Özzen 06 Mayıs 2021 20:59
Geçen sene şans verip bir tık prim ödedim. Sözde döviz endeksli bir fon almıştım. Döviz %10 artınca fon ancak %5 artıyor. Altın 1700 dolara düşünce altına geçilmesi için talepte bulundum altın fonuna geçmesi 8 gün sürdü altın tekrar 1780 e çıkmıştı. Eski sistem ve yeni sistemde de üye olan biri olarak şirketin özel desteği yoksa yapmak anlamsız. Dövizin %20 arttığı bir yılda fon %3 getirdi.
0 21 Şikayet Et
duydainanma 06 Mayıs 2021 20:51
Devlet beş ile kasaya para toplayacak. Şeker fabrikaları, lojmanlar. İmar affindaki paralar bitti
4 16 Şikayet Et
r.diyojen 06 Mayıs 2021 20:47
Yıllarca besde kalıp ayrılan biriyle bir hesap yaptık. Yatırdığı paralarla ay ay gram altın alsaydı çok çok daha karlı olacakmış.
0 24 Şikayet Et
vilhy1164 06 Mayıs 2021 20:18
Naci agbalin gorevden alinmasiyla bes yatirimcisi 1 ayda yaklasik yuzde 50 zararda. Bu stten sonra 12 degil 50 ke degistirsenizde birseye fayadasi olmaz
4 17 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 06 Mayıs 2021 20:12
Kim yapacak tasarrufu! %3 zam alan memur mu? Önceden memur dendiğinde bir kez daha memur deniyordu! Ekonomik bir karşılığı vardı! Şimdi o maaşlar eridi. Keşke bizler bunları değilde, memurların aldığı yüzde 30-40 zamları konuşşaydık ama maalesef öyle değil.
3 20 Şikayet Et
akademisyen 64 06 Mayıs 2021 20:07
Devletin zorunlu BESini bilmem ama diğerleri iyi kazandırıyor. Tabii fon takibi ve gerektiğinde değişiklikleri yapmak gerekir. Uzun vadede agresif fonlar daha avantajlı. Benim farklı farklı 4 BESim var. Toplam kazancım kısa sürede 4e katladı
16 5 Şikayet Et
İbarr 06 Mayıs 2021 20:00
Paranın eridiği yer bes. Her ay bes e degil de kripto para almak daha mantıklı bence
5 19 Şikayet Et
Hakkaniyet Alınteri 06 Mayıs 2021 19:36
BES olayı tam bi fiyasko
7 28 Şikayet Et
metinbinmetin 06 Mayıs 2021 18:41
Biz tam dibe vurmadıkça yükselişe geçemeyeceğiz belli oldu. Bunlar ve geriye ne kaldı. Bir de kıdem tazminatları. Bunlar da biterse milli iflası ilan ederiz. Belki yeni bir başlangıç yaparız. Doları 1000 TL ye sabitler gideriz. Belki gideriz.
5 19 Şikayet Et
okuryazar3 06 Mayıs 2021 18:32
Birileri BESlenmeli!Bebeleri de kapsama alın BESleyin.Ha isteyene ahirette ektra mükafaa ödemeli seçenekler de sunulmalı ki her iki dünyaya da faydalı olmayı amaç edinmişler çifte katılım yapsınlar:)Yahu arkadaşım açlıktan ölmek üzereyiz ne tasarrufu!?Uazayda mı yaşıyor bu cenah,halimizden haberleri yok habire dayatma!
3 33 Şikayet Et
12