furkan yedek 23 Haziran 2021 20:19
türkiye'nin ilk siha üreticisi olarak lanse edilmeye çalışılan damat. 2019 yılında tai anka dünyanın en iyi 10. sihası seçildi. peki kim bu tai? tusaş'ın hissedarları türk silahlı kuvvetlerini güçlendirme vakfı (tskgv) (%54.49), savunma sanayii başkanlığı (ssm) (%45.45) ve türk hava kurumu (thk) (%0.06)'dur. yani bize ait, yani bizim. biz ne yapıyoruz? bunu desteklemek yerine %100'ü bayraktar'a ait olan sihaları destekliyoruz, belgesellerini devlet kanallarında yayınlıyoruz, çevre ülkelere pazarlıyoruz. yetiyor mu? yetmiyor. hibe ediyoruz. evet özel bir şirketten alıp hibe ediyoruz. yetiyor mu? para yardımı yapıp, aynı parayla bayraktar siha veriyoruz. vergi avantajları sağlıyoruz. gümrük avantajları sağlıyoruz. yetiyor mu? %100 yerli ve milli diyor sahibi. öyle mi? mesela rakibi tei yerli siha motoru üretirken, kendisi motoru nereden alıyordu? kanada mı? evet %100 yerli ve milli. kanada uçak motoru vermeyi durdurunca ne oldu? yine kahraman oldu. tei motorunu kullanıyoruz artık diye yerli ve milli reklamı yaptı. eee daha önce niye kullanmadın sayın yerli ve milli? rakibin diye mi? devletin diye mi? seninki yerliyse diğer siha üreticilerimiz gavur mu? sahibi tsk olan firma yetim mi?
0 0 Şikayet Et
tbilgi 11 Haziran 2021 01:03
solcular gülüyorsa yapılan iş doğrudur...(hoş bunlara solcu demek dünyadaki diğer solculara hakrettir.ucube demek bile hafif kalır)
2 5 Şikayet Et
ankarali.muhendis06 10 Haziran 2021 23:45
yerli ve milli olan her türlü üretimin arkasında olmak vatandaslık borcumuzdur.. en basit ornekle devrim arabasına o günkü karalamalar olmasaydı bügün neler neler üretiyor olacaktık simdi...
2 7 Şikayet Et
awicennaa 10 Haziran 2021 21:34
Gölge etmeyin başka ihsan istemeyiz
8 18 Şikayet Et
Stratejist1923 10 Haziran 2021 20:45
İha-siha yapılır mutlu olmazlar, altın bulunur mutlu olmazlar, doğalgaz bulunur mutlu olmazlar. Ülkenin batmasını dört gözle bekleyen lanetli bir kavim gibiler.
13 37 Şikayet Et
engin1037484 10 Haziran 2021 20:40
Şu yerli uçagimiz bi ineydi hayirlisiyla...
5 20 Şikayet Et
türküdostları 10 Haziran 2021 19:25
Öncelikle biraz araştır öyle konuş milli gelir doğru düştü ama 2002 yılının üçbuçuk kat üstünde hala
ülkede kişi başına düşen gelir çin in altına inmiş hala uçan araba konuşuyorlar
nuratok, 2 ay önce
17 23 Şikayet Et
türküdostları 10 Haziran 2021 19:19
Sizden iha üreten bir bacanak ya da enişte var mı varsa tebrik ederiz ama nerde lafla peynir gemisi yürümez millet bu vizyonsuzluğunuzdan bıktı sizde umut olmadığı için mecburen dolar 10 tl bile olsa akpye oy veriyor çünkü millet biliyor ki bizim muhalefet daha kötüsünü yapacak ekonomik krizden çıkarırsa bile iktidar çıkarır bizim muhalefet elde edilen kazanımları bile bertaraf eder
Bacanagin Berat Albayrak nerede ne yapıyor haberin yok mu paraları aldı gitti hazineyi mahvetti kapağı yurt dışına attı herhalde
selim cihan, 2 ay önce
12 24 Şikayet Et
t.n.t 10 Haziran 2021 18:34
O dinozorları kimse ciddiye almıyor ama iktidar yaptıklarıyla onların bile iştahını kabartıyor maalesef.
14 23 Şikayet Et
bilogrt46 10 Haziran 2021 18:34
Gereksiz bir güruh işte. Siz kurban olun sayın Bayraktar'ın projelerine...
23 43 Şikayet Et
123