Emre2758 16 Mayıs 2021 23:31
Çoğu kişi yalandan idari izinli diye burada sallayanlara sesleniyorum bilim kurulunun belirlediği gerçekten hasta olanların hastalığı e nabıza entegre edilmiş. O yüzden devletin verdiği bu imkanı sorgulamak kimsenin haddine degil ayrıca bunu bir izin olarak görüp istirahatte zannedenlere Rabbim tez zamanda bir idari izinlik hastalık nasip eder inşallah
9 12 Şikayet Et
uzun6161 16 Mayıs 2021 21:07
teşekkür ederim hemen yapıyorum
Kardeşim dilekçeyi yaz, 2021/8 no lu genelgeyi ek le ver. Cevabını o düşünsün. Devletin dili yazıdır.
SERER75, 3 ay önce
1 1 Şikayet Et
SERER75 16 Mayıs 2021 20:15
Kardeşim dilekçeyi yaz, 2021/8 no lu genelgeyi ek le ver. Cevabını o düşünsün. Devletin dili yazıdır.
şimdi şurasını anlamadım, ben engelliyim. idari amirimle görüştüm biraz önce, okulda görev yapıyorum, okul kapalı ama bizim iznimize takmış durumda. idari izin kaldırıldı pazartesi iş başı yapacaksınız dedi. ama burada ve baktığım başka yerlerde yeni bi genelge yayınlanmadan idari izinler devam ediyor diyor. kesin bilgisi olan varmıdır bu konuda?
uzun6161, 3 ay önce
3 2 Şikayet Et
SERER75 16 Mayıs 2021 20:12
O zaman Allah a dua et sana da versin bir kronik rahatsızlık. Ne güzel ortalıkta gezersin sende.
Kronik hastayım vb..... İşe gelmiyor ama sağda solda geziyor.girip çıkmadığı delik yok. Maske mesafe desen O da yok. Ama işe gelince korona var. Kardeşim yüzde 90 suistimal ediyor. Esnek olsun ama herkese sırayla olsun. Hiç gelmeme diye bişey olmasın.5 kiliden5 2 si cocuk 2 si yaş kronik diye giderse 1 kişi ye yazık değilmi? Herkes sırayla 1er gün gelsin.daha ne
karamik, 3 ay önce
0 13 Şikayet Et
uzun6161 16 Mayıs 2021 17:11
şimdi şurasını anlamadım, ben engelliyim. idari amirimle görüştüm biraz önce, okulda görev yapıyorum, okul kapalı ama bizim iznimize takmış durumda. idari izin kaldırıldı pazartesi iş başı yapacaksınız dedi. ama burada ve baktığım başka yerlerde yeni bi genelge yayınlanmadan idari izinler devam ediyor diyor. kesin bilgisi olan varmıdır bu konuda?
0 8 Şikayet Et
hsn2389 16 Mayıs 2021 15:03
engellimizden dolayı gidemediğimiz için hakkımız haram olsun diyen arkadaşlar ne yaptık size ben istemedim evde tıkılıp kalmayı işe gitme bir sosyalleşme iletişim tüm engelliler için eğer o kadar haram helal peşindeyseniz bu hastalığa maruz kalırsak ben de size hakkımı helal etmiyorum
2 16 Şikayet Et
gülesen23 16 Mayıs 2021 13:13
Aşı vurulanlar, göreve dönmeli, 10 yas alti çocuğu olanlardan eşleri evde olanlar var ayrıca covit geçirenler de göreve dönmeli
28 12 Şikayet Et
canfor 16 Mayıs 2021 12:13
Çocuğu olmayanlar ne yapsın işler bir kişiye kalıyor onlara hastalık dönüşümlü yok mu 10 yaş altı çocuğu olanlar keyif yapsın oda arkadaşı harıl harıl çalışsın.
27 21 Şikayet Et
luch 16 Mayıs 2021 07:42
Cengiz.limak.kalyon. vs.... laf edemeyenler gelmiş burada ona buna ahkam kesiyor hepiniz klavye delikanlisisiniz
5 19 Şikayet Et