mimmhtr 17 Mayıs 2021 23:51
Bir yalaninda ortaya çıkar böyle hdp yalamasi seni, demek oylariniz kandille beraber %49?( Matematik sıfır, topla hdpli oylarını %42 sözelci zekası işte.) Birde geriye dönük seçimlere bakalım 2019\51.6, 2018/52.5/, 2014\51.8, 2007\ 46.6, 2002/34.4.. düşüş mu gördün? zannediyorsun ki hdp ye iki-üç bakanlık verecek chpye, içinde milliyetçi kalmayan ipe bu millet tevazu edip oy verir, bırak soğanı, sarımsağa geç hazmı kolaylaştırır.
Senin anlayışın kıt galiba AKP oy kaybediyor. Son seçimde de oy kaybetti ondan sonra daha çok kaybetti. Eski oyların bir anlamı yok. Yüzde 51 karşında yüzde 49 varmış 37 değil bunu bile algılamaktan uzaksın. O yüzde 51 de zaten 12 eylül darbesinin baraj uygulamasıyla alınan balon bir oy. AKP şu an fiilen en az 3'e bölünmüş bir parti zaten. Üç büyük şehirde geride kalmış bir parti. Bu yüzden anayasa değiştirmeye seçim sistemi değiştirmeye çırpınıyorsunuz. Diğer konu da çok olmak doğru olmaksa iyi olmaksa eski kardeşiniz HDP şu an MHP'den daha çok oya sahip bir parti senin çoğunlukçu kafana göre HDP mhpden daha iyi ve daha başarılı :D. Bu çoğunlukçu kafayla devam et. Geçen seçimdeki gibi sonuçlar açıklanınca perişan olursun :D Seçime 2 sene yok daha bunun bile farkında değilsin erken seçim olmak zorunda yoksa RTE aday olamıyor daha bunu bile idrak edememişsin git biraz gündemi öğren sonra burada konuş. Bir şey bildiğin yok.
sosbil1983, 2 ay önce
5 9 Şikayet Et
sosbil1983 17 Mayıs 2021 23:35
Senin anlayışın kıt galiba AKP oy kaybediyor. Son seçimde de oy kaybetti ondan sonra daha çok kaybetti. Eski oyların bir anlamı yok. Yüzde 51 karşında yüzde 49 varmış 37 değil bunu bile algılamaktan uzaksın. O yüzde 51 de zaten 12 eylül darbesinin baraj uygulamasıyla alınan balon bir oy. AKP şu an fiilen en az 3'e bölünmüş bir parti zaten. Üç büyük şehirde geride kalmış bir parti. Bu yüzden anayasa değiştirmeye seçim sistemi değiştirmeye çırpınıyorsunuz. Diğer konu da çok olmak doğru olmaksa iyi olmaksa eski kardeşiniz HDP şu an MHP'den daha çok oya sahip bir parti senin çoğunlukçu kafana göre HDP mhpden daha iyi ve daha başarılı :D. Bu çoğunlukçu kafayla devam et. Geçen seçimdeki gibi sonuçlar açıklanınca perişan olursun :D Seçime 2 sene yok daha bunun bile farkında değilsin erken seçim olmak zorunda yoksa RTE aday olamıyor daha bunu bile idrak edememişsin git biraz gündemi öğren sonra burada konuş. Bir şey bildiğin yok.
Yahu sen ne yalancı adamsin. Evvelki mesajında demedin mi seçimde şöyle oldu böyle oldu. 51\37 ne olmuş seçimde? Lafı kıvırıp anket diyorsun arsızca:) 1. Anketlerde 45 ise sizin oyunuz 55 mi oluyor? Nasıl matematik bu? 2. Daha seçime 2 sene var neyin hesabı bu? 3. Adam kazandı, her seçim sonunda çatlıyor, soğan gibi yariliyorsunuz, yine seçim diyorsunuz.
mimmhtr, 2 ay önce
9 5 Şikayet Et
mimmhtr 17 Mayıs 2021 22:15
Yahu sen ne yalancı adamsin. Evvelki mesajında demedin mi seçimde şöyle oldu böyle oldu. 51\37 ne olmuş seçimde? Lafı kıvırıp anket diyorsun arsızca:) 1. Anketlerde 45 ise sizin oyunuz 55 mi oluyor? Nasıl matematik bu? 2. Daha seçime 2 sene var neyin hesabı bu? 3. Adam kazandı, her seçim sonunda çatlıyor, soğan gibi yariliyorsunuz, yine seçim diyorsunuz.
bütün anketlerde akp mhp toplamı en fazla 40-45 civarı eskiden 61 62 idi :D. Boşa çırpınıyorsunuz. AKP mhp oluşumu yüzde 51'i rüyasında görür artık geçmiş olsun.
sosbil1983, 2 ay önce
4 6 Şikayet Et
sosbil1983 17 Mayıs 2021 21:48
bütün anketlerde akp mhp toplamı en fazla 40-45 civarı eskiden 61 62 idi :D. Boşa çırpınıyorsunuz. AKP mhp oluşumu yüzde 51'i rüyasında görür artık geçmiş olsun.
2019 YS sonuçları Cumhur ittifakı: 51.64; millet ittifakı: 37.57, soğan kokar, fazlası varsa beyin olumune sebep olur.
mimmhtr, 2 ay önce
9 6 Şikayet Et
cangele10 17 Mayıs 2021 21:46
Mansur yavaş ve Ekrem İmamoğlu bomba gibi geliyor...Çatlayın...Hatta masaya çıkın tepinin...
18 14 Şikayet Et
mukaveme 17 Mayıs 2021 21:31
istanbul büyük şehir belediyesinde herşey usulsüz ve herşey kanun dışı.
20 17 Şikayet Et
mimmhtr 17 Mayıs 2021 21:30
2019 YS sonuçları Cumhur ittifakı: 51.64; millet ittifakı: 37.57, soğan kokar, fazlası varsa beyin olumune sebep olur.
boşa çırpınıyorsunuz troller belediye seçimindeki çırpınmalarınız gibi boşa bu çırpınmalar. Çırpınmaya devam edin kaybetmeye mahkumsunuz.
sosbil1983, 2 ay önce
5 6 Şikayet Et
egop0 17 Mayıs 2021 21:08
Sen Türkiyede yaşamıyosun galiba.Seçimi kazandılar hem de iki kez son 45 yılın en yüksek oy oranıyla.Yerel seçimlerde olduğu gibi genel seçimlerde de Millet ittifakı iktidar olacak, korkunun eceli faydası yok, boş yere çırpınma;)
Allah korusun, bunlar seçimi kazanırlarsa dostlarıyla! Milletimizin ve Devletimizin tüm kazanımları sıfırlanır, hatta eksiye ineriz. Ama Milletimiz çok bilinçli şükür. Her şeyi biliyorlar, gelişmeleri izliyorlar, dünyanın gidişatını sağduyuyla iyi takip ediyorlar. Bunlara iktidar yüzü göstermezler inşallah. Allah korusun, düşünmek bile istemiyorum, HDPKK'ya bakanlık bile vereceklerini açık açık söylemeye başladılar.
DoksanıncıKöyden, 2 ay önce
11 9 Şikayet Et
sosbil1983 17 Mayıs 2021 20:51
boşa çırpınıyorsunuz troller belediye seçimindeki çırpınmalarınız gibi boşa bu çırpınmalar. Çırpınmaya devam edin kaybetmeye mahkumsunuz.
12 21 Şikayet Et
murattkucukk 17 Mayıs 2021 20:51
Maaşlarınız yattı mı?
Allah korusun, bunlar seçimi kazanırlarsa dostlarıyla! Milletimizin ve Devletimizin tüm kazanımları sıfırlanır, hatta eksiye ineriz. Ama Milletimiz çok bilinçli şükür. Her şeyi biliyorlar, gelişmeleri izliyorlar, dünyanın gidişatını sağduyuyla iyi takip ediyorlar. Bunlara iktidar yüzü göstermezler inşallah. Allah korusun, düşünmek bile istemiyorum, HDPKK'ya bakanlık bile vereceklerini açık açık söylemeye başladılar.
DoksanıncıKöyden, 2 ay önce
11 18 Şikayet Et
12345678910