muhcamci 09 Mayıs 2021 19:46
Haberde -cak, -cek deyince ben de senin gibi henüz hizmet faaliyete geçmeden devamlı haber yapıyorlar diye düşündüm ama sonra e-devlete girip baktım faaliyete geçmiş ve hatta ilk e-transkripti mi aldım. Yani yorum yapmadan biraz uğraşmalı.
yök geçen sene temmuz ayında e-devletten transkript alınacak diye söylemişti sonra yapamadı. hatta memurlar net olarak siz de haber yaptınız YÖK sözünü tutamadı diye. aradan o kadar zaman geçti değişen bir şey. söylemekle olmuyor hani nerede e-devletten transkript?
sorgulayan vatandaş, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
t.n.t 09 Mayıs 2021 16:01
Önemli bir adım olacaktır, tabi ki içi doldurulursa.
0 3 Şikayet Et
Bilginmemur 09 Mayıs 2021 15:00
2012 örgün lisans mezunuyum o ve ondan sonraki tüm açıköğretim ve yüksek lisans transkriptlerine ulaştım. İyi olmuş.
0 4 Şikayet Et
rdrdrd 09 Mayıs 2021 14:58
Umarım gerçek olur. 01 Mart 2021 tarihinden itibaren de bankaya gitmeden hesabı kapatabilecektik ama balon oldu.
1 11 Şikayet Et
sakbas92 09 Mayıs 2021 14:37
Öncelikle bürokrasinin azaltılması konusunda yeni bir adım daha atılmasına vesile olan Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi ve YÖK çalışanlarına sonsuz teşekkürler. Artık mezunların belge talebi için öğrenci işlerinde memurların kaprislerini çekmesine gerek kalmayacak. Üstelik verilen bu transkript hizmetinin çift dilli sunulması ise takdire şayan. Bakıyorum forumda önceden mezun olan arkadaşlar not bilgilerimiz sisteme işlenmemiş diye yorum yapmış. Bunun için bu kişilerin mezun oldukları bölümün öğrenci işleriyle görüşüp not ile ilgili verilerinin YÖKSİS'e işlenmesi konusunda taleplerini dile getirirlerse sorunlarının en kısa zamanda çözüleceğini düşünüyorum.
2 11 Şikayet Et
hesabınıbilen 09 Mayıs 2021 13:24
Tüm mezunların Türkçe ve İngilizce transkriptlerine üniversiteler veya e-devlet üzerinden ücretsiz ulaşım fırsatı verilebilmelidir. Talep halinde farklı dillerde de bu olabilmelidir. Geç de olsa bu uygulamaya geçilmesi sevindirici.
2 24 Şikayet Et
cihatcelebi17 09 Mayıs 2021 13:07
Üç mezuniyetim var hiç birinin verisi sisteme yüklenmemiş. Aynı şekilde abonelik iptali sisteme yüklendi denilmişti. Giriyorsun seni abone olduğun sayfaya yönlendiriyor. Gene onlarca teferruat ve iş.
3 14 Şikayet Et
isimyok44 09 Mayıs 2021 13:03
Önceden mezun olmuş kişiler asıl sıkıntı çekiyor şu anki mezunların çoğu kolaylıkla erişebiliyor zaten
4 21 Şikayet Et
SıradanBirisii 09 Mayıs 2021 12:53
Farkettim mezuniyet durumuna göreymiş pardon
2021 olmasın o?
SıradanBirisii, 3 ay önce
2 3 Şikayet Et
hulahopp 09 Mayıs 2021 12:49
Önemsiz! Asıl öenmli olan, e devletten alınabilecek belge çıktılarının bile noter onaylı istenmesi!
3 18 Şikayet Et
12