yalya 03 Haziran 2021 14:23
Takibi sınav MEB okullar dada yapılıyor ben hepsini iyi bilirim ançak ben bir örnek olarak üniversiteleri iyi bildiğim için yazdım sınıflar 20-25-30-40-60 kişiliktir.
Senin yazdıklarından üniversitede olmadığın çok net belli çünkü sınav sadece üniversitelerde yapılmıyor, diğer yazdıkların gibi bu da doğru çıkmadı. Sen benim yorumuma cevap yazdın. Yazmazsan konu kendiliğinden kapanır. Herkes istediği sınava girebilir. Şartları taşıyorsa.
xyz123xyz, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
nurr6 29 Mayıs 2021 20:42
İnsanlar iş sahibi olmak için kpss ye giriyor parası olan adamın kpss ile işi nedir? Bir sorun bakalım kpss ye giren işsiz gençlere 270 TL yi kazanabiliyor mu acaba? Gerçekten çok üzücü.
1 3 Şikayet Et
serbestokur 29 Mayıs 2021 17:56
Doğru sınav ücretlerini de eklesenizya habere.
0 5 Şikayet Et
boylegider 29 Mayıs 2021 11:46
300 olur mu ya abartmayın, sadece 270 TLcik (öğretmenlik için)
2 15 Şikayet Et
taslihalim 28 Mayıs 2021 23:38
Sınavın ücreti kadar alımların merkezi atama ile yapılmasını da konuşmalıyız mülakatların sonu gelsin artık yoksa olan hep garibana oluyor
1 26 Şikayet Et
erdall17 28 Mayıs 2021 22:40
Fiyattan bağımsız yazıyorum. Zor ama herkese ücretsiz olmalı ya da yoksul olduğunu belgeleyene de ücretsiz olabilir. Sonuçta öğrenciler bu sınavlara girmek zorunda.
1 35 Şikayet Et
yenisahra 28 Mayıs 2021 18:48
Sosyal, adaletli, eşitlikçi ve özellikle fırsat eşitliği diye bir şey kalmamış. Devleti büyütecek birisi belki de çok ücra bir köyde fakir bir çocuk olduğunu devlet ne zaman anlayacak. yazık bu kurum kar elde etmemeli.
3 25 Şikayet Et
Selam et 28 Mayıs 2021 18:28
Artık sınavı kazanmak değil, sınava girmek de başarı!
3 44 Şikayet Et
sosbil1983 28 Mayıs 2021 17:44
270 lira yapıyor ha 270 ha 300 tamamen fahiş ücret. Sınava gelen güvenlik kuvvetlerinin parasını ösym ödüyor eskiden sınavlar ucuzdu sonra güvenlik güçlerine para vermeye başlayınca sınav ücretleri uçtu. Bu parayı iç işleri bakanlığı versin ösym ne alaka. ÖSYM zaten gözetmenlerin parasını veriyor. Polislerin parasını jandarmanın parasını iç işleri bakanlığı vermeli ve sınav ücretlerinde indirime gidilmeli. Hatta niye zırt pırt zam geliyor 5 yıllığına sabitlensin ücretler!!! Bir de ösym yetkililerinin hesap etmediği bir şey var bazı ailelerde 2 3 4 çocuk çeşitli sınavlara giriyor ve milyonlarca dar gelirli insan var. Ki bu sadece sınav ücreti bunun kitap dersane deneme v.s v.s onlarca gider kalemi var!!!
7 44 Şikayet Et
sosbil1983 28 Mayıs 2021 17:42
270 lira yapıyor ha 270 ha 300 tamamen fahiş ücret. Sınava gelen güvenlik kuvvetlerinin parasını ösym ödüyor eskiden sınavlar ucuzdu sonra güvenlik güçlerine para vermeye başlayınca sınav ücretleri uçtu. Bu parayı iç işleri bakanlığı versin ösym ne alaka. ÖSYM devlet kurumu değil mi? Polisler hiçbir surette ek ücret alamaz diye anayasada mı yazıyor? Veya ÖSYM küçük kurum devasa bütçesi olan meb versin bu parayı. ÖSYM zaten gözetmenlerin parasını veriyor. Polislerin parasını jandarmanın parasını iç işleri bakanlığı veya meb vermeli ve sınav ücretlerinde indirime gidilmeli. Hatta niye zırt pırt zam geliyor 5 yıllığına sabitlensin ücretler!!!
4 15 Şikayet Et
12345678