükümet kurarsan mecbur İngilizden yardım dileneceksin çünkü senin hükümetini o dönem tanıyan yok.Sen darbe yapıyorsun İngiliz de sana babalık yapıyor ve İstanbuldan çıkıyor.Sonraki darbelerde de İngiliz ve Amerikalılar hep destek açıklaması yapmışlardır."80 darbesine bizim çocuklar başardı diyenler" senin emir aldığın odaklar benim değil!! O emir alanlara 15 Temmuzda ellerindeki namluları hediye ettik münasip şekilde hapiste kullanırlar diye..Sen 1923 ten sonra bu halka kabadayılıktan başka birşey vermemişsin sıfır hizmet!!1923 de hürriyeti getirdik demişsin hiç seçim bile yapmamışsın 1946 ya kadar!!1946 da İnönü Rusyayı taklit etmeye başladığı için ABD San Fransico da seçim yapın emri vermiş onu da beyefendi açık oy gizli sayım yolu yapmış kendi kendini kazandırmış.Sonraki seçimde de Menderes kazanınca onu da astırıyor Milli şefimiz.İşine gelmiyor beyzademin.Senin hürriyet dediğin zulme bu halk 2002 de noktayı koydu.Daha çooook sızlanacaksınız.Bunlar iyi günler.Bu halka dayılık yapmanın bedelini herkes ödeyecek!
He he Türksünüz canım. Arap yalakalığından başka bir şey bilmeyen Türkler. Devletini beğenmeyen Türkler. O dediğin teröriste vur emri verilemeyen tek dönem çözüm süreci denilen dönemdir. Askerdeki komutanlar bile isyan etmiştir bu duruma. Dev İmparatorluk dediğin zaten kendi yıkıldı. O hayranı olduğunuz İngiliz aşığı padişahlar tarafından. Ama siz tabi bunu da görebilecek zekada değilsiniz. Onu da dış güçler deyip ağlayın anca. Fatih Sultan Mehmet varken niye bölemediler dış güçler de suçu başka yerde arıyorsunuz? Beceriksiz padişahlara bile tapmayı bırakın da çöküşün sebebinin babadan oğula geçen sistem olduğunu idrak edin artık.
mathadore, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
Deliriş 05 Mayıs 2021 15:14
anayasa yapacaklarmış güldürmeyin adamı o yasayı takar mı bizim yöneticiler. yasa kanun tek bu ülkede onun adı....
2 1 Şikayet Et
mathadore 05 Mayıs 2021 13:46
Osmanlı şeriatla mı yönetilmiş yoksa yönetilmemiş mi? Konu bu. Osmanlı'nın devlet yönetimi harikadır evet yanlışları da vardır ama şeriat değildir. Şeriatla yönetilip de düzgün işleyen hangi devlet var bir tane örnek ver bilelim ama Osmanlı şeriatla yönetilmiyordu.
ingiliz kraliçesinden tarih öğrenirsen tabii böyle dersin. medine sözleşmesinden, tanzimat fermanına kadar, islam medeniyeti her zaman farklı dindekilere insanca muamele yapmış ve hukuklarını tanımıştır. çoklu hukuk sistemi uygulanmıştır. azınlıkların korkmasına, senin de irkilmene gerek yok. tarihi de boşuna çarpıtmaya uğraşma. millete kim ne diye saldırırsa önce kendine baksın derler. ayrıca iftira da atma, islamda padişahlık zorunlu değildir, kıyamete kadar da padişahlık bir daha gelmeyecektir. ama 19 tane erdoğan gibi uzun müddet iktidarda kalacak hayırlı salih güçlü imanlı adam gelecektir, erdoğan bunların ilkidir, daha da 2035e kadar iktidarı devam edecektir. hele bir tane emir gelecektir ki insanlara el arabası dolusuyla altın ganimeti dağıtacaktır. biz bunları da hilafetin yıkılışını da geri kuruluşunu da padişahlığın bir daha geri gelmeyeceğini de ta ki 400 sene kadar sonraki mehdi a.s.a kadar kimsenin babadan oğula yapamayacağını da hepsini hadislerden biliyoruz ve bunu da zaten kendimiz hem inanıyoruz, hem de buna aykırı hareket etmeye kalkışacak olanlarla mücadele etmeye de hazırız. siz kafanızı yormayın, ezberlerle konuşmayın, dünyanın gittiği yeri doğru okuyun yeter. iş yapacaksanız, milletle birlik olun, gidilen yolda destek ve yardımcı olun. devletin milletin tarihin akışı önüne engel çıkarmayın yeter.
ibrahim_61, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
mathadore 05 Mayıs 2021 13:37
He he Türksünüz canım. Arap yalakalığından başka bir şey bilmeyen Türkler. Devletini beğenmeyen Türkler. O dediğin teröriste vur emri verilemeyen tek dönem çözüm süreci denilen dönemdir. Askerdeki komutanlar bile isyan etmiştir bu duruma. Dev İmparatorluk dediğin zaten kendi yıkıldı. O hayranı olduğunuz İngiliz aşığı padişahlar tarafından. Ama siz tabi bunu da görebilecek zekada değilsiniz. Onu da dış güçler deyip ağlayın anca. Fatih Sultan Mehmet varken niye bölemediler dış güçler de suçu başka yerde arıyorsunuz? Beceriksiz padişahlara bile tapmayı bırakın da çöküşün sebebinin babadan oğula geçen sistem olduğunu idrak edin artık.
Senin gibi fransız frakı giyip şarap içmek için Dev imparatorluğu yıkıp aradan geçen 100 sene sonra yok araba alamıyoruz dolar 8,sterlin 11 lira yok orada fuhuş serbest bizde niye namus kavramı var diyenlerden devletimizi geri aldığımız için daha çoook debeleneceksin.Orta Asyadan beri kurulan Türk devletlerinin en zayıfı 1923 de kurulan devlet idi.80 li 90 lı yıllarda bile askerine teröristi vur! emri bile veremeyen,dört tane gazetecinin yönettiği,üç beş generalin de payını alıp milleti Amerikan,İngiliz çıkarları doğrultusunda darbe yapıp dizginlediği Türkiye dönemi bitti!! Sınırları güneyde Fastan Sudana,kuzeyde Bosna dan Kırıma,Doğuda Çin Seddine gider benim asil milletimin. 500 milyonluk arap coğrafyasının tamamını yöneten bu millete şimdilerde arap turiste dondurma sat 1 dolar kazan köşene çekil diyemezsin!! 1920 lerde temeli atılan hristiyanlaştırılarak evcilleştirilmiş İtalya benzeri minik bir akdeniz Türk ülkesi hayali ve felsefesi artık bitmiştir.Var mı itirazın?
educated, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
mamy2 05 Mayıs 2021 04:09
Bunların çıkaracağı her şeye HAYIR.
1 4 Şikayet Et
poyraz.0.6 05 Mayıs 2021 01:00
Çok yazanın çok haklı değil; bazen hiiiç haklı olamadığının bariz bir tescili diyorum.
adamın biri sayfalar dolusu yorumları yazıp yazıp duruyor, parmakları da yorulmadı, itibarda bir karşılığını da görmüyor. görüşlerine 2-3 trolden başkada katılanda yok. ama hiç durmuyor. derdi ne ola ki....anladınız.
tornadolexus, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
poyraz.0.6 05 Mayıs 2021 00:31
İlk cümlenize düzeltme: "Mevcut anayasaya göre..." şekilde devam etmeliymişsiniz. Bu arada katılıyorum elbette
Yeni anayasaya göre RTE nin tekrar aday olamayacağı bu yüzden anayasanın istendiği söyleniyor ki doğru bu,muhalefet asla bu anayasaya katılmaz o yüzden boşa uğraşılıyor cumhur ittifakının Cumhurbaşkanı adayı kim olacak acaba asıl mesele bu.
Yüce Hülagü Han, 2 ay önce
3 17 Şikayet Et
educated 04 Mayıs 2021 23:34
Senin gibi fransız frakı giyip şarap içmek için Dev imparatorluğu yıkıp aradan geçen 100 sene sonra yok araba alamıyoruz dolar 8,sterlin 11 lira yok orada fuhuş serbest bizde niye namus kavramı var diyenlerden devletimizi geri aldığımız için daha çoook debeleneceksin.Orta Asyadan beri kurulan Türk devletlerinin en zayıfı 1923 de kurulan devlet idi.80 li 90 lı yıllarda bile askerine teröristi vur! emri bile veremeyen,dört tane gazetecinin yönettiği,üç beş generalin de payını alıp milleti Amerikan,İngiliz çıkarları doğrultusunda darbe yapıp dizginlediği Türkiye dönemi bitti!! Sınırları güneyde Fastan Sudana,kuzeyde Bosna dan Kırıma,Doğuda Çin Seddine gider benim asil milletimin. 500 milyonluk arap coğrafyasının tamamını yöneten bu millete şimdilerde arap turiste dondurma sat 1 dolar kazan köşene çekil diyemezsin!! 1920 lerde temeli atılan hristiyanlaştırılarak evcilleştirilmiş İtalya benzeri minik bir akdeniz Türk ülkesi hayali ve felsefesi artık bitmiştir.Var mı itirazın?
Bu padişaha kul olma sevdalıları da bitmedi arkadaş. İngiliz tohumu musunuz da İngilizlere özeniyorsunuz? Gelsin padişah da seni insan yerine koymadan sülalesiyle devleti yönetsin bunu mu istiyorsunuz?
mathadore, 2 ay önce
19 6 Şikayet Et
antigodoman 04 Mayıs 2021 22:58
Şu anki anayasadan farkı yok. 1921 ruhu nerede kaldı?
7 5 Şikayet Et
cangele10 04 Mayıs 2021 21:50
cumhur ittifakı kendi kendine çalsın oynasın.Parlamanter sisteme geçiş haricinde hiçbir anayasa taslağı tartışılmayacaktır.%40-%45'lik seçmen potansiyeli ağırlığı olan cumhur ittifakı sandığa gidebilir.Hiçbir şekilde cumhur ittifakının aldatmacasına inanılmayacaktır.
10 22 Şikayet Et
1234567