okuryazar3 08 Haziran 2021 23:30
Devlete çalışanların yük olduğunu düşünmektesin anlaşılan,devleti,ülkeyi somurup sömürüp semiren siyasiler ve yandaşları hortum ehliyken emeğe saygı yerine yergi durmak yok devam.Zaten bu matıkla beyin göçüne zemin hazırlandı,Elin Almanya'sına aşı bulan Türk doktor,ABD sindeki kalp cerrrahı da Türk..yersen kimler kime hizmet ediyor.
Çocukların kendilerine güveniyorlarsa özel sektörde başlayıp parasını kazanırlar. Yok öyle hem garanti işe gireyim, ömür boyu atılma derdim olmasın hem de 15 bin alayım. Serbest piyasadayız, maaşını beğenmeyen, kendini değerli gören istifa eder zaten, devlette istifa edenin yerine milyon tane aday hazır bekliyor.
FaradayCage, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
FaradayCage 08 Haziran 2021 23:00
Çocukların kendilerine güveniyorlarsa özel sektörde başlayıp parasını kazanırlar. Yok öyle hem garanti işe gireyim, ömür boyu atılma derdim olmasın hem de 15 bin alayım. Serbest piyasadayız, maaşını beğenmeyen, kendini değerli gören istifa eder zaten, devlette istifa edenin yerine milyon tane aday hazır bekliyor.
Galiba doktor bostanda yetişiyor!Biri bir ay sonra mezun diğeri ikinci sınıfa geçti müfteri dediğin adamın çocukları.İlkokuldan beri ders çalışmaktan gözlüklerinin camları şişe tabanına döndü,dershane,özel ders derken benim ekonomi de kalbura!Geçen yıl atatnan arkadaşları bekçi,zabıta maaşı alıyorlar möbareklerin reva gördüğü.Anlaşılan çevrende Tıp tahsili yapmış kimse yok,olsaydı aldıkları maaşı duyma sanşın olurdu.Sitede doktor yok mu yahu şuna hendek atlatacak!?
okuryazar3, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
okuryazar3 08 Haziran 2021 22:25
Galiba doktor bostanda yetişiyor!Biri bir ay sonra mezun diğeri ikinci sınıfa geçti müfteri dediğin adamın çocukları.İlkokuldan beri ders çalışmaktan gözlüklerinin camları şişe tabanına döndü,dershane,özel ders derken benim ekonomi de kalbura!Geçen yıl atatnan arkadaşları bekçi,zabıta maaşı alıyorlar möbareklerin reva gördüğü.Anlaşılan çevrende Tıp tahsili yapmış kimse yok,olsaydı aldıkları maaşı duyma sanşın olurdu.Sitede doktor yok mu yahu şuna hendek atlatacak!?
Özelden yaz adamım mesajını, boş yapma. Doktorların zabıta ve bekçilerle benzer maaşlar aldığını iddia ediyorsan müfterinin kralısın. Doktorların garanti iş gibi bir avantajı da var.
FaradayCage, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
FaradayCage 07 Haziran 2021 23:28
Özelden yaz adamım mesajını, boş yapma. Doktorların zabıta ve bekçilerle benzer maaşlar aldığını iddia ediyorsan müfterinin kralısın. Doktorların garanti iş gibi bir avantajı da var.
0 0 Şikayet Et
xxone 11 Mayıs 2021 13:43
göreve başladığımda 3 asgari ücrete denk maaş alıyordum. şimdi 2 asgari ediyor. aradan 8 yıl geçmiş. hiçbir meslekle kıyas yapmıyorum memur maaşlarının ne kadar eridiğini görün diye yazıyorum. Allah devletimize zeval vermesin.
0 2 Şikayet Et
sulamaci06 10 Mayıs 2021 19:54
bana niye geri bildirim yaptınız sağlık bakanlığının ücret politikasını bilmiyorum. 4/1 lise mezunu memura o maaş veriliyor bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum.
Devlet hastanesinde Fizyoterapistim 4ün 1 iyim maaş + sabit döner + aile yardımı (çalışmayan eş ve 2 çocuk)şu bu hepsi toplamda 4491 tl para yatmış. Dörtbin dörtyüz doksan bir tl Bi yanlışlık mı var bilmiyom ama yatan para bu Ayın sonu nasıl gelecek yavv
uzayterapisti, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
C.Z.c.z 10 Mayıs 2021 09:52
hala maaş ödemesi yapılmadı...aynı durumda olan var mı. sistemsel mi acaba
0 0 Şikayet Et
ruzigar 10 Mayıs 2021 08:47
Memur iyi kötü bir maaş alıyor da yasaklar sebebiyle işyeri kapanan esnaf ve çalışanları, bozulacak tarla bahçe ürününü satamayan üreticiler ve pazarcılar, hiç iş bulamayan üniversite mezunu gençler ne yapacak?
1 12 Şikayet Et
uzayterapisti 10 Mayıs 2021 05:35
Devlet hastanesinde Fizyoterapistim 4ün 1 iyim maaş + sabit döner + aile yardımı (çalışmayan eş ve 2 çocuk)şu bu hepsi toplamda 4491 tl para yatmış. Dörtbin dörtyüz doksan bir tl Bi yanlışlık mı var bilmiyom ama yatan para bu Ayın sonu nasıl gelecek yavv
7689 TL, şükür diyelim. 10 unda yatması benim açından kötü oldu.
sulamaci06, 3 ay önce
0 2 Şikayet Et
elektrikselcuk 10 Mayıs 2021 04:52
6500 kira 1500 elhamdülillah bin şükür halimize çok zenginim ben şahsen yetiyor maaş fazla bile geliyor
1 2 Şikayet Et
1234