okuryazar3 06 Mayıs 2021 19:34
Aboovv biz öğretmenlere kapıyı göstermek kolay,sonra tıp kazananlarla aynı (ay küumm ) zekam yok ki Ben ancak meslektaşımı yere çakarsam kendim uzun görünürüm..tampon 800 civarı hazır.Doktorlara gelince şu pandemi bitsin bi bak hele nasıl höykürenler çıkacak,şimdilik yeterli aşı da yok bu soluklanma birilerinin de işine geliyor:))
İşte birlikteliğin gücü. Öğretmenlikte olmayan. Biz de ise öğretmenler odasında A sendikası B yi eleştirir. Hepsi ayrı ayrı eylem yapar. Ücreti kesilir cılız tepkiler. Valla Doktorlara helal olsun. Alkışlıyorum.
Fatih TURAB, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
Turkiyem1453 06 Mayıs 2021 19:17
Bayram düzenlemesi değil turist düzenlemesi deseniz daha doğru olur çünkü dışişleri bakanı Almanya'da Türkiye'yi rezil etti. Turistlerin görebileceği herkes aşılanacak demek de nedir
2 4 Şikayet Et
bingöl.shçek 06 Mayıs 2021 18:46
Aile hekimliğini babasının mini tip merkezi gören ve ona göre her türlü kararı emiri red eden, sağlık hizmetini aksaklığa uğratan hekim dışı sağlık calisanini sömüren bu sistem derhal kaldırılmalı . Her mahalleye sağlık ocağı yapılmalıdır. 1. Basamak sağlık hizmetinin hiçbir suretle yerine getirilemedigi binbir bahane ve asi davranış ile bakanlığın kurallarına itiraz ve itaatsizlik yapan bu sistem kaldırılsın
7 2 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 06 Mayıs 2021 17:46
Bu nasıl birliktelik?! Savaşta veya terörle mücadelede askerler böyle birliktelik! yaparsa sonumuzu ne olur?! Şükür ki Mehmetçiklerimiz sonuna kadar savaşımlarını sürdürüyorlar, Allah yokluklarını göstermesin. Çoğu sağlık çalışanımız da şükür ki aynı anlayıştadır. Nitekim bu bela virüsle mücadele de başka bir savaştır. Rahatlarını, Milletimizin yararından daha çok düşünen bazı hekimlerin ve çalışanlarının yanlış yaklaşımları hiçbir zaman iyi bir örnek olamaz. Lütfen Milletimizin yararı için çalışalım ve düşünelim...
İşte birlikteliğin gücü. Öğretmenlikte olmayan. Biz de ise öğretmenler odasında A sendikası B yi eleştirir. Hepsi ayrı ayrı eylem yapar. Ücreti kesilir cılız tepkiler. Valla Doktorlara helal olsun. Alkışlıyorum.
Fatih TURAB, 3 ay önce
11 3 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 06 Mayıs 2021 17:39
Savaşta askerler nasıl sonuna kadar mücadele ediyorlarsa, sağlık çalışanları da bu kovit-19 belasında aynı anlayışla mücadele etmelidirler. Ama ve maalesef bazı hekimler ve çalışanları rahatlarını daha çok düşünüyorlar. Allah sonumuzu hayretsin.
12 8 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 06 Mayıs 2021 17:20
Genelde ilaç yazma işini yapıp, En az 20.000 TL maaş alanların, bu küresel ve ulusal salgın döneminde kendi rahatları için ve çok çok önemli sağlık durumunda kapalı kalması için eylem yapmalarını Yüce Milletimizin takdirine bırakıyorum... Allah vicdan ve izan versin inşallah böyle zihniyete. Bence Bu son düzenleme yanlış olmuştur. Herkes işini yapmalıdır, zor durumlarda ise iş yapmak çok daha önem arz etmektedir. Allah sonumuzu hayretsin.
6 7 Şikayet Et
murat34341616 06 Mayıs 2021 17:06
Kesin ertelenir acaba neden?
2 10 Şikayet Et
Fatih TURAB 06 Mayıs 2021 16:15
İşte birlikteliğin gücü. Öğretmenlikte olmayan. Biz de ise öğretmenler odasında A sendikası B yi eleştirir. Hepsi ayrı ayrı eylem yapar. Ücreti kesilir cılız tepkiler. Valla Doktorlara helal olsun. Alkışlıyorum.
6 36 Şikayet Et
zurvan 06 Mayıs 2021 16:14
"Turistlere görünen yurtdaşlar aşılanacak..." hamdolsun
5 24 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 06 Mayıs 2021 16:01
Helal olsun aile hekimlerine.
10 33 Şikayet Et
12