varolhasan 30 Mayıs 2021 22:27
evet yalan yazan tarih utansın. o yıllarda ne kendimize yetiyorduysa artık.
Evet" Ülkemiz tarım ve hayvancılık alanında dünyada kendi kendine yetebilen 7 ülkeden biridir.Türkiyenin belli başlı geçim kaynakları tarım ve hayvanciliktir.Yurt dışına tarım ürünleri ihracat edilmektedir. "Bu sözler 1983-1984 Hayat Bilgisi kitabında vardı.Bilen bilir.Bu 2021 için geçerli değildir....:)
ömür1974, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
kılıçarslan66 30 Mayıs 2021 21:40
sevgili kardeşim ben uzayda yaşamıyorum kendi sebzemi kendim üretiyorum tavuk yetiştiriyorum 3 dönüm bir bahçemde iç anadolu da yetişen her türlü sebze ve meyveyi yetiştiriyorum ,çiftçi ailesinin evladıyım ve üniversite öğrencisiyken dahi tarlada çalışan bir insanım derdim çiftçinin gübre mazot başta olmak üzere girdileri çok yüksek ve dış ülkelerdeki meslektaşlarıyla yarışamıyor,rekabet edemiyor.ürününü satamıyor.
evet siz çakaltv ülkesinde yaşıyorsunuz. sürekli parayı kumarda hovardalık da batıran çiftçinin ağlamasını izlediğiniz için tarım yapılmıyor sanıyorsunuz. ülkenin bırakın güneyini iç anadadolu bile sera ile doldu. yakında biçerler ovaya girecek taş mı biçiyor bunlar.
varolhasan, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
ömür1974 14 Mayıs 2021 22:04
Evet" Ülkemiz tarım ve hayvancılık alanında dünyada kendi kendine yetebilen 7 ülkeden biridir.Türkiyenin belli başlı geçim kaynakları tarım ve hayvanciliktir.Yurt dışına tarım ürünleri ihracat edilmektedir. "Bu sözler 1983-1984 Hayat Bilgisi kitabında vardı.Bilen bilir.Bu 2021 için geçerli değildir....:)
1 0 Şikayet Et
varolhasan 14 Mayıs 2021 20:26
10 liradan aşağı meyve sebze var. dökme dediğin 2 günlük bi mesele. tarım yapılmasa pazarda hiç bir şey bulamazsın dökülen mallarda yunan dan gelmedi.
Pazarlarda bile 10 liradan aşağı meyve sebze yok. Çiftçi ürünlerini döküyor, traktörü, evi arabası tarlası hacizde. Tarımı, hayvancılığı, ormancılığı, sütçülüğü, doğayı her şeyi mahvettiniz, bitirdiniz. Bir de bu milletle alay eder gibi yok birinciyiz, yok devler ligindeyiz gibi saçma sapan konuşup milletle alay etmeyin. Edep Yahu !
büyük usta ipman, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
mar44 14 Mayıs 2021 14:33
Tarımda avrupa birincisi bir ülkede,et ithal ediliyor,buğday ve arpayı söylemiyorum,1 çuval süt yemi 130-140 tl,herkes isyanda ama bakan mutlu.
1 5 Şikayet Et
büyük usta ipman 14 Mayıs 2021 14:23
Pazarlarda bile 10 liradan aşağı meyve sebze yok. Çiftçi ürünlerini döküyor, traktörü, evi arabası tarlası hacizde. Tarımı, hayvancılığı, ormancılığı, sütçülüğü, doğayı her şeyi mahvettiniz, bitirdiniz. Bir de bu milletle alay eder gibi yok birinciyiz, yok devler ligindeyiz gibi saçma sapan konuşup milletle alay etmeyin. Edep Yahu !
1 5 Şikayet Et
varolhasan 14 Mayıs 2021 12:27
evet siz çakaltv ülkesinde yaşıyorsunuz. sürekli parayı kumarda hovardalık da batıran çiftçinin ağlamasını izlediğiniz için tarım yapılmıyor sanıyorsunuz. ülkenin bırakın güneyini iç anadadolu bile sera ile doldu. yakında biçerler ovaya girecek taş mı biçiyor bunlar.
biz başka bir ülkede mi yaşıyoruz acaba açıklama ile gerçek yüzde yüz farklı çünkü
kılıçarslan66, 3 ay önce
8 0 Şikayet Et
Derdiya 14 Mayıs 2021 12:20
sayın bakanın sözleri sağlıklı değil.
1 5 Şikayet Et
rdrdrd 14 Mayıs 2021 11:55
Dışardan saman ithal eden de sizlersiniz. Hesapsız, kitapsız, plansız, programsız patetes, soğan ekilmesine seyirci kalan da sizlersiniz. Dışardan ayçiçeği yağı ithal eden de sizlersiniz.
1 10 Şikayet Et
bilişim28 14 Mayıs 2021 11:52
Acaba sayın bakan söylediklerine kendisi inanıyor mu?
1 12 Şikayet Et
12