ms ms 11 Haziran 2021 13:37
Hasta sayısının tekrar artışa geçtiğini veya ağır hasta sayısındaki düşüşün yavaşladığını niye başlık yapmıyorsunuz. Çünkü hakikatbin değilsiniz.
0 0 Şikayet Et
feusa 11 Haziran 2021 09:41
Aşı gelmez niye aşı yok dersiniz aşı gelir beğenmezsiniz sırf eleştirmek için burdasınız anladık.Zaten ülkemizin en buyuk sorunuda bu bırılerını eleştirirken birilerinin yaptıklarını görmüyoruz.Bizdense yaptıklarında sorun yok bizden değilse ağzıyla kuş tutsa niye o kusu tuttu,kuşu orya biri koydu,kuş hastadır vb üretmeye başlıyoruz.Ne yazıkkı takmışın gözluklerımızı bizden ise onlar ne hata yanlış yaparsa yapsın görmüyoruz.Gercek sorunumuz bu işte herkes sevdiğinin kusurunu görmüyor sevmediğini şeytan taşlar gibi taşlıyor....Sırf eleştirmek için eleştirenlerin olduğu bir toplum nasıl kalkınacaksa yorumsuzzz...
1 1 Şikayet Et
Metafor1m 11 Haziran 2021 00:18
Dostum bu dünyada bazı şeyleri herkesin yararına dönüştürebilmek adına sorundan çok, sorunun kaynağının farkında olmak asıl önemli olandır; zira sürekli sorun üretme, kaos planlama mekanizmasıyla beslenen kötü niyetli zümrelerin kurguladıkları hayatları yaşamaktayız. Bilime gözü kapalı güvendiğimi sanma aksine en az hurafelere baktığım şüpheyle bakmaktayım çağın bilimsel gelişmelerine; çünkü mevcut çağın biliminin büyük oranda bu büyük kötülüğün hizmetinde olduğunun farkındayım. Ancak yine de prototip olarak içinde bulunduğumuz bataklıktan çıkmamızın yegane yolu bilimin ta kendisidir. Tek farkla... Egemenlere değil insana, diğer canlılara, doğaya, üzerinde yaşadığımız gezegenin hayrına hizmet edebilecek bilimdir ihtiyacımız olan bilim..
1 3 Şikayet Et
Mmur6171 10 Haziran 2021 23:21
zorunuzamı gi̇tti̇ görüşeceği̇z si̇zi̇nle seçi̇mde eksi̇ atanlar hele bi̇ olsun kaybedi̇n benden ki̇m akraba eş dost ki̇m bu adam oy verdi̇ i̇se gözleri̇ni̇n yaşına bakmıycam onlar bi̇zi̇mki̇ne bakmadı di̇rek bu da onlar daydı di̇yeceği̇m az kaldı,
9 5 Şikayet Et
Mmur6171 10 Haziran 2021 22:15
Rte ve bebeleri aşı oldumu
12 11 Şikayet Et
blizzard912 10 Haziran 2021 20:58
merhabalar. benim yorumlarımı takip etmediğiniz belli oluyor. ben hiçbir zaman bu vaka sayıları düşük demedim. aksine pcr testlerinin yine hasta olmayan binlerce kişiyi pozitif gösterdiğini yazdım buralara. demek istediğim her gün aşağı giden vaka sayıları birden sabitlendi 6000 civarına sizce de çok ilginç değil mi.
Ne kadar gereksiz insanlarsınız bir bitmediniz gitti düne kadar vaka sayılarını düşük gösteriyorlar diyordunuz şimdide yüksek gösteriyorlar diyorsunuz.
olayabaksen, 4 gün önce
5 11 Şikayet Et
olayabaksen 10 Haziran 2021 20:40
Ne kadar gereksiz insanlarsınız bir bitmediniz gitti düne kadar vaka sayılarını düşük gösteriyorlar diyordunuz şimdide yüksek gösteriyorlar diyorsunuz.
vaka sayısı düşmemeli yoksa kimse aşı olmaz. vah ki ne vah
blizzard912, 4 gün önce
9 19 Şikayet Et
Metafor1m 10 Haziran 2021 20:32
Anladık yeter da aşıya karşısın ama ne yapacuk? Dünya genelinde Amerikan rüyasını yaşayan bir kaç ülkeyi saymazsak, distopik bir yönetim anlayışı hüküm sürerken ne yapabiliriz? Toplumlar din ve etnik farklılıklarla birbiriyle fikir birliğ yapıp felaketlerine karşı dayanışmaktan oldukça uzak... Böylesi bir dayanışma bırakın dünyayı bir ülkenin kendi halkları arasında bile sağlanamamakta... Diyeceksin ki hep işin siyasi yönünden bakıyorsun sen de; ancak dünya yüzlerce yıllık kötücül politik senaryolarla, sömürge paylaşımları ile yönetilmekte... Bunun karşısında çoğunluğun yani, dünya halklarının yararına bir dinamik oluşturulmadığı sürece kendi düşlerimizi değil onların servet düşkünlüğü uğruna egemenlik, sömürü, kölelik, zorbalık ve kötülük içeren senaryolarını yaşamaktan başka şansımız yok.
vaka sayısı düşmemeli yoksa kimse aşı olmaz. vah ki ne vah
blizzard912, 4 gün önce
5 3 Şikayet Et
blizzard912 10 Haziran 2021 19:41
vaka sayısı düşmemeli yoksa kimse aşı olmaz. vah ki ne vah
29 26 Şikayet Et