ömür1974 07 Mayıs 2021 12:44
1000 in altına düşmesi için çok daha sıkı tedbirler uygulanması, toplumun en az yüzde 70-80 ninin aşılanması gerekir.Şimdiki şartlarda bu çok zor görülüyor.En iyi ihtimalle bu dedikleriniz Eylül ayında olur....
2 1 Şikayet Et
Turhan06 07 Mayıs 2021 10:52
Ya kardeşim sen ne yasak seven bir insansin. Evinden cikma 7 gun 24 saat. Seni zorla cikaran mi var.. Aylardan dukkanlar kapali..
Bu yüzden bayram sonrası haftanın da kapanması faydalı olur
crazyysf, 3 ay önce
2 1 Şikayet Et
memurolm 07 Mayıs 2021 00:23
aynen öyle nokta
Ne 1000 i sıfır vaka kalana kadar. Okulları açtırmamak için her yerde her platformda direnelim.bunlar 1 milyon 200 bin kişilik camiayı küçük görüyor ya da dadı olarak görüyor.yatıyorlar diyenlerde çatlasınlar
Örtmendostu, 3 ay önce
4 14 Şikayet Et
EndeR60 07 Mayıs 2021 00:15
Aşılanan 65 yaş üstü neden sokağa çıkamıyor sanki bu iş uzatılıyor bilerek isteyerek
5 8 Şikayet Et
savcıı 06 Mayıs 2021 23:41
Bu dönem bitti artık.tam aşılama yapılıp eylulde okullar açılmalıdır.
6 58 Şikayet Et
kale2534 06 Mayıs 2021 22:56
Bu dilbigisiyle sınıfta kaldın örtmenimm!!!
Çocuklarımızı okula eğitim alsınlar diye göndermiyoruz,biz ev de egitiyoruz zaten.Baaazı siradanlar gibi bozuk zihniyet sahibi olmasınlar diye eğitimi ev de veriyoruz.Okulda ise çocuklarımız gerçekten mesleğinin hakkını vererek çocuklara birşeyler öğretmek için çabalayan ahlak sahibi ÖĞRETMENLERE emanet.Keza baazı siradanlarin eğitimini ailesi verememiş,okulda birşeyler öğrenip ortmen olmuşlar lakin,adam olamamislar.Elon Musk olmadan önce Adam olmak şart! Eğitim şart!
TOZTURK2, 3 ay önce
4 13 Şikayet Et
kozmiktarihci 06 Mayıs 2021 22:28
Merak etmeyin 17 mayısta 999 gelsin turistler !
5 23 Şikayet Et
zen76 06 Mayıs 2021 22:21
hocam çok merak ettim kaç öğrenci var okulda.Eylülden beri 2 nedir yani?1 marttan sonra bizim okulda sadece benim bildiğim 1 öğretmen 3 öğrenci o da sağdan soldan duyduğumuz,çünkü bize hiç bilgi verilmedi vaka konusunda..
İdareciyim eylül ayından beri 8. Sınıflarımızda 2 hasta öğrenci oldu. 5 6 ve 7. Sınıflarımız uzaktan onlarda daha fazla hasta çıktı. okullar gerçekten güvenli ev ortamına göre bulaş daha az
daredevilts, 3 ay önce
4 29 Şikayet Et
TOZTURK2 06 Mayıs 2021 22:12
Çocuklarımızı okula eğitim alsınlar diye göndermiyoruz,biz ev de egitiyoruz zaten.Baaazı siradanlar gibi bozuk zihniyet sahibi olmasınlar diye eğitimi ev de veriyoruz.Okulda ise çocuklarımız gerçekten mesleğinin hakkını vererek çocuklara birşeyler öğretmek için çabalayan ahlak sahibi ÖĞRETMENLERE emanet.Keza baazı siradanlarin eğitimini ailesi verememiş,okulda birşeyler öğrenip ortmen olmuşlar lakin,adam olamamislar.Elon Musk olmadan önce Adam olmak şart! Eğitim şart!
38 7 Şikayet Et
Euphratestigris 06 Mayıs 2021 21:56
Nolur okulları açın da şu öğretmen düşmanlarının içi soğusun. Kıyamet kopsa bunlar okullar açık kalsın öğretmenler okula gitsin der hasedinden.
9 61 Şikayet Et
1234