agalex 12 Haziran 2021 14:05
Tam olarak yapılan nedir ben anlayamadım . Bilen anlayan arkadaşlardan ricam bizi bilgilendirsin. Ceza İnfaz kurumu için bir değişiklik göremedim ya da anlayamadım .
0 0 Şikayet Et
titus.05 11 Haziran 2021 16:52
hangi eksiklik giderildi kanun ilk halinde de 90 gün çıkmıştı zaten. SGK uygulamada 65 günden fazlasını vermiyor. (hafta sonları, resmi tatiller vs. düşüyor) ben bu konuda bir değişiklik görmedim.
Ceza İnfaz Kurumu çalışanları için fiili hizmet zammı başından eksik çıkmıştı şimdi eksiklik giderildi. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
Reis ikm, 3 gün önce
0 5 Şikayet Et
Reis ikm 11 Haziran 2021 16:01
Yıpranma direkt maaşa etki etmez zaten emeklilikte prim gün sayısı ve yaştan düşüm sağlar. İlk başta eğitim, izin, rapor gibi durumlarda işlemiyordu ve dava sürecindeydi Danıştay düzeltme kararı verdi.
ceza infaz kurumu çalışanlarına ilişkin değişiklik yok ki en baştan beri aynı ne değişti acaba? Yıpranmada 90 gün ama maaşa faydası yok
SESELİFA, 3 gün önce
0 5 Şikayet Et
SESELİFA 11 Haziran 2021 15:36
ceza infaz kurumu çalışanlarına ilişkin değişiklik yok ki en baştan beri aynı ne değişti acaba? Yıpranmada 90 gün ama maaşa faydası yok
Ceza İnfaz Kurumu çalışanları için fiili hizmet zammı başından eksik çıkmıştı şimdi eksiklik giderildi. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
Reis ikm, 3 gün önce
2 1 Şikayet Et
Reis ikm 11 Haziran 2021 15:10
Ceza İnfaz Kurumu çalışanları için fiili hizmet zammı başından eksik çıkmıştı şimdi eksiklik giderildi. Emeği geçenlere teşekkür ederim.
1 7 Şikayet Et
yayaz 11 Haziran 2021 13:13
İtfaiye çalışanları da sadece yangın olayına müdahale ettiği dakika nispetinde yıpranma alıyor. Ancak afetlerde kurtarma olayları, trafik kazası, su baskınlarına müdahale vb. olayların hiç biri yıpranmaya dahil edilmiyor maalesef. Ancak diğer meslek grupları standart olarak 60 ile 180 gün arası standart fiili hizmet alırken itfaiye çalışanları ise sadece yangın olaylarına yaptıkları müdahale dakikaları toplanıp yılda ya 1 gün yada en fazla 2 gün etmektedir.
3 13 Şikayet Et
Ahcen 11 Haziran 2021 06:42
Jandarmada çalışan sivil memurlarda olmalıydı. Rutbelilerle aynı ortamda görev yapar, hafta sonu çağrılır, içtima ya çıkarılır, doğuda çalışıp tayin çıkmaz. Asla bir tatilde ıdari izin verilmez. Sadece gece nöbet tutmazlar ama ne hikmetse yıpranmazlar...
32 35 Şikayet Et