Derdiya 25 Mayıs 2021 10:18
yok arap sabunuyla yıkıyorlar. öyle demek istemediğini bende biliyorum, bir yorum nasıl çarpıtılır onu göstermek istedim. maalesef burada bazı yorumcular aynısını yapıyorlar.
bilmem öyle mi demek istiyorum. yorumu yazarken hiç bir şahsı düşünmemiştim. gerçi cumhurbaşkanı da domuz gribinde gösterdiği direnişi gösteremedi bu sefer.o yüzden kimin kendisine ne yaptırdığından hiçbir zaman emin olamazsınız. mesela blendax reklamını ele alalım. sizce o oyuncuların saçları gerçekten blendaxla mı yıkanıyor. ya da sadece yıkanıp kamera karşısınna mı geçiyorlar. hiç saç bakımı fön yapmıyorlar mı.
blizzard912, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
blizzard912 24 Mayıs 2021 21:05
bilmem öyle mi demek istiyorum. yorumu yazarken hiç bir şahsı düşünmemiştim. gerçi cumhurbaşkanı da domuz gribinde gösterdiği direnişi gösteremedi bu sefer.o yüzden kimin kendisine ne yaptırdığından hiçbir zaman emin olamazsınız. mesela blendax reklamını ele alalım. sizce o oyuncuların saçları gerçekten blendaxla mı yıkanıyor. ya da sadece yıkanıp kamera karşısınna mı geçiyorlar. hiç saç bakımı fön yapmıyorlar mı.
"nerede varoş var cahil var orada aşılama oranı yüksek." derken benim cumhurbaşkanıma cahil mi demek istiyorsun. aşı olan sağlıkçıları bakanlara varoş mu demek istiyorsun? hayır diyorsan onların olduğu aşı değil miydi bizi gaza getirmek için miydi onların o görüntüsü onu mu demek istiyorsun?
Derdiya, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Derdiya 24 Mayıs 2021 10:22
"idari inceleme başlatıldı sözcü'nün haberine göre; akbulut'un sosyal medyadan yaptığı bu açıklamanın ardından şanlıurfa valiliği tarafından idari inceleme başlatıldı." uzaklaştırılmış dahi olsa o bir cumhuriyet savcısı valiliğin ne haddine onunla ilgili inceleme yapmak. hsk yaptırır başsavcılık yaptırır tamamda valilik ne oluyor.,
0 0 Şikayet Et
Derdiya 24 Mayıs 2021 10:19
"nerede varoş var cahil var orada aşılama oranı yüksek." derken benim cumhurbaşkanıma cahil mi demek istiyorsun. aşı olan sağlıkçıları bakanlara varoş mu demek istiyorsun? hayır diyorsan onların olduğu aşı değil miydi bizi gaza getirmek için miydi onların o görüntüsü onu mu demek istiyorsun?
israilin nüfusunu aşılama oranı %58 dünyada 1. ciler. gerisinde ise hiçbir şey yok. %30u geçen ülke yok gibi. avrupa %15lerde kalmış. gelişmiş ülkelerde ise daha düşük. nerede varoş var cahil var orada aşılama oranı yüksek. nerede sorgulayan aklını kullanan var orada aşılama az kalmış.
blizzard912, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
blizzard912 21 Mayıs 2021 21:34
israilin nüfusunu aşılama oranı %58 dünyada 1. ciler. gerisinde ise hiçbir şey yok. %30u geçen ülke yok gibi. avrupa %15lerde kalmış. gelişmiş ülkelerde ise daha düşük. nerede varoş var cahil var orada aşılama oranı yüksek. nerede sorgulayan aklını kullanan var orada aşılama az kalmış.
aşı olmadıklarına o kadar eminsin ki siz demi demek geliyor içimden
Derdiya, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
blizzard912 21 Mayıs 2021 21:22
cahil cahil konuşma. senin gibi düşünmeyen insanları da doktorları da karalamaya çalışma. asıl feraset yoksunu senin gibi milyonlar. millete koyun diyen bir güruh vardı. o güruhala koyun dediği güruh şimdi aynı kayığa binmiş yol alıyor. kuzu kuzu aşı bekliyor. güvenilirliği kanıtlanmamaış aşıları tüm bir ülkeye uygulamak ne demek. sanki dünyanın her yerinde aşılama bitti bi biz kaldık. dünyada doğru düzgün aşılanan ülke yok. önce çine verdik paraları şimdi alman amerikan şirketine. içiniz hiç acımıyor mu milletin parası buralara akarken. hem de yok yere. 6 ay 1 sene sonra bu aşıların etkisi geçti deyip bir daha aşı yapmaya kalkacaklar. hepsi sizin gibi ferasetsizler yüzünden.
Bir sepet yumurtanın içerisinde zaman zaman çürükler de çıkabilir. Bu makama gelmiş bir kişinin, aşının sadece Türkiye'nin sorunu olmadığını anlayamamış olması çok garip bir şey. Enfeksiyon hastalıkları uzmanı bir çok hekimin aşıdan başka bir çözüm olmadığını, şu an ilaçla veya başka türlü bir tedavi imkanı olmadığını defalarca açıklamalarına rağmen, hala aşı dayatması gibi saçma bir algı sahibi olmak bu kişilere ne yarar sağlıyor. Referans olarak aldığı kişiler, sağlık dışında vatan haini millet düşmanı teröristlere sahip çıkan hekim unvanına sahip kişilerden biridir her halde.Bu adamlar güya adaleti sağlayacak. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmeyecek kadar feraset yoksunu.Siz kendiniz aşı olmak istemiyor olabilirsiniz, ancak aşı olmayarak toplumu tehlikeye atma hakkınız yoktur.
şakir gündoğmuş, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
blizzard912 21 Mayıs 2021 21:18
savcı işini yapıyor. kanunsuzluk görmüş araştırma ihtiyacı hissetmiş. hayırdır bundan sana batan nedir.
savcı kardeşini açığa almışlar şimdi yanına al besle büyük vatanına milletine hayırlı işlerle uğraşsın ayrıca ben sitenin haaherine yorum yapıyorum sen ise benim yorumuma sen sazan bile değilsin aslında o kadar bile olamazsın.
Shadoww007, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
Shadoww007 21 Mayıs 2021 13:40
savcı kardeşini açığa almışlar şimdi yanına al besle büyük vatanına milletine hayırlı işlerle uğraşsın ayrıca ben sitenin haaherine yorum yapıyorum sen ise benim yorumuma sen sazan bile değilsin aslında o kadar bile olamazsın.
bence tam olarak öyle değil. sanki siz haberi görünce sazan gibi atlamışsınız. ne dersiniz.
blizzard912, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
Derdiya 20 Mayıs 2021 10:26
aşı olmadıklarına o kadar eminsin ki siz demi demek geliyor içimden
ikide bir israil gibi yalancıların beyanlarını paylaşmayın. israil yalan söylüyor çünkü orada çoğunluk olan hassidik yahudileri asla aşı olmaz olmadı.
adıyaman020202, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
blizzard912 20 Mayıs 2021 04:22
bence tam olarak öyle değil. sanki siz haberi görünce sazan gibi atlamışsınız. ne dersiniz.