liteonn 07 Mayıs 2021 22:50
Ülke nüfusu 83 milyon.
Millet aç napsın otomatik fites ! araç alıyor ilk çeyrekte 323 BİN sıfır araç satılmış
MERT1981, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
MERT1981 07 Mayıs 2021 14:35
Millet aç napsın otomatik fites ! araç alıyor ilk çeyrekte 323 BİN sıfır araç satılmış
8 4 Şikayet Et
muhandis 07 Mayıs 2021 12:49
Manuel şanzıman gereksiz. Bir makinenin yapacağı işi yapmaktır. Otomatik vitesin tek dezavanatajı alış fiyatının yüksek olması ve olası bir arızada onarım maliyetidir. Yakıt sarfiyatı da daha yüksek değildir, çünkü o vitesi optimal şekilde değiştirmesi için kalibre edilmiştir. Param olsa otomatik şanzımanlı araca binerim.
4 17 Şikayet Et
Yüce Hülagü Han 07 Mayıs 2021 12:17
Arabayı ulaşım aracı olarak kullanmak istersen a noktasından b noktasına en konforlu şekilde götürsün istiyorsan otomatikten iyisi yok manuel saçmalık,ama sürüş zevki arıyorsan arada munzurluk yaparım diyorsan manuel şart bence
13 4 Şikayet Et
muhaysini 07 Mayıs 2021 12:16
bir elin direksiyonda, diğer elin manuel vites kolunda, gözlerin yoldaki trafikte, manuel vites araca hamallık yapmaktan başka bişey değil. otomatik büyük kolaylık. ama otomatiğin daha da geliştrilmesi ve maliyetinin ucuzlaştırılması gerekiyor. özellikle wolksvagen'in DSG fiyaskosundan sonra otomatik araçlara güven azaldı. en iyisi eski tip tam otomatik vitesliler. onlar sağlam.
6 22 Şikayet Et
a.yalcin.65 07 Mayıs 2021 11:59
Otomatik aracın sanzan arızası giderilmesi için servis 15000 istiyor aracın bedeli 150.000... otomatik araç evet güzel ama gereksiz maliyetleri var sırf lüks havasında olduğu için.. aynı motosiklet gibi, arabanın krank fiyatı 1000 lira iken motosikletim için 6000 isteniyordu, neden biz de lüks olduğu için... Tamamen kar amaçlı yönlendirmeler...
15 8 Şikayet Et
varolhasan 07 Mayıs 2021 11:52
sıfır araba piyasası can çekişmiyor. sıfır 2.eller ve eski araçların piyasası can çekişebilir, bırakın çeksin zaten 20 yıllık tenekeye istedikleri fiyat ortada.
sektör can çekişiyor galiba her gün rutin otomobil haberi veriliyor, yok en çok satan yok o yok bu
06_makine, 3 ay önce
5 5 Şikayet Et
Atak129cobra 07 Mayıs 2021 11:49
Otomatik vites cok buyuk rahatlik. Manuelden otomatige gecince anliyosun. Dahada manuel arac almam
5 29 Şikayet Et